پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Alarmy pro اپلیکیشن آلارم برای اندروید

دانلود برنامه Alarmy pro اپلیکیشن آلارم برای اندروید

3
(4)

دانلود برنامه Alarmy pro اپلیکیشن آلارم برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان فراهم شده است. Alarmy pro عنوان یک برنامه آلارم عالی با فضای کاربری زیبا میباشد که به قیمت 2.49 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. برنامه آلارم توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و امتیازات خیلی خوبی را بدست آورد. به طور کلی میتوان گفت ساعت های زنگ دار و الارم ها در این زمانه با زندگی انسان ها قرین شده است. به طوری که افرادی که کار میکنن و یا بایتسی کار واجبی را انجام دهند حتما از برنامه الارم استفاده خواهند کرد. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که ویژگی ها و آیتم هایی را در اختیار کاربر قرار میدهد که همه را مجذوب میکند.

دانلود برنامه Alarmy pro

دانلود برنامه Alarmy pro برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه الارم برای اندروید بدون شک در ساعت معین شده بیدار خواهید شد و به زندگی خود ادامه خواهید داد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود My Alarm Clock اشاره کرد. فرقی نمیکند که چه دستگاه اندرویدی را در اختیار دارید. دتگاه شما میتواند تبلت گوشی و… باشد و باید شما را در زمان مشخصی بیدار کند. برنامه آلارم اندروید توانسته درمیان 70 کشور متفاوت دنیا بهترین رتبه را بدست آورده و به بهترین برنامه الارم تبدیل شود. از جمله ویژگی ها میتوان به وجود فضای کاربری زیبا و زنگ ها متفاوت برای بیدار کردن شما اشاره کرد که به شما اختیار کامل را میدهد. تمامی ویژگی ها وامکاناتی که میتوانند در یک برنامه الارم وجود داشته باشد، نه تنها آنها بلکه بیشتر از آن نیز در برنامه Alarmy pro جمع شده است. با دانلود برنامه Alarmy pro به صورت حرفه ای به ساعت خوابتان نظم دهید!! در دانلود برنامه Alarmy pro ویژگی فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. در برنامه Alarmy pro شما میتوانید عکسی مورد نظر را به برنامه داده و هنگام شروع آلارم شما باید که به مکان عکس داده شده به برنامه رفته و از آنجا عکس بگیرید! تنها در این صورت است الارم قطع میشود. شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد که گوشی خود را بر روی الارم گذاشته اما آنرا قطع کرده و دوباره میخوابید و نمیتوانید به کار خود برسید. زمان اینکار دیگر به پایان رسیده، تنها کافی است که برنامه Alarmy pro را دانلود و نصب کرده و از بیدار شدن 100 درصدی خود اطمینان خاطر داشته باشید. اگر به دنبال یک برنامه الارم قوی با وجود آهنگ های متفاوت و ویژگی های خاص هستید، برنامه Alarmy pro میتواند بهترین گزینه پیش رو برای شما عزیزان باشد.

دانلود برنامه Alarmy pro

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه الارم برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • فضای کاربری خیلی خوب
  • وجود آهنگ های متفاوت
  • ویژگی خاص برای بیدار کردن افرادی که امتناع از این امر میکنند
  • وجود تم های متفاوت برای اعمال کردن
  • امکان بیدار شدن با پخش موزیک دلخواهتان
  • وجود تمامی ویژگی های مورد نیاز یک برنامه الارم
  • کسب رتبه یکم در میان برنامه های الارم
  • و…

دانلود Alarmy pro اندروید رایگان جدید

برنامه Alarmy pro بهترین برنامه ممکنه در زمینه آلارم میباشد که لینک دانلود مستقیم آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان قرار داده شده است. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Clyma Weather Pro برای اندروید به راحتی تمامی تغییرات شرایط جوی را زیر نظر داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Alarmy pro اپلیکیشن آلارم برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: alar.my

نام انگلیسی: Alarmy pro

نام فارسی: آلارم

نسخه برنامه: 5.85.02

حجم برنامه: 110MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *