پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آموزش افزایش فالوور واقعی

آموزش افزایش فالوور واقعی

0
(0)

افزایش فالوور واقعی
راهکارهای جذب فالوور واقعی
آموزش افزایش فالوور فعال و واقعی
۱۰ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام
و …

اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید ، حتما تا بحال حداقل یکی از جمله های بالا را در گوگل سرچ کرده اید و با سیل مقاله ها و آموزش های مختلف و تبلیغات زیادی رو به رو شده اید . که خوب اکثر این مقاله ها بسیار طولانی و در اصل بی فایده هستند .

ما در این مقاله قصد داریم تا واقعیت ماجرا و متفاوت ترین آموزش را در مورد افزایش فالوور واقعی و هدفمند در اینستاگرام بصورت خلاصه توضیح دهیم ، پس لطفا تا پایان ، مقاله را با دقت مطالعه فرمایید تا در آینده به هیچ عنوان توسط تبلیغات مختلف متضرر نشوید و یا به عبارتی سرتان کلاه نرود !!!

آموزش افزایش فالوور واقعی

در ابتدا قصد دارم تا راه های میانبر و سریع جهت دستیابی به فالوور فعال و هدفمند را برای شما توضیح دهم و بعد از آن ، راههای اصولی تر با بازدهی بلندمدت را برای شما شرح خواهم داد.

۱. راه های میانبر و سریع جهت افزایش فالوور واقعی :

برای جذب فالوور واقعی و فعال قدم اول سامان دهی و زیباسازی ظاهر پیج می باشد ، اما منظور چیست : شما باید شکل ظاهری صفحه اینستاگرام خود را بگونه ای سامان دهید که هر کاربری که وارد صفحه شما شد براحتی به شما ، سابقه شما و کارتان اعتماد کند و اگر علاقه مند به فعالیت شما بود شما را فالو کند .

حال برای بهینه سازی ظاهر پیج باید چه کارهایی انجام داد :

الف) بالابردن تعداد فالوورها بصورت فیک

شاید بگویید فالوور فیک که تاثیری در بازدید پست ها و فروش شما ندارد !!

بله حرف شما کاملا صحیح است اما مهمترین گام در افزایش فالوور واقعی ، همین مرحله است . زیرا زمانی که کاربری از صفحه شما برای اولین بار بازدید می نماید اولین بخشی که نظر کاربر را جلب میکند تعداد فالوور شما می باشد و کاربران عادی هیچ توجهی به فیک بودن یا نبودن فالوورها ندارند و تنها تعداد فالوور شماست که به پیج شما اعتبار می بخشد .

تعداد فالوور هر پیج دقیقا مانند ویترین یک مغازه می باشد ، هر چقدر ویترین شما جذاب تر باشد مطمئنا مشتری بیشتری جذب میکند  ، شما خودتان را در نظر بگیرید ، مثلا قصد خرید یک پیراهن از اینستاگرام دارید و پیراهن مورد نظر شما در دو پیج متفاوت وجود دارد ، پیج اول 2 هزار فالوور دارد و پیج دوم بیش از 200 هزار فالوور دارد !! شما به کدام پیج اطمینان میکنید ؟

پس مطمئن باشید تعداد فالوور شما رابطه مستقیم با اعتماد کاربر به شما دارد و بنابراین اگر قصد پیشرفت در اینستاگرام دارید از خرید فالوور اینستاگرام غافل نشوید .

ب) متعادل سازی تعداد لایک پستهای آخر با تعداد فالوور

بعد از افزایش فالوور فیک مرحله بعدی هماهنگ سازی تعداد ویو و لایک های چند پست آخر با تعداد فالوورها می باشد .بنابراین لازم است که شما بعد از خرید فالووربا توجه به تعداد فالوورهایتان نسبت به خرید لایک اینستاگرام برای پست هایتان اقدام کنید .

طبق فرمول تجربی بصورت تقریبی بایستی یک پنجم فالوورهای شما پستهایتان را لایک کنند ، پس با توجه به تعدا فالووری که دارید ، برای چند پست آخر خود هم لایک تهیه کنید .

بدین ترتیب دیگر جای هیچگونه شک و تردیدی برای مخاطبان شما باقی نمی ماند که شما یک برند معتبر و قابل اعتماد هستید .

خرید فالوور و لایک و … از کجا ؟؟؟

حال که قصد خرید و افزایش فالوور و لایک و ویو و … برای پیج خودتون رو دارید این سوال پیش میاد که از کجا خرید کنیم و به چه سایتی اعتماد کنیم !!!

ما کار شما رو راحت میکنیم ، بهترین سایت خرید فالوور یعنی مجموعه سایت های ارزان فالوور (www.arzanfollowers.ir) رو به شما توصیه میکنیم :

جهت دسترسی به مجموعه وبسایت های ارزان فالوور می توانید کلمات زیر را در گوگل سرچ کنید

ارزان فالوور ، پنل ارزان فالوور ، فروشگاه ارزان فالوور

وبسایت ارزان فالوور از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و در هم اکنون یکی از با سابقه ترین مجموعه های ماندگار در حیطه سوشیال مارکتینگ و فروش فالوور و لایک و … به شمار می رود . ارزان فالوور دارای بیش از 25۰ سرویس مختلف می باشد  و سرویسهای بیشتر اپلیکیشن های پر طرفدار مانند اینستاگرام ، تلگرام ، یوتیوب ، کلاب هاوس ، آپارات ، تیک تاک و … را پشتیبانی میکند.

آدرس های دسترسی به مجموعه وبسایت های ارزان فالوور

وبسایت اصلی : arzanfollowers.ir

پنل ارزان فالوور : panel.arzanfollowers.ir

فروشگاه ارزان فالوور : store.arzanfollowers.ir

جذب کاربران یا فالوور واقعی به صفحه اینستاگرام

بعد از انجام مراحل بالا حالا نوبت به کشاندن افراد واقعی به پیج شما می باشد . یعنی شما باید از راهکارهایی استفاده کنید که نظر کاربران واقعی را به صفحه اینستاگرام خود جلب کنید .

کاربران بعد از ورود به صفحه شما و دیدن پست ها و مطالب اگر علاقه مند به کار شما باشند ، حتما شما را فالوو خواهند کرد .

برای اینکه کاربران را به پیج خود بکشانید فقط و فقط سه راه وجود دارد :

راه اول برای جلب توجه کاربران : تبلیغات

اولین راه و بالطبع پرهزینه ترین راه افزایش فالوور واقعی ، سفارش تبلیغات به سایر پیج های پرطرفدار اینستاگرام می باشد .
این راه بسیار موثر است اما هزینه های بسیار سنگینی دارد . همچنین در صورتی که این روش را انتخاب کردید حتما درصد واقعی بودن فالوورهای پیج میزبان را چک نمایید .
برای چک کردن درصد واقعی بودن فالوورهای یک پیج دو روش وجود دارد :

روش اول اینکه بصورت دستی تعدادی از فالوورها را بصورت رندم چک نمایید و بعد تعداد لایک و ویو پست ها را با تعداد فالوورها مقایسه کنید .و همچنین چند روز فعالیت پیج را زیر نظر داشته باشید و روند افزایش لایک پست ها رو بررسی کنید .

روش دوم استفاده از نرم افزارها و یا سایت های مختص این کار می باشد که با وارد کردن آیدی یک پیج درصد واقعی بودن فالوورها را به شما نمایش میدهد .(البته این ابزارها همیشه دارای خطا می باشند )

یکی از بهترین این سایت ها ، وبسایت igaudit می باشد .

آدرس : https://igaudit.io
راه دوم برای جلب توجه کاربران : استفاده از ربات

راه دوم برای جلب توجه کاربران : استفاده از ربات

دومین راه برای کشاندن کاربران به پیج شما استفاده مداوم از ربات های اینستاگرامی می باشد . که راه بسیار موثر و کم هزینه تر نسبت به تبلیغات می باشد .

شاید برایتان سوال شده باشد که ربات چه کاری انجام میدهد ، بطور کلی ربات بجای شما با اکانت اینستاگرام شما فعالیت می کند .

یعنی اینکه با دریافت یک سری تنظیمات می توانید یک جامعه هدف برای ربات مشخص کنید و دستور بدهید که بطور مثال ربات ۱۰۰۰ نفر از جامعه هدف شما را فالو کند ، یا لایک کند و یا برای آنها کامنت های از پیش تعیین شده بنویسد و یا حتی برای مخاطبانتان دایرکت های خوش آمد گویی ارسال کند .

این فعالیت ها توجه عده زیادی از جامعه هدف شما را جلب میکند و کابران واقعی را کنجکاو میکند که به پیج شما سر بزنند .
بنابراین این روش تاثیر زیادی در کشاندن کاربران واقعی به پیج شما خواهد داشت .

اما چگونه رباتی مناسب انتخاب کنیم :
ربات ها بطور کل به دو دسته تقسیم می شوند : ۱) ربات های نرم افزاری ۲) ربات های آنلاین

ربات های نرم افزاری :

ربات های نرم افزاری زیادی وجود دارند که متاسفانه هیچ کدام کار نمیکنند بغیر از یک ربات به نام ربات نینجاگرام ، که ربات بسیار مناسب و پیشرفته ای می باشد و تیم برنامه نویسی بسیار قوی در پشت آن فعالیت میکنند .

ربات های نرم افزاری :

ربات نینجاگرام تمامی فعالیت های ذکر شده را بغیر از ارسال دایرکت براحتی انجام میدهد اما نیاز به یک کامپیوتر شخصی متصل به اینترنت دارد .

قیمت این ربات در سایت اصلی توسعه دهنده 99 دلار برای نسخه نامحدود می باشد اما شما میتوانید نسخه نامحدود همین ربات را از وبسایت ارزان فالوور با قیمت فقط 25 هزارتومان خریداری کنید . برای اینکار  عبارت “

ربات های آنلاین :

ربات های آنلاین به وبسایت هایی گفته میشود که تمامی فعالیت های ذکر شده در توضیحات بالا را برای اکانت شما در ازای دریافت مبلغ اجاره ماهیانه انجام میدهند . و مزیت آنها در این است که دیگر نیازی به کامپیوتر شخصی ندارید و چه کامپیوتر شما روشن باشد چه نباشد ربات انلاین به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

↓ خیلی خیلی مهم ↓

اما مشکل اینجاست که در حال حاظر، فعالیت کلیه وبسایت ها و ربات های آنلاین توسط اینستاگرام غیرفعال شده و تمامی این وبسایت ها با مشکل مواجه هستند و بنابراین فعلا در بحث ربات فقط ربات نینجاگرام باقی می ماند که همچنان فعال است .

راه سوم برای جلب توجه کاربران

سومین راه برای کشاندن کاربران به پیج شما ، استفاده از روش های اکسپلور کردن پست هایتان می باشد.

با این روش پست شما در قسمت اکسپلور یا زره بین اینستا قرار گرفته و سیل کاربران علاقه مند را بهمراه خواهد داشت .

بدلیل اینکه بحث اکسپلور کردن پستها بحث بسیار مفصلی می باشد بنابراین امکان توضیح بیشتر در این مقاله وجود ندار اما در صورت علاقه مندی میتوانی مقاله مربوطه را در وبسایت ارزان فالوور مطالعه کنید که بصورت کامل توضیح داده شده است .

راه سوم برای جلب توجه کاربران : اکسپلور کردن پست ها

نتیجه گیری :

آموختیم که قبل از هر چیز بایستی ظاهر پیج خود را سامان دهیم و بعد از آن از روشهای گفته شده برای کشاندن کاربرها به پیج استفاده کنیم و در آخر فقط و فقط صبر باعث پیشرفت شما ، و افزایش فالوور واقعی خواهد شد .

بطور قطع بغیر از راههای بالا هیچ راه میانبر دیگری برای پیشرفت در اینستاگرام وجود ندارد ، گول هیچ تبلیغاتی را نخورید و هزینه اضافه نکنید . به اندازه و بهینه خرج کنید و برای پیشرفت صبر داشته باشید.

پروموت کردن پست ها توسط اینستاگرام

روش اصلی بالابردن بازدید پست ها استفاده از ویژگی پروموت خود اینستاگرام هست که در این روش لازم هست که شما موجودی دلاری نزد اینستاگرام داشته باشید و با پرداخت هزینه دلاری اینستاگرام پست مورد نظر شما را در معرض نمایش بیشتر قرار میدهد اما متاسفانه با توجه به تحریم ها اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران ساکن در ایران محدود کرده است .

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *