پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه زلزله برای اندروید – برنامه لرزه نگار اخبار زلزله

دانلود برنامه زلزله برای اندروید – برنامه لرزه نگار اخبار زلزله

3.4
(5)

دانلود برنامه زلزله برای اندروید که امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که به کمک آن می توانید از اخبار زمین لرزه در سراسر کشور به طور لحظه ای آگاه شوید. تمامی اطلاعات مربوط به زلزله و زمین لرزه در این اپلیکیشن به صورت لحظه ای و همراه با نمودار موجود می باشد. در این نرم افزار همچنین اطلاعات مربوط به زمین لرزه های سال ۱۳۸۶ به بعد به طور کامل موجود می باشد. نرم افزار مناسب برای تشخصی زلزله و هشدار زلزله.

ویژگی های دانلود برنامه زلزله برای اندروید

مهمترین و بهترین قابلیت این نرم افزار هشدار لحظه ای هنگام وقوع زلزله می باشد. به طوری که در این اپلیکیشن هنگام وقوع لرزه به شما بر اساس موقعیتتان هشداری داده می شود. با استفاده از این قابلیت اپلیکیشن لرزه نگار می توانید با شخصی سازی سیستم هشدار دهی آن مشخص نمایید که از چه میزان ریشتر بیشتر به شما اخطار و هشدار داده شود.  همچنین می توانید اطلاعات مختلف زمین لرزه های مختلف را به تفکیک موقعیت مکانی روی نقشه، زمان، بزرگی و عمق و مشاهده نمایید. با انتخاب موقعیت مکانی شما تعداد زلزله های ثبت شده و همچنین بزرگترین آن ها را می توانید ببینید.

دانلود برنامه لرزه نگار برای اندروید تشخیص زلزله

امکان مقایسه بین استان ها در این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد. با انتخاب دو یا چند استان می توانید اطلاعات مربوط به آن استان ها را در دانلود برنامه زلزله برای اندروید در نمودار های مختلف مقایسه نمایید. همچنین در کنار این نرم افزار از دانلود برنامه آخرین خبر برای اندروید نیز بهره مند شوید.

دانلود لرزه نگار گوشی زلزله سنج مرکز لرزه نگاری تهران

در این اپلیکیشن می توانید اخبار زلزله و دیگر اطلاعات ( میزان ریشتر زلزله، موقعیت و … ) مختلف را با سایر افراد به صورت تصویر در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف به اشتراک بگذارید. تمامی اطلاعات داخل این نرم افزار به صورت لحظه ای مرکز لرزه نگاری کشور دریافت می شود. شما با دانلود لرزه نگار گوشی می توانید با استعلام از مرکز لرزه نگاری تهران به عنوان مثال مرکز زلزله تهران٬ بزرگی زلزله تهران و تمام اطلاعات زلزله را بدست اورید. نام اصلی این نرم افزار دانلود برنامه زلزله نگار یا زلزله سنج گوشی می باشد که برای اندروید ارائه شده است. یکی از بهترین برنامه ها برای هشدار زلزله که می توانید بر روی گوشی خود نصب و به راحتی از ان برای تشخصی زلزله استفاده کنید.

دانلود برنامه زلزله برای اندروید - زمین لرزه زلزله سنج مرکز لرزه نگاری تهران

قابلیت های دانلود برنامه لرزه نگار برای اندروید

  • امکان هشدار دهی با تنظیمات پیشرفته
  • استعلام دقیق از مرکز لرزه نگاری تهران
  • اخبار به صورت دقیق و لحظه ای
  • اخبار زلزله از سال ۱۳۸۶ به بعد
  • نمایش ریشتر ، زمان ، موقعیت مکانی بر روی نقشه ، عمق و …
  • تفکیک اطلاعات بر اساس استان ها
  • دانلود برنامه زلزله نگار برای اندروید
  • امکان مقایسه بین استان ها
  • طراحی خوب و کاربر پسند
  • دانلود برنامه زلزله سنج گوشی
  • نمایش نمودار های کاربردی
  • و …

پیشنهاد می شود این اپلیکیشن را از سایت ایزی پی سی دریافت نموده و حتما آن را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید. همچنین می توانید با دانلود اپلیکیشن ریشتر برای اندروید از این برنامه کاربردی نیز استفاده کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه زلزله برای اندروید – برنامه لرزه نگار اخبار زلزله

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: irsc.ut.ac.ir

نام انگلیسی: larze negar

نام فارسی: لرزه نگار

نسخه برنامه: 1.3.3

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *