پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی let’s create pottery – دانلود بازی سفالگری برای اندروید

دانلود بازی let’s create pottery – دانلود بازی سفالگری برای اندروید

3
(6)

دانلود بازی let’s create pottery یک بازی و سرگرمی فوق العاده و جذاب خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت ایزی پی سی هستیم. عنوان کامل این بازی Let’s Create! Pottery 2 می باشد. این بازی نسخه دوم از بازی Let’s Create! Pottery  می باشد. و از روی همان نسخه ی اولیه ساخته و ارایه شده است. دانلود بازی let’s create pottery – این بازی مهیج ساخته ی استودیوی بازی سازی لهستانی معروف می باشد. این استودیو  Infinite Dreams نام دارد. که بازی های پر طرفداری در کارنامه خود دارد. این بازی جذاب که به تازگی ارایه شده است. تاکنون بیش از 10 هزار بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب شده است. و توانسته است امتیاز خوب 4.1 از 5 را به دست آورد.

دانلود بازی pottery فول ورژن

دانلود بازی let’s create pottery – با پول بی نهایت

دانلود بازی سفالگری برای اندروید یک بازی ارامش بخش و دوست دشتنی است. دانلود بازی pottery 2 برای اندروید دارای گرافیک پر جزییات و خیره کننده می باشد. این بازی اندروید با گرافیک جذاب خود مانع از خستگی می شود. و تجربه یک بازی واقعی را برای شما رقم می زند. داستان دانلود بازی pottery نسخه جدید در رابطه با ساخت کوزه با گل و تزیین ان می باشد. به طور کل گیم پلی دانلود بازی سفالگری برای اندروید به این صورت است. که شما در دوبخش به اماده سازی و طراحی محصول خود می پردازید. در بخش اول گل های آماده رو به ظرف یا کوزه تبدیل می کنید. سپس بدون محدودیت با دانلود بازی let’s create pottery این محصولات را طراحی و رنگ آمیزی می کنید.

با دانلود بازی let’s create pottery سازه های سفالی بی نظیر خلق کنید!!

دانلود بازی let's create pottery

این بخش از دانلود بازی let’s create pottery بسیار ارامش بخش و پر طرفدار است.برای شکل دادن به گل ها تنها کافیست دست خود را برروی صفحه نمایش گوشی نگه دارید. جالب تر اینکه با دانلود بازی pottery فول ورژن می توانید به یک انجمن وارد شوید. که کارهای خود را به نمایش بگذارید و لایک و کامنت جذب کنید. و از این فضای دوستانه لذت ببرید. ما برای شما دانلود بازی pottery با پول بی نهایت یا همان نسخه ی هک شده یا مود شده را نیز بارگذاری کردیم. برای علاقه مندان به رنگ آمیزی پیشنهاد می شود دانلود برنامه paint by number برای اندروید را انجام دهند.

دانلود بازی let's create pottery

ویژگی های دانلود بازی pottery 2 برای اندروید

  • دارای گرافیک با کیفیت و خیره کننده و پر جزییات
  • گیم پلی بازی به صورت دو بخشی می باشد
  • دارای صداگذاری ویژه و دوست داشتنی
  • دارای فضای ویژه برای بارگذاری عکس و جذب لایک و کامنت
  • امکان کسب پول با لفروش محصولات در مزایده
  • و….

دانلود بازی pottery با پول بی نهایت

برای دانلود بازی pottery نسخه جدید می توانید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما دانلود بازی pottery فول ورژن و نسخه ی پول بی نهایت را با لینک مستقیم و رایگان بارگذاری کردیم.

برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی نصب اینستاگرام جدید فارسی را پیشنهاد می کنیم. که آیتم های بسیاری نسبت به نسخه ی قبلی دارد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی let’s create pottery – دانلود بازی سفالگری برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 5.0 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: www.idreams.pl/en

نام انگلیسی: let's create pottery 2

نام فارسی: بازی سفالگری 2

نسخه برنامه: 1.80

حجم برنامه: 71MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *