پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی drag racing – مسابقات سبقت مخصوص اندروید

دانلود بازی drag racing – مسابقات سبقت مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی drag racing – مسابقات سبقت مخصوص اندروید به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی . اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی های مسابقه ای هستید این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم. بازی مسابقات سبقت یک بازی مسابقه ای در نوع اتوموبیل است. این بازی در فضایی بسیار خوش ایند و زیبا برای شما عزیزان فراهم شده است. به همین سبب هنگامی که در بازی هستید از فضای این بازی خسته نمیشوید.  این بازی یکی از خوش ساخت ترین بازی ها در نوع خود است.

بازی drag racing

با بازی drag racing مسابقات حرفه ای درگ پیش رویتان است!!!

اگر نیز تاکنون اینگونه بازی ها را انجام داده اید حتما این بازی به بازی مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد. بازی های سبقت در یک مسیر مستقیم انجام میگیرد. همانگونه که در فیلم ها نیز دیده اید در اینگونه مسابقات هیچگونه پیچ و خمی وجود ندارد. شما در یک مسیر مستقیم با رقیب خود برای بدست اوردن پیروزی رقابت میکنید.

 بازی drag racing

 بازی drag racing – مخصوص اندروید

این بازی مانند تمامی بازی های این دسته است. به طوری که هر شخصی که زودتر به خط پایان برسد برنده مسابقه است. در این بازی شما میتوانید هر ماشینی را که به ان علاقه دارید داشته باشید. علاقه به ماشین های کلاسیک دارید و یا مدرن، فرقی نمیکند. اما در ابتدا شما پول زیادی را در کیف پول خود ندارید. که با انجام مسابقات سبقت و برنده شدن در انها شما جوایز خود را دریافت میکنید. حال شما میتوانید با درامدی که کسب کرده ایید ماشین خود را ارتقا دهید و یا سراغ ماشین دیگری بروید. شما با استفاده از دکمه های مجازی که بر روی صفحه برای شما اماده شده اند ماشین خود را کنترل کنید. مانند تمامی بازی های سبقت شما تنها کافی است که پدال گاز را فشار دهید. بی شک بازی drag racing یکی از بهترین بازی ها در نوع خود است. طراحی و کیفیت بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و حتما مورد پسند شما عزیزان قرار میگیرد.در بازی drag racing تنوع زیاد ماشین ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

بازی drag racing

ویزگی های بازی drag racing

  • کیفیت خوب
  • انجام بازی به راحتی
  • مناسب یا تمام سلیقه ها
  • ارتقا ماشین
  • وجود ماشین های کلاسیک و مدرن

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی drag racing – مسابقات سبقت مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: dragracingclassic.com

نام انگلیسی: drag racing

نام فارسی: مسابقات سبقت

نسخه برنامه: 3.11.2

حجم برنامه: 34MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *