پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Sniper Fury برنامه خشم تک تیرانداز برای اندروید

دانلود بازی Sniper Fury برنامه خشم تک تیرانداز برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی Sniper Fury برنامه خشم تک تیرانداز برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Sniper Fury عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک تک تیرانداز میباشد که توسط استودیو بازی سازی Gameloft ساخته شده و در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های تک تیراندازی یا اسنایپری متفاوتی به موضوعات متفاوتی وجود دارد که از گرافیک های عالی برخوردار نمیباشند. یکی از ویژگی های عالی بازی Sniper Fury را میتوان گرافیک فوق العاده آن دانست که از جمله بهترین ویژگی های عالی این بازی بوده و از استودیو بازی سازی گیم لافت کمتر از این نیز انتظار نمیرفت. بازی از داستانی زیبا برخوردار بوده و بیش از 130 مرحله برای بازی کردن در دسترس میباشد.

دانلود بازی Sniper Fury

دانلود بازی Sniper Fury برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی خشم تک تیرانداز یک گیم پلی فوق العاده با گرافیک عالی را به خود هدیه دهید. بازی از گیم پلی زیبا برخوردار است و ماموریت های متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بازی همچنین از مراحل و ماموریت های متفاوتی برخوردار است و شما در هر مرحله با ماموریتی متفاوت رو به رو خواهید شد. از جمله ویژگی هایی که در بازی های اسنایپری باید مورد دقت واقع شود سرعت عمل و دقت بالا میباشد. شما باید با نهایت سرعت و دقت خود عمل کرده و تمامی ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. ماموریت های متفاوتی به شما داده خواهد شد که از آنها میتوان به نابود کردن مهاجمان، محافظت از هم تیمی ها و نجات دیگر افراد اشاره کرد. بازی میتواند یک از بهترین گزینه های ممکنه برای پر کردن اوقات خالی باشد.

با دانلود بازی Sniper Fury در قالب یک اسنایپر قدرتمند اهدافتان یکی یکی از بین ببرید!!!

1دانلود بازی Sniper Fury

دانلود بازی Sniper Fury نسخه جدید را میتوان یکی از با کیفیت ترین بازی های اسنایپری برای سیستم عامل اندروید دانست که شما میتوانید این بازی را با لینک مستقیم از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی دریافت کرده و ساعت ها خود را مشغول کنید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود بازی Best Sniper: Shooting Hunter اشاره کرد. مراحل از زیبایی های خاصی برخوردار میباشند و شما با پشت سر گذاشتن هر یک از آنها قادر خواهید بود اسلحه های جدیدتری را فراهم کرده و یا به تقویت اسلحه مورد نظر خود بپردازید. به طور کلی این بازی گیم پلی روانی داشته و تنها کافی است که از سرعت عمل و دقت بالایی برخوردار بوده و تمامی مراحل را یکی پس از دیگری پشت سربگذارید. اگر از طرفداران این سبک بازی ها میباشید، بازی Sniper Fury را دانلود کرده و ساعت ها خود را سرگرم کنید.

دانلود بازی خشم تک تیرانداز

برخی ویژگی ها و امکانات بازی تک تیر انداز خشمگین برای اندروید به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • وجود بیش از 130ماموریت متفاوت
  • گیم پلی جذاب
  • حجم مناسب اپلیکیشن
  • گرافیک فوق العاده برنامه
  • وجود دشمنان متفاوت
  • وجود جلوه های خیره کننده مانند طوفان شن، کولاک و…
  • امکان خرید سلاح های جدید
  • امکان ارتقا اسلحه ها
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران از سراسر دنیا
  • و…

دانلود Sniper Fury اندروید رایگان جدید

با دانلود بازی تک تیرانداز خشمگین تجربه یک بازی زیبا و باکیفیت را به خود هدیه دهید. امیدواریم که با دانلود این بازی تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دار یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Critical Sniper Shooting تنوع را برای خود فراهم سازید.

 

  • بازی آنلاین بوده و دیتا بازی پس از اجرای فایل اصلی برنامه به صورت خودکار دانلود خواهد شد

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Sniper Fury برنامه خشم تک تیرانداز برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این بازی اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: gameloft.com

نام انگلیسی: Sniper Fury: Online 3D FPS & Sniper Shooter Game‏

نام فارسی: خشم تک تیرانداز

نسخه برنامه: 6.7.1a

حجم برنامه: 81MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *