پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Textra SMS PRO اپلیکیشن تکسترا اس ام اس برای اندروید

دانلود برنامه Textra SMS PRO اپلیکیشن تکسترا اس ام اس برای اندروید

4
(3)

دانلود برنامه Textra SMS PRO اپلیکیشن تکسترا اس ام اس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Textra SMS PRO عنوان یک برنامه عالی و بسیار کارآمد در حوزه پیام رسانی میباشد که میتواند گزینه خوبی برای جایگزین شدن برنامه های پیش فرض اس ام اس باشد. تاکنون سعی کرده اییم برنامه های متفاوتی را برای جایگزینی خیلی از برنامه های پیش فرض نصب برو روی گوشی های اندرویدی عرضه کنیم. بسیاری از افراد وجود دارند که از خیلی از برنامه های نصب شده پیش فرض بر روی گوشی خود راضی نمیباشند. تاکنون برنامه هایی نظیر لانچر ها را نیز به شما عزیزان معرفی کرده اییم که با استفاده از آنها میتوانید تم تلفن همراه خود را عوض کرده و شخصی سازی کنید.

دانلود برنامه Textra SMS PRO

دانلود برنامه Textra SMS PRO برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه تکسترا اس ام اس به راحتی به امور مربوط به پیام های متنی خود بپردازید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود Gap اشاره کرد. در این پست قصد داریم برنامه Textra SMS PRO را به شما عزیزان معرفی کنیم که یک برنامه بسیار کارآمد با ویژگی های بالا که میتواند جایگزین مسنجر نصب شده پیش فرض تلفن هوشمند شما باشد. از جمله ویژگی ها و امکانات این برنامه میتوان به ارسال پیام های متنی و چندرسانه ای با سرعت بالا اشاره کرد که از ویژگی های عالی این برنامه به حساب می آید. امکان شخصی سازی بالایی نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده که به راحتی بتوانید انتخاب راحتی برای جایگزین کردن برنامه مسیج پیش فرض تلفن همراه خود داشته باشید. بیش از 800 اموجی نیز در برنامه برای شما آماده سازی شده که میتوانید به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید.

با دانلود برنامه Textra SMS PRO پیامک هایتان را به صورت حرفه ای مدیریت کنید!!

دانلود برنامه Textra SMS PRO

دانلود برنامه Textra SMS PRO دنیای جدید را برای شما در زمینه مسیج به همراه خواهد داشت که شما قادر خواهید بود این برنامه را با لینک مستقیم از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی با سرعت بالا دریافت کنید. پس از دریافت اس ام اس های متفاوت شما قادر خواهید بود که پیام های خود را از طریق پنجره شناوری که برایتان باز خواد شده مشاهده کرده و پاسخ دهید. از جمله ویژگی های عالی دیگر برنامه Textra SMS PRO میتوان به قابیلت رمزگذاری اس ام اس ها اشاره کرد. برنامه تکسترا اس ام اس از فضای کاربری زیبایی پشتیبانی میکند که میتواند کاربر را به خوبی راضی نگهداشته و وی را به وجود آورد. اگر از فضای کاربری مسنجر پیش فرض گوشی خود راضی نیستید و یا امکانات خوبی را در اختیار شما قرار نمیدهد، برنامه Textra SMS PRO میتواند بهترین گزین پیش روی شما باشد.

دانلود برنامه Textra SMS PRO

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود تکسترا اس ام اس برای اندروید به صورت رایگان

  • فضای کاربری زیبا
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • روان بودن فضای کاربری
  • وجود بیش از 800 شکلک متفاوت
  • وجود ویژگی پنجره شناور برای مشاهده متون بدون وارد شدن به برنامه
  • امکان ارسال پیام های متنی و چندر رسانه ای
  • امکان رمزگذاری بر روی اس ام اس ها
  • امکان سفارشی سازی مخاطبین
  • و…

دانلود Textra SMS PRO اندروید رایگان جدید

برنامه Textra SMS PRO ویژگی های خاص با فضای کاربری زیبا را در اختیار شما قرار داده و رایگان و بدون تبلیغات میباشد. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربی خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Alarmy pro به راحتی در هر زمانی خود را هشیار سازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Textra SMS PRO اپلیکیشن تکسترا اس ام اس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 7 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Textra SMS

نام فارسی: تکسترا اس ام اس

نسخه برنامه: 4.71

حجم برنامه: 39MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *