پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Chasys Draw IES نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر – کامپیوتر

دانلود برنامه Chasys Draw IES نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر – کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Chasys Draw IES نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Chasys Draw IES عنوان یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای ویرایش تصاویر مخصوص کامپیوتر میباشد که در این پست قصد  داریم توضیحاتی درباره آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های ویرایش عکس در میان برنامه های مخصوص تمامی سیستم عامل ها از جمله پرطرفدار ترین و پر دانلود ترین نرم افزار های میباشند. برنامه Chasys Draw IES یکی دیگر از نرم افزار هایی میباشد که مخصوص سیستم عامل ویندوز بوده و با پروسه های سریع و قدرتمند بهترین نتیجه را به کاربر تحویل خواهد داد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود برنامه Chasys Draw IES برای کامیپوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر برای کامپیوتر به راحتی و به صورت حرفه ای به ادیت کردن عکس های خود بپردازید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود نرم افزار easyHDR PRO که یک برنامه ویرایشگر تصاویر برای کامپیوتر میباشد اشاره کرد. نرم افزار Chasys Draw IES علاوه بر حجم کمی که دارد میتواند ویژگی های خاصی مانند Layer-Based که در برنامه فتوشاپ به کاربران عرضه میشود را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از ابزار و ویژگی هایی که در برنامه ویرایشگر تصاویر در اختیار شما قرار میگیرد شما میتوانید به ویرایش حرفه ای تصاویر و یا متون بپردازید. قلم های مخصوص در برنامه Chasys Draw IES در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استقاده از آن میتوانید به راحتی جلوه های زیبایی را اعمال کنید. متون متفاوت را اضافه کرده و به زیبایی تصاویر بپردازید.

دانلود برنامه دانلود برنامه Chasys Draw IES

با دانلود برنامه Chasys Draw IES برای کامپیوتر شما میتوانید که متون متفاوت را به تصاویر اضافه کرده و با استفاده از ابزار های موجود به ویرایش آنها بپردازید. از دیگر ویژگی های عالی برنامه میتوان به وجود موتور گرافیکی قدرتمند اشاره کرد که با استفاده از آن میتوانید با سرعت بالا به رندر کردن با سرعت بالا پرداخته و یا چندین لایه را با یکدیگر ادغام کنید. از دیگر ویژگی ها میتوان به امکان نصب پلاگین های متفاوت بر روی برنامه، خروجی با کیفیت بالا، پشتیبانی از فرمت های قدیمی مانند PPM, PGM, PBM, PCX, TGA و… اشاره کرد.

برخی ویژگی ها و امکانات نرم افزار ویرایش تصاویر برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب نرم افزار
  • فضای کابری زیبا
  • ویرایش ساده تصاویر
  • قدرت و سرعت بالا برنامه
  • وجود موتور گرافیکی قدرتمند
  • پشتیبانی از فرمت های متفاوت تصاویر
  • امکان نصب پلاگین های متفاوت بر روی برنامه برای افزایش قابلیت های آن
  • وجود قابلیت های فوتوشاپ مانند Layer-Based
  • پشتیبانی از فرمت های PPM, PGM, PBM, PCX, TGA
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Chasys Draw IES نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر – کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: Chasys Draw IES

نام فارسی: ویرایشگر تصاویر

نسخه برنامه: 5.04.01

حجم برنامه: 22MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *