پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Haihaisoft Universal Player نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر

دانلود Haihaisoft Universal Player نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود Haihaisoft Universal Player نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Haihaisoft Universal Player عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور پخش انواع متفاوت فایل های صوتی و تصویری مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های مدیا پلیر از قدرت بالایی بهره میبرند. به این صورت که شما قادر خواهید بود انواع فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را توسط اینگونه نرم افزار ها بالا آورده و شنیدن و دیدن آنها لذت ببرید. نرم افزار Haihaisoft Universal Player نیز از قدرت بالایی برخوردار بوده و از فرمت های متفاوت فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. در ادامه با ما همراه بوده و با این برنامه آشنا شوید.

دانلود Haihaisoft Universal Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیا پلیر این امکان را برای شما فراهم میکند که با سرعت و قدرت بالا و با کیفیت عالی به مشاهده و گوش دادن به فایل های تصویری و صوتی بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه DVD X Player Professional که یک نرم افزار مدیا پلیر قدرتمند دیگر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Haihaisoft Universal Player از تمامی فایل های دیجیتالی عرضه شده پشتیبانی میکند. از ویژگی های نرم افزار Haihaisoft Universal Player میتوان به پخش فایل های پشتیبانی توسط DRM-X اشاره کرد. دانلود نرم افزار معرفی شده دارای 3 پوسته متفاوت میباشد که به صورت دلخواه شما قادر خواهید بود هریک از آنها را انتخاب کرده و یا پوسته مورد نظر خود را طراحی کنید. برنامه Universal Player بیش از 400 متفاوت را پشتیبانی میکند.

دانلود Haihaisoft Universal Player

دانلود Haihaisoft Universal Player برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های قدرتمند میباشد که توانایی پخش فایل های متفاوت با فرمت های گوناگون را با سرعت بالا دارا میباشد. از جمله فرمت هایی که نرم افزار معرفی شده از آنها پشتیبانی میکند میتوان به WMV(Windows Media Video) ،WMA(Windows Media Audio) ،ASF ،WMS ،DVD ،VCD ،SVCD ،MOV ،RM ،RMVB ،AVI ،MPEG ،WMV ،3GP،FLV ،SWF ،MP3 ،AMR ،M4A  ACC ،OGG ،MIDI ،GIF ،JPEG اشاره کرد. با متصل شدن به Internet Explorer شما قادر خواهید بود که فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را به صورت آنلاین تماشا کرده و حتی به مشاهده ویدیو های آنلاین محافظت شده بپردازید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

برخی امکانات دانلود نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم عالی نرم افزار
  • فضای کاربری خیلی خوب برنامه
  • امکان پخش انواع فایل های صوتی و تصویری متفاوت
  • پشتیبانی نرم افزار از 400 فرمت متفاوت صوتی و تصویری
  • امکان متصل شدن به Internet Explorer برای تماشای فایل های متفاوت به صورت آنلاین
  • سازگاری نرم افزار با پلیر های دیگر
  • امکان نصب انواع متفاوت کدک ها برای پخش فرمت های متفاوت
  • امکان پخش فایل های متفاوت با کیفیت بالا
  • سرعت و قدرت بالا نرم افزار
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Haihaisoft Universal Player نرم افزار مدیا پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: haihaisoft.com

نام انگلیسی: Haihaisoft Universal Player

نام فارسی: مدیا پلیر

نسخه برنامه: 1.5.8.0

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *