پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Soul Browser – برنامه مرورگر وب اندروید

دانلود Soul Browser – برنامه مرورگر وب اندروید

2.7
(3)

دانلود Soul Browser – برنامه مرورگر وب اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایزی پی سی که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. با پیشرفت روزانه علم و دانش، کم کسی پیدا خواهد شد که سراغ جست و جو در فضایی خارج از فضای اینترنتی بگردد. تمامی اسمارت فون هایی که به بازار عرضه میشوند به صورت پیش فرض بر روی خود برنامه مرورگری را نصب دارند. اما امکان دارد که مرورگری که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراه کاربران نصب است به راحتی نتواند تمامی نیاز های انها را رفع کند. برنامه Soul Browser از ان دسته مرورگر هاست که نیازهای شما را رفع خواهد کرد. این برنامه به صورت رایگان برای کاربران عرضه شده است. برنامه Soul Browser مرورگری است با قابلیت های بسیار عالی که برایتان شرح خواهیم داد.

دانلود Soul Browser

دانلود Soul Browser با لینک مستقیم

برنامه Soul Browser یکی از بهترین مرورگر های موجود است که تنها یک مرورگر نیست. سایت ایزی پی سی این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار داده است. Soul Browser یک برنامه عالی در میان مرورگر ها بوده که از رقیبان ان میتوان به برنامه Incognito Browser Pro اشاره کرد که برای دانلود ان تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مخصوص ان برنامه بروید. یکی از قابلیت ها و ویژگی های ویژه برنامه Soul Browser این است که شما میتوانید حالت مرور ناشناس را فعال کنید. ویژگی مرور ناشناس به شما این امکان را میدهد که تمامی امر خود را انحام داده و به وب گردی خود بپردازید سپس اخر سر هیچگونه تاریخچه و رد پایی از شما باقی نخواهد ماند.با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود که متون را به صورت صوت در بیاورید. برای اینکار تنها کافی است که متن مورد نظر خود را علامت گذاری کرده و تنها با یک کلیک فرمان صوتی را صادر کنید.

برنامه Soul Browser همچنین سرعت بسیار بالا و قابل قبولی را در دانلود فایل ها داراست که این برنامه را به یک مرورگر عالی تبدیل میسازد. این برنامه همچنین به قابلیت حالت شب یا DARK MODE مجهز است. با استفاده از برنامه Soul Browser شما قادر خواهید بود که حتی فونت صفحات وب را نیز تغییر دهید و این فوق العاده است.

با دانلود Soul Browser به یکی از بهترین مرورگر های موجود در بازار برنامه های اندرویدی سلام کنید!!!

دانلود برنامه فیلم ساز حرفه ای

ویژگی های برنامه مرورگر روح به صورت رایگان

  • حجم عالی اپلیکیشن
  • سرعت بالا در هنگام وب گردی
  • ویژگی حالت مرور ناشناس
  • قابلیت ویژه تبدیل نوشتار به گفتار
  • ویژگی حالت پاک
  • بارگیری تصاویر و ویدیو ها با سرعت بالا
  • ویژگی Dark Mode
  • امکان شخصی سازی
  • قابلیت ضبط صفحه
  • ویژگی تغییر فونت

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Soul Browser – برنامه مرورگر وب اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکشین اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: soulsofthome.blogspot.com

نام انگلیسی: Soul Browser

نام فارسی: مرورگر روح

نسخه برنامه: 1.3.80

حجم برنامه: 34MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *