پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه fotmob برای اندروید – برنامه نتایج زنده فوتبال

دانلود برنامه fotmob برای اندروید – برنامه نتایج زنده فوتبال

3.7
(3)

دانلود برنامه fotmob برای اندروید یک برنامه نتایج زنده فوتبال برای اندروید است. که امروز در وبسایت ایزی پی سی به معرفی این برنامه می پردازیم. دانلود برنامه نتایج فوتبال برای اندروید یک برنامه ورزشی محبوب برای علاقه مندان به فوتبال است. این برنامه جذاب در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. شاید به همین دلیل است که توانسته در فروشگاه گوگل پلی امتیاز بسیار خوب 4.8 از 5 را از آن خود کند. و بیش از 50 میلیون بار دانلود و نصب شود.

دانلود برنامه fotmob برای اندروید

دانلود برنامه fotmob برای اندروید

دانلود برنامه نتایج زنده فوتبال برای اندروید برای تمام کسانی که علاقه به پیگیری فوتبال به صورت آنلاین دارند. بسیار مناسب است. در این برنامه شما می توانید به اطلاعات مربوط به تیم مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید اطلاعات دقیق و لحظه ای از مسابقات فوتبال را کسب کنید. دانلود فوت موب برای اندروید می توانید به اطلاعات دقیق مسابقات فوتبال مد نظر خود دسترسی داشته باشید.مثلا تعداد گل ها یا تعداد کارت های زرد و … را بدانید. برای علاقه مندان به بازی های فوتبالی پیشنهاد ما دانلود فیفا موبایل بازی FIFA Mobile Soccer برای اندروید است.

با دانلود برنامه fotmob برای اندروید نتایج مختلف را به سادگی و به سرعت بررسی کنید.

دانلود برنامه fotmob برای اندروید

کارکرد دانلود برنامه نتایج فوتبال برای اندروید

امکان دسترسی به جدول امتیازات وجود دارد. با دانلود برنامه fotmob برای اندروید می توانید تیم مورد علاقه ی خود را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید. تا راحت تر به اطلاعات مربوط به آن دسترسی داشته باشید. از ویژگی هی بارز این برنامه پوشش بیش از 100 لیگ و البته پوشش صوتی مسابقات فوتبال اشاره داشت. از ویژگی های بارز دانلود برنامه نتایج زنده فوتبال برای اندروید می توان به پوشش بیش از 100 لیگ اشار داشت. همچنین این برنامه های جام جهانی ، لیگ برتر ، بوندسلیگا ، لالیگا ، لیگ1 ، لیگ قهرمانان ، سری آ و … پشتیبانی می کند. و از جالب تر دسترسی به تحلیل های بعد مسابقات توسط کارشناسان است.

ویژگی های دانلود برنامه نتایج زنده فوتبال برای اندروید
  • امکان نمایش دقیق اطلاعات مسابقات به صورت لحظه ای
  • قابلیت اطلاع رسانی نتایج زنده در استوس بار وجود دارد
  • امکان نمایش جدول امتیازات به صورت کامل
  • امکان دسترسی به اخبار دنیای فوتبال با تصاویر
  • امکان افزودن به لیست علاقه مندی ها
  • پشتیانی از لیگ جمهوری اسلامی ایران
  • رابط کاربری مخاطب دوست
  • و…

هم اکنون می توانید برای دانلود فوت موب برای اندروید به صورت کاملا رایگان از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما این برنامه را با لینک مستقیم و در آخرین نسخه ی ارایه شده آماده دانلود بارگذاری کرده ایم.

دانلود برنامه fotmob برای اندروید

دانلود برنامه مشاهده نتایج فوتبال اندروید

این برنامه اپلیکیشن اندرویدی اخرین نتایج زنده را از سراسر لیگ های جهانی و مسابقاتی که در حال برگزاری هستند و یا مسبقیاتی که به تازگی تمام شده اند را به راحتی به شما نمایش می دهد. یکی از ویژگی های این برنامه فضا و رابط کاربری زیبا و جذاب است که در عین جذب هرچه بیشتر کاربر راحتی و سهولت را در استفاده از ان برای کاربران به ارمغان می اورد. یکی دیگر از ویژگی های ان حجم کم و نصب سریع و راحت است که نگرانی کمبود حافظه و یا اجرا نشدن برنامه را به کلی رفع می کند. اگر شما هم به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی برای مشاهده اخرین نتایج زنده فوتبال هستید به هیچ وجه این اپ را در ادامه همین مطلب از دست ندهید. برای دانلود برنامه بالا بردن کیفیت عکس برای اندروید کلیک نمایید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه fotmob نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه fotmob برای اندروید – برنامه نتایج زنده فوتبال

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 6 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: fotmob.com

نام انگلیسی: fotmob

نام فارسی: فوت موب

نسخه برنامه: 185.11365.20240220

حجم برنامه: 28MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *