پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه DeepL Pro نرم افزار ترجمه آنلاین متن برای کامپیوتر

دانلود برنامه DeepL Pro نرم افزار ترجمه آنلاین متن برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه DeepL Pro نرم افزار ترجمه آنلاین متن برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. DeepL Pro عنوان یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ترجمه متونی که به زبان های متفاوت هستند، میباشد. این برنامه مخصوص سیستم عامل ویندوز بوده و کارایی آن بسیار ساده میباشد. برنامه DeepL Pro نرم افزاری سریع و قدرتمند به منظور ترجمه متون به زبان های متفاوت توسط اشخاص و یا گروه های متفاوت میباشد. دیگر نیاز نیست که برای ترجمه کلمات و یا متون مورد نظر خود به صفحات متفاوت سر بزنید. تنها کافی است که با استفاده از دانلود برنامه معرفی شده بهترین نتیجه را دریافت کنید. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود برنامه معرفی شده آشنا شوید.

دانلود برنامه DeepL Pro

دانلود برنامه DeepL Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ترجمه آنلاین متن برای کامپیوتر میتواند گزینه خیلی خیلی عالی برای استفاده توسط افرادی باشد که نیاز به یک مترجم قدرتمند دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Camera Bits Photo Mechanic Plus که یک نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار DeepL Pro یکی از بهترین برنامه های ترجمه در جهان میباشد. برنامه DeepL Pro بدون هیچگونه مشکلی و در سریع ترین حالت ممکنه تمامی متن های مورد نظر شما را ترجمه خواهد کرد. شما برای ترجمه درست فایل های مورد نظر خود به یک مترجم نیاز خواهید داشت. اکنون دانلود برنامه معرفی شده به عنوان یک مترجم آنلاین هوشمند در اختیار شما قرار گرفته است. کاربران میتوانند با سرعت و قدرت بالا به ترجمه متن های مورد نظر خود بپردازند.

دانلود نرم افزار ترجمه آنلاین برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه DeepL Pro نرم افزار ترجمه آنلاین متن برای کامپیوتر میتواند بسیار مفید و نیز عالی باشد. برای استفاده از دانلود نرم افزار معرفی شده نیز تنها کافی است که میانبر Ctrl+C را دوبار فشار دهید. به این صورت متن مورد نظر شما در قسمت مربوط ترجمه قرار گرفته و شما بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. دو پنل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پنل اول به منظور وارد کردن متن اولیه و پنل دوم به منظور دریافت متن خروچی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما قادر خواهید بود که از کلمات مشابه نیز استفاده کنید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه DeepL Pro و استفاده از آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه DeepL Pro نرم افزار ترجمه آنلاین متن برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید.
  • بعد از نصب نرم افزار خودکار اجرا میشود ، در پنجره نرم افزار روی دکمه Skip Login کلیک کنید و از نرم افزار خارج شوید. ( کنار ساعت ویندوز روی آیکون نرم افزار کلیک راست کنید و Close را بزنید )
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Users\%userprofile%\AppData\Local\DeepL\app-2.4.0 کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: deepl.com

نام انگلیسی: DeepL Pro

نام فارسی: ترجمه آنلاین متون

نسخه برنامه: 2.4.0

حجم برنامه: 177MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *