پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Metal Soldiers 2 برنامه سربازان آهنین 2 برای اندروید

دانلود بازی Metal Soldiers 2 برنامه سربازان آهنین 2 برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی Metal Soldiers 2 برنامه سربازان آهنین 2 برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Metal Soldiers 2 عنوان یک بازی زیبا، سرگرم کننده و یادآور بازی قدیمی سرباز کوچک میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در این پست قصد داریم یک بازی بسیار سرگرم کننده را به شما عزیزان معرفی کنیم. نسخه ای که قصد داریم در این پست معرفی کنیم، نسخه دوم از بازی زیبا Metal Soldiers میباشد که نسخه اول آن نیز با نام بازی Metal Soldiers را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. برای دانلود نسخه اول بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. بازی Metal Soldiers 2 تاکنون توانسته آمار دانلود بیش از 10 میلیون باز را به خود اختصاص دهد.

دانلود بازی Metal Soldiers 2

دانلود بازی Metal Soldiers 2 برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی سربازان آهنین خود را وارد دنیایی اکشن همراه با خاطراتی از قدیم کنید. در این نسخه نیز گیم پلی مانند نسخه سابق بوده و شما باید با دشمنان مشخصی مبارزه کنید. سلاح های متفاوتی در این مسیر در اختیار شما قرار دارد. از تمامی امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد به بهترین نحو ممکنه استفاده کنید. ماموریت های متفاوتی بر عهده شما قرار خواهد گرفت که شما باید آنها را یکی پس از دیگری به انجام برسانید. در این نسخه به دلیل وجود ویژگی ها و آپشن های بیشتر مهارت های شما بیشتر مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. دکمه های مجازی نیز برای کنترل هرچه بهتر شخصیت داستان بازی برای شما طراحی شده است که در قسمت چپ شما اعمال مربوط به حرکت و در قسمت راست اعمالی مانند پریدن و شلیک کردن را کنترل خواهید کرد.

شما با دانلود بازی Metal Soldiers 2 می توانید از ماشین ها و ابزار های جدید استفاده کنید.

دانلود بازی Metal Soldiers 2

دانلود بازی Metal Soldiers 2 این امکان رابه شما میدهد که ساعت ها خود را مشغول کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Heroes of Skyrealm اشاره کرد. در بازی Metal Soldiers 2 شما با استفاده از ابزاری مانند تانک، هلیکوپتر و لباس مکانیکی در 15 مرحله متفاوت به رقابت خواهید پرداخت که میتواند بسیار سرگرم کننده باشد. با اینکه امکانات شما نسبت به نسخه سابق پیشرفته تر شده اند دشمنان شما نیز از امکانات پیشرفته تری برخوردار هستند. با این وجود قرار است که حسابی به چالش کشیده شوید. بازی Metal Soldiers 2 باز هم از گرافیک دوبعدی پشتیبانی میکند که این امر دلیل بر کیفیت پایین بازی نمیباشد. تمامی جزئیات به زیبایی به نمایش خواهند درآمد. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و اکشن با حجم پایین میگردید وقت آن است که دست به کار شده و بازی را با لینک مستقیم دانلود کنید.

Metal Soldiers 2

برخی ویژگی های و امکانات دانلود سربازان آهنین 2 برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • گرافیک دو بعدی اپلیکیشن
  • وجود دشمنان حرفه ای تر و مجهز تر
  • امکان استفاده از سلاح های متفاوت
  • وجود ماموریت های متفاوت
  • امکان استفاده از هلیکوپتر، تانک و لباس مکانیکی در 15 مرحله متفاوت
  • گیم پلی زیبا و ساده
  • طراحی کلاسیک و زیبا
  • و…

دانلود Metal Soldiers 2 اندروید رایگان جدید

بازی Metal Soldiers 2 یکی از بهترین بازی های انتخابی برای گذراندن زمان و سرگرم کردن خود میباشد که به راحتی میتوانید در انتهای همین پست با استفاده از لینک مستقیم بازی را از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کنید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Rolly Legs ساعت ها مشغول باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Metal Soldiers 2 برنامه سربازان آهنین 2 برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: play365.io

نام انگلیسی: Metal Soldiers 2

نام فارسی: سربازان آهنین 2

نسخه برنامه: 2.86

حجم برنامه: 133MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *