پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه نیاگرا لانچر اپلیکیشن Niagara Launcher برای اندروید

دانلود برنامه نیاگرا لانچر اپلیکیشن Niagara Launcher برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه نیاگرا لانچر اپلیکیشن Niagara Launcher برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. با ورود گوشی های مختلف با تم ها مختلف به بازار گوشی ها اندروید لانچر های متفاوتی نیز وارد بازار شدند. کسانی وجود دارند که از تم و فضای کاربری تلفن همراه خود راضی نیستند و دنبال برنامه ای برای جایگزین کردن تم دلخواه خود میگردند. البته برنامه های زیادی نیز در این زمینه وجو دارند که هریک تم متفاوتی را به شما عرضه خواهند کرد.

دانلود برنامه نیاگرا لانچر

با دانلود برنامه نیاگرا لانچر شکل و شمایل جدیدی به تلفن همراهتان ببخشید!!!

فرقی نمکیند که گوشی شما سامسونگ، ال جی، هواوی، شیاومی و… باشد، تلفن همراه شما متعلق به هر برندی باشد شما قادر خواهید بود که تم دلخواه خود را بر روی ان سور کنید. این نسخه به قیمت 12.99 دلار بوده که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم.

دانلود برنامه نیاگرا لانچر

دانلود برنامه نیاگرا لانچر با لینک مستقیم

وقت ان شده است که تغییراتی را در تلفن همراه خود اعمال کنید. با استفاده از برنامه Niagara Launcher به یک تم عالی برای گوشی خود سلام کنید. از دیگر برنامه هایی که در این زمینه میتوان به شما معرفی کرد برنامه Launcher iPhone لانچر آیفون 12 برای اندروید است که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود که به جزئیات بیشتری از نوتیفیکشن های دریافتی دست پیدا کنید. برنامه نیاگرا لانچر از ترکیب رنگ های بسیار زیبایی تشکیل شده است که شما را به وجد خواهد اورد. برای پخش موزیکتان نیاز به موزیک پلیر ندارید و موزیک پلیر داخلی تمامی کار شما را راه می اندازد. اگر از تم گوشی خود خسته شده ایید تنها کافی است که با نصب این برنامه به زیبا کردن گوشی خود سلام کنید.

دانلود اپلیکیشن نیاگرا لانچر

به طور کلی برنامه نیاگرا لانچر یک اپلیکیشن عالی برای تغییر تم تلفن همراه شما میباشد که تنها کافی است برای دانلود ان به انتهای همین پست رفته و به صورت رایگان این برنامه را دانلود نمایید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کارامد را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه QuickPic یک گالری عکس عالی را به خود هدیه دهید. برای دانلود این برنامه تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده برنامه کلیک کرده و به صفحه مخصوص این برنامه بروید.

برخی امکانات اپلیکیشن Niagara Launcher به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • ایجاد یک فضای زیبا با رنگ های مختلف
  • دسترسی به تم های مختلف
  • امکان تغییر محل نمایش اعلانات
  • سرعت عالی برنامه
  • سادگی استفاده
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه نیاگرا لانچر اپلیکیشن Niagara Launcher برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: niagaralauncher.app

نام انگلیسی: Niagara Launcher

نام فارسی: نیاگرا لانچر

نسخه برنامه: 1.11.5

حجم برنامه: 12MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *