پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

جابه‌جایی خط تلفن ثابت بدون مراجعه به مخابرات و پیگیری!

جابه‌جایی خط تلفن ثابت بدون مراجعه به مخابرات و پیگیری!

2
(6)

اگر می‌خواهید تلفن ثابت شما در هر مکانی همراه شما باشد و با یک جابه‌جایی لازم نباشد قید تلفن‌های ثابت دفتر کار یا خانه‌تان را بزنید به شما پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. به طور کلی تلفن‌هایی که ما در منازل یا دفاتر کارمان از آنها استفاده می‌کنیم روی خطوط تلفنی مخابراتی هستند. برای دریافت این نوع خط باید به مخابرات مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. گاهی به دلیل ازدحام در منطقه‌ای که در آن خط ثابت می‌خواهید، باید پروسه‌های طولانی را پشت سر بگذارید و مدت‌زمان زیادی را در انتظار اتصال تلفن ثابت درخواستی‌تان باشید. اما با کمک فناوری دیگر لازم نیست برای داشتن تلفن ثابت ماه‌ها انتظار کشید.

از تلفن اینترنتی چه می‌دانید؟

فرض کنید دفتر کاری را اجاره کرده‌اید و بعد از یک یا دوسالی به دلایلی باید آن دفتر را تخلیه کنید، اینکه تمام تلفن‌های ثابت را با خود نبرید، بسیار آزاردهنده است؛ زیرا به‌طور حتم 90 درصد مشتریانتان را از دست خواهید داد. تا به حال اسم تلفن اینترنتی به گوش شما خورده است؟ این نوع تلفن با تلفن مجازی که سالها در دنیای مجازی وجود دارد، متفاوت است و این دو فناوری را نباید با یکدیگر اشتباه بگیرید.

خط تلفن اینترنتی با نام‌های سیپ ترانک، تلفن ویپی و تلفن ابری نیز شناخته می‌شوند. با استفاده از این فناوری جدید دیگر شما تلفن ثابتی با امکانات نامحدود خواهید داشت. زمانی که شما تلفن اینترنتی بخرید می‌توانید تلفن ثابت خود را به هر مکانی که دوست دارید، ببرید. زمانی که تلفن ثابت اینترنتی خریداری کنید لازم نیست برای نصب آن سیم‌کشی انجام دهید و هزینه‌های زیادی بابت تهیه تجهیزات سخت‌افزاری و… بپردازید. تلفن ابری با کمک اینترنت تماس‌هایتان را برقرار کرده و علاوه بر اتصال تماس‌هایتان در هر مکان و زمانی به شما امکانات زیادی می‌دهد که در ادامه حتماً به آنها اشاره خواهیم کرد.

انتقال خط تلفن

مزایای استفاده از تلفن ابری

تلفن ابری یا اینترنتی دارای مزایای زیادی برای شماست که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم:

  • با تلفن اینترنتی امکان برقراری تماس به‌صورت دو طرفه هم ورودی و هم خروجی وجود دارد.
  • هزینه مکالمه و برقراری تماس با تلفن اینترنتی بسیار ارزان است و تعرفه مکالمات در خط تلفن اینترنتی معادل زمانی است که شما با تلفن ثابت مخابراتی خود تماس بین شهری برقرار می‌کنید.
  • با استفاده از تلفن ابری می‌توانید به صورت همزمان چندین تماس را مدیریت کنید که این ویژگی برای شما که صاحب کسب‌وکاری هستید، بسیار مفید خواهد بود. معمولاً در دفاتر کاری تلفن‌ها مدام مشغول هستند و اینکه بتوانید تماس‌ها را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که حتی یک تماس را هم از دست ندهید، بسیار هیجان‌انگیز است.
  • شما با داشتن چندین داخلی و کانال روی هر خطی می‌توانید ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی کسب‌وکارتان را به‌راحتی مدیریت کنید.
  • با استفاده از تلفن ثابت اینترنتی می‌توانید تمامی گزارش‌های تماس‌های روزانه خود را مشاهده کرده و در صورت لزوم لیستی از مشتریان خود داشته باشید.
  • ضبط صدا و گوش دادن به مکالمات روزانه کارمندان شما با مشتریان، کمک می‌کند تا بتوانید به‌صورت دقیق روابط خود را با مشتریان رصد کرده و در صدد بهبود این فرایند، اقدامات لازم را انجام دهید.
  • زمانی که از استفاده می‌کنید همان‌طور که اشاره شد نیازی به داشتن سخت‌افزاری یا تلفن‌های سانترال گران قیمت و سیم‌کشی نخواهید داشت. برای تلفن ابری همین که اینترنت داشته باشید کافی است.
  • برای استفاده از خطوط ثابت تلفن اینترنتی می‌توانید از هر وسیله‌ای مانند موبایل، تلفن، کامپیوتر و… که به شبکه اینترنتی متصل است، استفاده کنید.
  • داشتن تلفن گویا یکی از مزایای خوب استفاده از تلفن اینترنتی است که به راحت‌تر شدن ارتباطات شما کمک زیادی خواهد کرد.
  • تلفن اینترنتی خدماتی مانند داشتن صندوق صوتی، امکان برقراری ویدئو کنفرانس و صف انتظار و … را در اختیار شما قرار می‌دهد و تمامی این خدمات را از طریق اینترنت و به صورت دیجیتالی دریافت خواهید کرد.
  • با خرید تلفن اینترنتی تلفن ارتباطات کاری هوشمند، انعطاف‌پذیر، راحت و مقرون به صرفه‌ای را تجربه خواهید کرد.
  • با کمک تلفن اینترنتی دیگر نیازی به داشتن دفتر کار با هزینه‌های بسیار بالا ندارید، شما می‌توانید به‌راحتی دفتر مجازی برای انجام امور کاری خود را داشته باشید.
  • دریافت خط تلفن اینترنتی در کمترین زمان امکان‌پذیر است. دریافت خطوط سنتی مخابرات بسیار زمان بر هستند، آن هم در صورتی که مخابرات محل شما ظرفیتی برای ارائه خط داشته باشد. برای خرید تلفن‌های اینترنتی لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید و شما با مراجعه به شرکتی معتبر می‌توانید در کمتر از یک ساعت تلفن اینترنتی موردنظرتان را با هر پیش‌شماره‌ای دریافت کنید.
  • امکان داشتن هر پیش‌شماره‌ای در تلفن اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد تا به طور مثال شما در شیراز باشید و تلفن ثابت اینترنتی خود را پیش‌شماره تهران خریداری کنید.

 

انعطاف‌پذیری خطوط ثابت تلفن اینترنتی در جابه جایی

خطوط تلفن ثابت اینترنتی بر پایه پروتكل IPبوده و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به تلفن ثابت‌های مخابراتی دارند. با خرید تلفن ابری شما دیگر نیازی به حضور در مکان خاصی نخواهید داشت و لازم نیست تجهیزات گران قیمتی تهیه کنید. برای اتصال ارتباطات خود با تلفن اینترنتی نیاز به اینترنت دارید و هرچه کیفیت اینترنت شما بیشتر باشد، شما کیفیت خوبی در ارتباطاتتان خواهید داشت.

جا به جایی خط تلفن ثابت

تلفن اینترنتی نواتل

نواتل از پیشگامان ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و تلفن اینترنتی ویپ (VoIP) در ایران است که از سال 1380 فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه‌ی خدمات اینترنت و تلفن بین‌الملل آغاز کرده است. با داشتن خط تلفن اینترنتی می‌توانید مرکز تلفن اینترنتی راه‌اندازی کنید و به تعداد دلخواه داخلی در اختیار داشته باشید. با داشتن مرکز تلفن اینترنتی از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد.

1- داشبورد: مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی با استفاده از داشبورد انجام می‌شود. شما می‌توانید به‌وسیله تنظیم تلفن گویا، صف تماس، صندوق صوتی و … تماس‌های خود را راحت‌تر مدیریت کنید.

2-امکان رویت گزارش تماس‌ها: با دیدن گزارش‌های تماس‌ها و بررسی مشکلات می‌توانید مدیریت بهتری روی تماس‌های خود داشته باشید و از امکانات مرکز تلفن اینترنتی استفاده بهینه‌‌تری داشته باشید.

3- انجام تماس‌های صوتی و حتی تصویری

4- صف انتظار : اغلب مشتریان با شنیدن صدای بوق تماس تلفن را قطع کرده و شاید هیچ‌وقت تماس مجددی برقرار نکنند. صف انتظار به شما کمک می‌کند مشتریان خود را به ادامه تماس ترغیب کنید.

5- اشتراک محتوا: اشتراک عکس، فیلم و فایل در برقراری ارتباطات بسیار مهم هستند و با مرکز تلفن نواتل این کار را به‌سادگی انجام خواهید داد.

 

و در پایان

اگر تصمیم به داشتن یک خط تلفن اینترنتی و مرکز تلفن اینترنتی گرفته‌اید، نواتل به شما کمک خواهد کرد این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. در صورتی که در خرید، نصب و راه‌اندازی تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری نواتل نیاز به مشاوره و کمک دارید می‌توانید با شماره 91691000-021  در تماس باشید.

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *