پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید – دانلود بازی دزد و پلیس اندروید

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید – دانلود بازی دزد و پلیس اندروید

2.6
(5)

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید یا همان جک سارق خدمت شما گیمر های وبسایت ایزی پی سی هستیم. این بازی جذاب در سبک بازی های اکشن و تعاملی است. که سبک جدیدی از بازی ها محسوب می شود. این بازی مهیج ساخته ی شرکت New IDEA Games  می باشد. که یکی از بهترین ها در ساخت این سبک بازی ها است. این بازی ویدیوی مهیج تا کنون بیش از میلیون ها بار دانلود و نصب شده است. و در فروشگاه گوگل پلی توانسته است امتیاز بسیار خوب 4.1 از 5 را از آن خود کند.

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید

دانلود بازی تحت تعقیب برای اندروید یا بهتر است بگوییم سارق تحت تعقیب یک بازی اکشن و مهیج است. این بازی سبک جدیدی از بازی های اکشن است. که با عنوان Interactive یا همان تعاملی از آن یاد می شود. که از دسته بازی های  FMV یا Full Motion Video ساخته شده است. این سبک خاص در طی چند سال گذشته به مرور وارد بازی های اکشن شد. و حالا با ارایه ی بازی های متنوع در حال رشد و توسعه است.

دانلود بازی تحت تعقیب برای اندروید

در حقیقت این سبک از بازی ها – دانلود بازی hijacker jack برای اندروید – شبیه به یک فیلم سینمایی هستند. و تمام صحنه ها با دوربین واقعی فیلم برداری شده است. و کاراکترهای آن بازیگران واقعی هستند. و حالا در قالب یک بازی جمع آوری شده اند. دانلود بازی دزد و پلیس اندروید به این سبک است که شما نقش کاراکتری را ندارید. و در تصمیمات و روند بازی تاثیر گذار هستید. دانلود بازی سارق تحت تعقیب برای اندروید یکی از بهترین بازی های این سبک است. دانلود بازی hijacker jack برای اندروید دارای گیم پلی بسیار خوش ساخت و جذاب می باشد.

با دانلود بازی hijacker jack برای اندروید همانند یک فیلم سینمایی یک تجربه هیجان انگیز با تلفن همراهتان داشته باشید!!

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید

داستان دانلود بازی دزد و پلیس اندروید

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید دارای داستان جالب و ویژه ای است. شخصیت اصلی این بازی جک نام دارد. جک در یک جزیره به تنهایی زندگی می کرده و یک انسان در حال بقا بوده است. اما یک روز ریسک کرده و با شنا کردن از جزیره خارج می شود. تا به یک قایق تفریحی می رسد و زندگی اش از این رو به آن رو می شود. و حالا او به یک فرد پولدار و البته تحت تعقیب تبدیل شده است. و حالا تبدیل به فردی خشن و بی رحم شده است.

دانلود بازی دزد و پلیس اندروید

با دانلود بازی تحت تعقیب برای اندروید یک تعقیب و گریز جذاب از تیم های پلیسی تا کارتل های مختلف را تجربه می کنید. در دانلود بازی hijacker jack برای اندروید شما با انتخاب های هوشمندانه خود روند بازی را پیش می برید. و در نهایت 4 پایان برای بازی وجود دارد که با انتخاب های شما ادامه بازی شکل می گیرد. دانلود بازی سارق تحت تعقیب برای اندروید فقط یک بازی نیست. و دقیقا به جذابیت و هیجان یک فیلم اکشن مهیج است. برای علاقه مندان به بازی های اکشن پیشنهاد ما دانلود بازی area f2 یک بازی جنگی و پر هیجان می باشد. که در وبسایت بارگذاری شده است.

شما امروز می توانید با دانلود بازی hijacker jack برای اندروید هیجان را به نوعی کاملا متفاوت تجربه کنید.

دانلود بازی hijacker jack برای اندروید

ویژگی های دانلود بازی سارق تحت تعقیب برای اندروید
  • گرافیک سینمایی و عالی
  • بازی در سبک اکشن و تعاملی می باشد
  • این بازی بدون نیاز به اینترنت بازی می شود
  • داستان بازی بسیار خاص و جذاب است
  • صداگذاری حرفه ای و کار شده
  • استفاده از تصاویر و بازیگران واقعی
  • و…

دانلود بازی سارق تحت تعقیب برای اندروید

برای دانلود بازی دزد و پلیس اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم می توانید از وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما آخرین ورژن این بازی را بارگذاری کردیم.

اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی حرفه ای برای اشتراک گذاری پیروزی هایتان هستید همین حالا نصب اینستاگرام فارسی را انجام دهید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

اول:فایل نصبی را دانلود ونصب کنید

دوم:دیتا را دانلود و از فشرده خارج کنید.سپس پوشه با نام com.newideagames.hijackerjack را در مسیر Android/obb را دانلود و نصب کنید

سوم:بازی را اجرا کنید

سیستم مورد نیاز

اندروید 6.0 و به بالا

مشخصات

نام انگلیسی: hijacker jack

نام فارسی: سارق تحت تعقیب

نسخه برنامه: 3.59

حجم برنامه: 58MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *