پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Wondershare Recoverit بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر

دانلود برنامه Wondershare Recoverit بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Wondershare Recoverit بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Wondershare Recoverit عنوان یک نرم افزار بازیابی اطلاعات برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. گاها برای خیلی افراد این اتفاق پیش می آید که برخی اطلاعات چه خواسته و چه ناخواسته از دسترس خارج شده و پاک میشوند. به همین سبب نرم افزار های متفاوتی در اختیار کاربران سرار دنیا قرار گرفته است که با استفاده از آن، کاربران میتوانند به راحتی تمامی اطلاعات از دست رفته خود را اعم از فایل های صوتی، تصویری، اسناد و… را بازگردانند. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با برنامه Wondershare Recoverit آشنا شوید.

دانلود برنامه Wondershare Recoverit

دانلود برنامه Wondershare Recoverit برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود برنامه بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر و سیستم عامل های ویندوز و مک این امکان را به شما میدهد که به صورت خیلی سریع و با قدرت بالا به بازگردانی و یا بازیابی اطلاعات مورد نظر خود بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Apeaksoft Data Recovery که یک نرم افزار بازیابی اطلاعات برای سیستم عامل های ویندوز و مک میباشد، اشاره کرد. امکان دارد که اطلاعات شما بنابر موارد متفاوتی مانند حذف شدن به صورت تصادفی، پارتیشن بندی، ویروسی شدن ویندوز، قطع شدن برق و… از دست برود. حال پای نرم افزار Wondershare Recoverit به میان کشیده خواهد شد که با حجم مناسبی که دارد میتواند در صورت نیاز تمامی فایل ها را بازگرداند. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما به صورت خیلی ساده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه Wondershare Recoverit

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Wondershare Recoverit برای مک و ویندوز از سرعت و قدرت خیلی خوبی بهره میبرد. دانلود برنامه معرفی شده در نسخه 64 بیتی عرضه شده است که سایت ایزی پی سی امکان دانلود آن را در انتهای پست برای شما فراهم کرده است. نرم افزار Wondershare Recoverit این قابلیت را دارد که اطلاعات معیوب شده، اطلاعات حذف شده از هارد دیسک، اطلاعات حذف شده از آی پاد، اطلاعات از دست رفته در درایو USB، کارت SD، دوربین های دیجیتال، تلفن های همراه و پخش کننده MP3 و MP4 را بازگردانی کند. به طور کل برنامه Wondershare Recoverit به طور کلی میتواند نیاز های شما را در حوزه بازیابی اطلاعات از دست رفته برآورده کرده و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد. امیدواریم که بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Wondershare Recoverit بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

  • ویندوز های 7 و 8 و 10
  • macOS 10.10 or later 64-bit

مشخصات
شرکت سازنده: recoverit.wondershare

نام انگلیسی: Wondershare Recoverit

نام فارسی: بازیابی اطلاعات

نسخه برنامه: 10.0.5.3

حجم برنامه: 186MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *