پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی منطقه مرگ 3 اپلیکیشن T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest اندروید

دانلود بازی منطقه مرگ 3 اپلیکیشن T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest اندروید

0
(0)

دانلود بازی منطقه مرگ 3 اپلیکیشن T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. یک بازی زیبا و مهیج در دسته بازی های ماجراجویی با موضوع ترسناک مخصوص اندروید فون ها است که به صورت رایگان عرضه شده است. بازی منطقه مرگ 3 از نقطه ای دور افتاده در خاک کشور روسیه آغاز میشود. در این بازی پایگاهی بزرگ اما مخفیانه برای اجرای آزمایشاتی محرمانه وجود دارد. طبق داستان همیشگی بعضی از فیلم های سینمایی و بازی ها دیگر در این پایگاه آزمایشات با مشکلات مواجه میشود و به این پایگاه آسیب هایی وارد میشود. در اثر تشعشعاتی که از این انفجار در آن منطقه پخش میشود اتفاقاتی رخ میدهد و واکنش هایی صورت میگیرد به گونه ای تمامی موجودات آن منطقه جهش پیدا میکنند.

دانلود بازی منطقه مرگ 3

دانلود بازی منطقه مرگ 3 با لینک مستقیم

منطقه مرگ 3 یک بازی مهیج و زیبا در سبک بازی های ماجراجویی، ترسناک است که در حالت اول شخص شما بازی را انجام میدهید. از دیگر بازی هایی که میتوان به ان اشاره کرد بازی Last Empire – War Z است. شما در نقش یک مامور ویژه هستید که به این منطقه اعزام میشوید اما شما خبر ندارید که در این منطقه چه اتفاقی رخ داده است. زمانی به این داستان پی خواهید برد و خواهید فهمید که چه اتفاقی هولناکی رخ داده است که خود را در انجا خواهید دید. حال شما بایستی با کمک گرفتن از نیروهایی که باقی مانده اند به داخل پایگاه راه پیدا کرده و دلیل این اتفاقات را بفهمید. شما میتوانید به اطراف مختلفی رفته و تقریبا میتوان گفت که این بازی چیزی شبیه به بازی های جهان باز است. از سلاح هایی که دراختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید.

دانلود برنامه منطقه مرگ 3

شما درطول بازی به محل هایی متروکه، تاریک و خارج از سکونت خواهید رفت و باید همیشه اماده باشید. دشمنان شما انسان هایی جهش یافته ای هستند که قصد کشتن شما را دارند. اگر به دنبال یک بازی مهیج، ترسناک و ماجراجویانه هستید، بازی منطقه مرگ 3 میتواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما باشد. امیدواریم که با دانلود این بازی نهایت استفاده را ببرید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود بازی Digfender وارد دنیای اعتیاد به بازی های تلفن همراه شوید.

برخی ویژگی ها دانلود T.D.Z. 3 Dark Way به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوبی برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود نقشه ای بزرگ
  • اول شخص بودن بازی
  • داستانی جالب
  • وجود سلاح برای حمله و دفاع از خود
  • و…

دانلود بازی منطقه مرگ 3

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی منطقه مرگ 3 اپلیکیشن T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.TeamGZ.TDZDW را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: vk.com

نام انگلیسی: T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest

نام فارسی: منطقه مرگ 3

نسخه برنامه: 1.05

حجم برنامه: 66MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *