پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Raya Black Icon Pack برنامه آیکون پک رایا بلک برای اندروید

دانلود Raya Black Icon Pack برنامه آیکون پک رایا بلک برای اندروید

0
(0)

دانلود Raya Black Icon Pack برنامه آیکون پک رایا بلک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Raya Black Icon Pack عنوان یک برنامه آیکون پک زیبا برای سیستم عامل اندروید میباشد که نسخه خریداری شده آن به قیمت 0.99 دلار در اختیار شما قرار گرفته است. لانچر ها و برنامه های تغییر دهنده فضای کاربری برای اندروید از جمله بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های اندرویدی میباشد که نسخه های متفاوتی از آنها را تاکنون در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. در این پست نیز میخواهیم یک برنامه تغییر دهنده فضای کاربری و آیکون ها برای سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم که طرفداران بسزایی داشته و تواسنته امتیازات خوبی را در این زمینه بدست آورد.

دانلود Raya Black Icon Pack

دانلود Raya Black Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک رایا بلک تمامی آیکون های گوشی و تبلت خود را سفارشی کرده و تغییرات لازمه را بر روی آنها اعمال کنید. برنامه های آیکون پک شامل مجموعه ای از آیکون های جایگزین آیکون های اپلیکشین ها و بازی های اندرویدی میباشد که تاکنون چندین نسخه از این برنامه ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. اولین گزینه ای که با بازکردن هر موبایلی با هرسیستم عاملی به چشم شما میخورد، آیکون های برنامه های متفاوت نصب شده بر روی دستگاه میباشد که هریک به شکل خاصی بوده و از رنگ بندی های متفاوتی تشکیل شده اند. با استفاده از برنامه Raya Black Icon Pack این امکان برای شما فراهم شده که از میان هزاران آیکونی که در برنامه در اختیار شما قرار دارد بهترین ها و یا گزینه های مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

با دانلود Raya Black Icon Pack آیکون پک های تلفن همراهتان را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید!!

دانلود Raya Black Icon Pack

با دانلود Raya Black Icon Pack میتوانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی تمامی آیکون های تلفن همراه و یا تبلت اندروید خود را به شکل های خاصی در آورده و نهایت استفاده را ببرید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Caelus Black Icon Pack اشاره کرد. برنامه Raya Black Icon Pack شامل بیش از 5 هزار و 800 آیکون متفاوت میباشد که میتوان آن را یکی از بزرگترین برنامه های پک آیکون برای سیستم عامل اندروید دانست. آیکون برنامه هایی که توسط این برنامه پشتیبانی نمیشوند نیز به صورت خیلی حرفه ای ماسک گذاری شده و مانند باقی آیکون ها خواهد شد. آیکون ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که بتوانند به صورت هرچه حرفه ای تر فضای زیبایی را تشکیل دهند. این برنامه از اغلب لانچر های اندرویدی نیز پشتیبانی میکند. اگر به دنبال یک برنامه آیکون پک عالی هستید، درنگ نکنید.

برنامه Raya Black Icon Pack

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه آیکون پک رایا بلک برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه نسبت به امکانات ارائه دهنده
  • دارای بیش از 5 هزار و 800 آیکون برای برنامه ها و وجود بیش از 6000 آیکون برای اکتیویتی ها
  • دریافت آپدیت به صورت مداوم و اضافه شدن آیکون های جدید
  • پشتیبانی از لانچر های گوناگون اندرویدی
  • وجود 28 ویجت ساعت دیجیتال و آنالوگ
  • وجود داشبورد و فضای کاربری زیبا
  • و…

برنامه Raya Black Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Raya Black Icon Pack تمامی آیکون های تلفن همراه و یا تبلت خود را به صورت خیلی خاصی تغییر داده و زیبا سازی کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Zwart – Black Icon Pack آیکون های تلفن همراه خود را شخصی سازی کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Raya Black Icon Pack برنامه آیکون پک رایا بلک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Raya Black Icon Pack - 100% Black‏

نام فارسی: آیکون پک رایا بلک

نسخه برنامه: 64.0

حجم برنامه: 53MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *