پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی فرار گارفیلد برنامه Garfield Rush برای اندروید

دانلود بازی فرار گارفیلد برنامه Garfield Rush برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی فرار گارفیلد برنامه Garfield Rush برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Garfield Rush عنوان یک بازی جذاب و زیبا میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی فرار گارفیلد به نوعی الهام گرفته شده از بازی SUBWAY SURFERS میباشد. کاراکتر اصلی این بازی شخصیت کارتونی محبوب و بامزه انیمیشن گارفیلد میباشد که آن را میتوان یکی از بهترین انیمیشن های چند دهه اخیر دانست. وجود کاراکتری شناخته شده و داستان بازی شناخته شده میتواند ابداء زیبایی از سوی استودیو بازی سازی Ivy باشد. بازی از گیم پلی ساده و زیبا پشتیبانی میکند که شما باید به صورت مستقیم و بی نهایت حرکت کرده و سکه ها را جمع کنید.

دانلود بازی فرار گارفیلد

دانلود بازی فرار گارفیلد برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی Garfield Rush ساعت ها خود را مشغول کرده و یک بازی اعتیاد آور را به خود هدیه دهید. بازی از داستان جدیدی پشتیبانی نمیکند و گیم پلی ساده ای را به همراه خواهد داشت. شخصیت بازی یا همان گارفیلد به صورت خودکار به صورت بی نهایت به سمت جلو حرکت میکند و شما باید حرکاتی مانند پریدن، لیز خوردن، جا خالی دادن و پریدن از روی موانع را با ضربه زدن بر روی صفحه گوشی اعمال کنید. در واقع شخصیت های بازی برگرفته از انیمیشن گارفیلد بوده و یا قادر خواهید بود در میان شخصیت های گارفیلد، اودی و یا نرمال یکی را انتخاب کنید. بازی فرار گارفیلد از گرافیک خوبی بهره میبرد به گونه ای که شما را خسته نخواهد کرد. تنها کافی است که بازی را شروع کرده و در گذر از موانع به گارفیلد کمک کنید.

دانلود بازی فرار گارفیلد برای اندروید از جمله بازی های سرگرم کننده برای تمامی سنین میباشد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Fishing Life اشاره کرد. در طول مسیری که پیش رو خواهید داشت سکه ها، کفش های ارتجاعی، جت بک، آهن ربا، پک های بوستر و دیگر ویژگی ها نیز در دسترس خواهند بود که بازی را زیبا کرده و هیجان آن را بالا خواهد برد. علاوه بر این قسمت دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که در آنجا قادر خواهید بود با گارفیلد رسیدگی کنید. در این قسمت شما غذاهایی مانند هات داگ، پیتزا، لازانیا و… را برای او پخت کرده و از گربه داستان بازی نگهداری خواهید کرد. از جمله دیگر ویژگی ها میتوان به وجود فروشگاه و در دسترس بودن 18 لباس متفاوت اشاره کرد. گربه تپل داستان بازی را آماده کرده و به شهر های متفاوت سفر کنید.

با دانلود بازی فرار گارفیلد می توانید این گربه بامزه را در قالب یک بازی بی نظیر کنترل کنید.

دانلود Garfield Rush

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Garfield Rush برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب اپلیکیشن
  • گرافیک خوب برنامه
  • گیم پلی ساده
  • امکان استفاده از ویژگی های متفاوت
  • امکان دویدن در شهر های متفاوت
  • امکان نگهداری از گارفیلد
  • وجود شخصیت های دیگر مانند اودی و نرمال
  • امکان پخت غذاهای متفاوت برای شخصیت داستان بازی
  • امکان استفاده از 18 لباس متفاوت
  • و…

دانلود بازی فرار گارفیلد

دانلود فرار گارفیلد اندروید رایگان جدید

بازی فرار گارفیلد را نصب کرده و ساعت ها خود را مشغول بازی کردن و رسیدگی به گارفیلد کنید. این بازی توانسته امتیازات خوبی را در فروشگاه گوگل کسب کند. بازی از گیم پلی ساده برخوردار میباشد که میتواند مناسب برای تمامی سنین از جمله کودکان باشد. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی فرار گارفیلد برنامه Garfield Rush برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Garfield™ Rush‏

نام فارسی: فرار گارفیلد

نسخه برنامه: 6.2.6

حجم برنامه: 79MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *