پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Spotify برای اندروید اپ اسپاتیفای مود شده

دانلود برنامه Spotify برای اندروید اپ اسپاتیفای مود شده

3.3
(14)

دانلود برنامه Spotify برای اندروید اپ اسپاتیفای مود شده. اپلیکیشن اسپاتیفای را می توان یکی از بزرگترین و کامل ترین گنجینه های موزیک در سراسر دنیا دانست. این برنامه که شامل تمامی موسیقی های ایرانی و خارجی می باشد به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در فضایی کاملا زیبا و راحت لیستی از اهنگ های مورد علاقه خود درست کنید و در هر زمان که خواستید به صورت انلاین به انها گوش کنید. برنامه Spotify شامل تمام موزیک ها در تمام دوران می باشد یعنی مهم نیست که اهنگ مورد نظر شما همین امروز عرضه شده است یا پنجاه سال پیش٬ شما می توانید به راحتی با یک جستجو کوتاه در اسپاتیفای اپ ان را پیدا کنید٬‌ به ان با کیفیت خوب به صورت انلاین گوش کنید٬ در پلی لیست خود ذخیره کنید و ان را همیشه داشته باشید.

دانلود برنامه Spotify

دانلود برنامه Spotify برای اندروید

شما می توانید با دانلود برنامه اسپاتیفای یک گنجینه کامل و لذت بخش را همیشه همراه خود داشته باشید. اپلیکیشن سرویس استریم موزیک اسپاتیفای را در کنار برنامه SoundCloud می توان از محبوب ترین و اصلی ترین برنامه های گوش دادن به موزیک به صورت انلاین دانست. دانلود برنامه اسپاتیفای برای اندروید رکوردی بیش از ۵۰۰ میلیون بار را در گوگل پلی دارد خود نشان دهنده محبوبیت این برنامه پخش موزیک می باشد. در صورتی که شما نیز از طرفداران موزیک هستید و دوس دارید تا یک ارشیو کامل از موزیک را همیشه همراه خود داشته باشید تا بتوانید از ان لذت ببرید دانلود اسپاتیفای از سایت ایزی پی سی را از دست ندهید. شما می توانید با ساخت یک پلی لیست شخصی در برنامه Spotify بدون از دست دادن فضای حافظه گوشی خود٬ یک ارشیو کامل از اهنگ های مورد علاقه خود را همراه داشته باشید.

دانلود برنامه Spotify شما را به دنیایی از موزیک وارد خواهد کرد.

دانلود برنامه Spotify برای اندروید

دانلود اپ اسپاتیفای مود شده

در انتهای این پست برای شما کاربران عزیز لینک دانلود دو نسخه اصلی و نسخه مود شده Spotify را قرار داده ایم. به تازگی سرویس استریم موزیک اسپاتیفای اکانت کسانی را که از نسخه مود شده این برنامه استفاده می کنند را بلاک می کند که در گذشته اینگونه نبود. در این نسخه اسپاتیفای مود شده که سایت ایزی پی سی برای کاربران قرار داده است تاکنون گزارشی مبنی بر بلاک شدن اکانت ها توسط اپلیکیشن Spotify گزارش نشده است اما تحت هر شرایطی این احتمال وجود دارد که باز هم این شرکت اکانت های مود شده اسپاتیفای را بلاک کند. پس در استفاده از نسخه مود شده احتمالات لازم را در نظر بگیرید چرا که این موضوع قابل پیش بینی نمی باشد. نسخه مود شده ویژگی های همان نسخه پرمیوم Spotify Premium را دارد.

با دانلود برنامه Spotify جامع ترین آرشیو موسیقی در جهان را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

ویژگی های دانلود برنامه Spotify:

  • گنجینه ای کامل از اهنگ های ایرانی و خارجی
  • شامل تمامی اهنگ ها در تمامی زمان های انتشار
  • دارای محیط کاربری بسیار زیبا
  • کارایی بسیار بالای اپ
  • استفاده تنها با اتصال به اینترنت
  • امکان ساخت پلی لیست شخصی
  • دارای ارشیوی از ویدئو کلیپ ها های جدید و قدیمی
  • و …

دانلود اپ اسپاتیفای مود شده

دانلود اهنگ از اسپاتیفای با Spotify دانلودر

شما در حالت عادی امکان دانلود اهنگ از Spotify را ندارید مگر این که دارای اکانت Spotify Premium باشید. اما می توانید با دانلود برخی برنامه ها به صورت جداگانه هر اهنگی یا ویدئو کلیپی که خواستید را از اسپاتیفای دانلود و ان را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. شما می توانید با دانلود Sidify که به شما امکان دانلود اهنگ از Spotify را می دهد از این دانلودر استفاده کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Spotify برای اندروید اپ اسپاتیفای مود شده

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید ۴.۱ به بالا دارد.

مشخصات
شرکت سازنده: spotify.com

نام انگلیسی: Spotify

نام فارسی: برنامه اسپاتیفای

نسخه برنامه: 8.8.90.893

حجم برنامه: 84MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه Spotify برای اندروید اپ اسپاتیفای مود شده”

  1. گفت:

    سلام عالی بود
    فقط از کجا بفهمیمم کی آپدیت جدید میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *