پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا برای اندروید

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا برای اندروید

1
(1)

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. The Ninja عنوان یک بازی جذاب، کم حجم، سرگرم کننده و اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی های اندروید از انواع متفاوتی برخوردار میباشند که از جمله زیبا ترین های آنها میتوان به بازی های اکشن و کم حجم سیستم عامل اندروید اشاره کرد. در بازی آدمک نینجا کاربران باید که در نقش یک آدمک که در واقع یک نینجا حرفه ای نیز میباشد نقش آفرینی کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. بازی از کارایی ساده ای برخوردار میباشد و کاربران برای پلی دادن در آن نیاز به طی کردن مراحل پیچیده ای نخواهند بود.

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود بازی اندروید جدید آدمک نینجا میتواند از جمله بهترین بازی های کم حجم ساخته شده برای سیستم عامل اندروید باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Knife Attacks – Stickman Battle که یک بازی زیبا اندروید به نام حمله چاقویی – نبرد استیکمن میباشد، اشاره کرد. در بازی The Ninja شما باید که با استفاده از ستاره نینجا و یا شوریکن که یکی از سلاح های باستانی ژاپن میباشد به جنگ و نبرد با دیگران بروید. با استفاده از شوریکن که در اختیار شما قرار دارد دشمنان خود را مورد هدف قرار داده و شلیک های عالی را به سمت آنها داشته باشید. دشمنان شما نیز به سمت شما حمله ور خواهند شد که به این صورت امکان جا خالی دادن برایتان فراهم شده است.

با دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا مانند یک نینجا به نبرد دشمنانتان بروید!!

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا

دانلود بازی اندروید جدید به صورت رایگان

دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا برای اندروید ویژگی های خیلی جذابی را در اختیار کاربران قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به امکان جا خالی دادن و یا از بین بردن شوریکن دشمنان در هوا اشاره کرد. در واقع مهم ترین عامل در این بازی سرعت عمل کاربران میباشد. به این صورت که باید با سرعت بالا واکنش های فوق العاده ای را انجام داده و در مقابل دشمنان خود پیروز شوید. اگر نیز به قلب دشمنان شلیک کنید سلامتی و یا خود شما پر خواهد شد. به این منظور که بازی حس تکراری بودن را به کاربران منتقل نکند نیز این ویژگی در اختیار کاربران قرار میگیرد که در زمینه های متفاوتی به مبارزه با دشمنان خود بپردازند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی The Ninja آدمک نینجا برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: The Ninja

نام فارسی: آدمک نینجا

نسخه برنامه: 1.1.0

حجم برنامه: 32MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *