پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Jelly Shift برنامه تغییر شکل ژله ای برای اندروید

دانلود بازی Jelly Shift برنامه تغییر شکل ژله ای برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Jelly Shift برنامه تغییر شکل ژله ای برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Jelly Shift عنوان یک بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده در سبک آرکید و تفننی میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکون بازی های بسیاری را در این موضوع در اختیار شما قرار داده اییم که خاصیتی بسیار سرگرم کننده را دارا میباشند. در این پست نیز میخواهیم یک بازی اعتیادآور و سرگرم کننده آرکید، تفننی دیگری را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این بازی باید یک شیئ ژله ای را در مسیری پر از موانع متفاوت عبود داده به صورتی که با این موانع برخوردی نداشته باشد. این شیئ در ابتدا به شکل مستطیل میباشد که شما میتوانید حالات متفاوتی را بر آن اعمال کنید.

دانلود بازی Jelly Shift

دانلود بازی Jelly Shift برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی تغییر شکل ژله ای برای اندروید خود را ساعت ها مشغول کرده و از گذر زمان غافل باشید. همانگونه که اشاره کردیم شیئ داستان بازی در ابتدا به صورت مستطیل بوده که شما میتوانید به حالت مربع درآورده و یا آن را به شکل های افقی و یا عمودی در آورید. در واقع با نزدیک شدن به موانع متفاوت شما میتوانید که اشکال متفاوتی را بر روی آن اعمال کرده و مراحل را پشت سر بگذارید. کار خاصی را نیز لازم نیست که انجام دهید، تنها کافی است با کشیدن انگشت خود بر صفحه تلفن همراه و یا تبلت اشکال متفاوت را ایجاد کنید. شما همچنین میتوانید سایز شیئ ژله ای بازی Jelly Shift را نیز کوچک کرده و بدون برخورد از داخل موانعی که وجود دارد گذر کنید. بازی از گیم پلی جذاب و ساده برخوردار است.

دانلود بازی Jelly Shift

با دانلود بازی Jelly Shift گیم پلی اعتیاد آور را برای خود ایجاد کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Metal Shooter اشاره کرد. چالش های متفاوتی در بازی Jelly Shift انتظار شما را میکشد. علاوه بر وجود موانعی که در بازی وجود دارد شما با پل های متعددی نیز برخورد خواهید کرد. زمانی که به پل نزدیک می شوید شما باید باز هم حالت شیئ بازی را تغییر داده و به صورت افقی در آورید. ویژگی های خاصی در بازی وجود دارد که از آنها میتوان به وجود میوه ها و دیگر خوراکی ها اشاره کرد که جلوتر از شما در حال حرکت میباشند و شما باید با گذراندن موانع متفاوت به صورت خیلی حرفه ای به آنها برسید. بازی از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است که میتواند به راحتی کاربر را راضی نگهدارد. آیتم هایی نیز برای شخصی سازی شیئ ژله ای وجود دارد.

دانلود بازی Jelly Shift

برخی ویژگی ها و امکانات بازی تغییر شکل ژله ای برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی مناسب برنامه
  • گرافیک خیلی خوب اپلیکیشن
  • امکان شخصی سازی شیئ ژله ای
  • وجود موانع متفاوت
  • امکان تغییر شکل شیئ ژله ای
  • سرگرم کننده
  • بسیار اعتیاد آور
  • افکت ها و صداگذاری های خیلی خوب بازی
  • و…

دانلود Jelly Shift اندروید رایگان جدید

با پلی دادن در بازی Jelly Shift وارد دنیایی اعتیاد آور شوید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Metal Soldiers TD ساعت ها خود را مشغول به بازی کردن کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Jelly Shift برنامه تغییر شکل ژله ای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: saygames.by

نام انگلیسی: Jelly Shift - Obstacle Course Game

نام فارسی: تغییر شکل ژله ای

نسخه برنامه: 1.8.35

حجم برنامه: 69MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *