پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

افزایش فروش از طریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

افزایش فروش از طریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

0
(0)

همه‌ی کسب و کارها برای کسب درآمد، نیاز به فروش محصولات و خدماتشان دارند. به همین منظور، از ابزارهای مختلفی بهره می‌گیرند. تشخیص اینکه کدام ابزار به بهبود فروش کمک می‌کند، ممکن است کمی سخت باشد.

گرچه روش‌های سنتی برای تبلیغات و ارائه‌ی اطلاعات محصولات و خدمات، هنوز هم مرسوم است، اما پیشنهاد ما افزایش فروش ازطریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند است. دلیل اهمیت این موضوع را در ادامه‌ی این مطلب میخوانید.

افزایش فروش از طریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

کاتالوگ دیجیتال و هوشمند چیست؟

یکی از ابزارهای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات، کاتالوگ دیجیتال و هوشمند هستند. در عصر دیجیتال امروزی، طراحی کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، برای افزایش گستره‌ی مخاطبان، کاهش هزینه‌ها، ارتباط موثرتر با مخاطبان و … از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

یکی از مهم‌ترین تاثیرات کاتالوگ هوشمند و دیجیتال، امکان استفاده از آن‌ها برای انجام انواع دیجیتال مارکتینگ است. علاوه بر آن، طراحی کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، به حفظ محیط زیست کمک بسزایی می‌کند.

 

کاربرد کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

کاربردهای کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، همانند کاتالوگ‌های سنتی، برای ارائه‌ی اطلاعات، قیمت‌ها و … محصولات و خدمات است. با این تفاوت که کاتالوگ دیجیتال و هوشمند در بستر اینترنت و با جدیدترین تکنولوژی‌ها ارائه می‌شود.

 

این رسانه‌ی تبلیغاتی، ترکیبی از طراحی گرافیکی و ظاهری و برنامه‌نویسی‌هایی است که قابل اجرا بر روی انواع تبلت‌ها، موبایل‌ها، کامپیوترها و … است. کاتالوگ دیجیتال و هوشمند از جهاتی به هم شباهت دارند و همچنین هر دو قابلیت بارگذاری بر روی سایت‌ها را نیز دارند.

اهمیت حضور در دنیای دیجیتال

پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، برای همگان واضح و مشخص است. در سرتاسر جهان، بیزینس‌ها برای دیده شدن، نیاز دارند تا در کنار تبلیغات سنتی، در فضای دیجیتال و آنلاین نیز حضور داشته باشند.

اکنون، اکثر خریدها، به صورت آنلاین انجام می‌شود. از عوامل و دلایل عدم حضور مردم برای خرید آفلاین و حضوری، می‌توان به مشغله‌ی بیشتر، دسترسی آسان‌تر، همه‌گیری ویروس کرونا، صرفه جویی در زمان و … اشاره کرد.

 

امروزه، بیش از 88 درصد کاربران فضای مجازی، در شبکه‌های پر طرفداری مانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و … حضور فعال دارند. حضور فعال به این معناست که روزانه چندین ساعت از زمان خود را صرف حضور در این فضاها می‌کنند.

 

بنابراین حضور بیزینس‌ها در فضای مجازی و دنیای دیجیتال، باعث افزایش گستره‌ی مخاطبان، تاثیر گذاری بیشتر بر روی مخاطب و در نتیجه افزایش فروش محصولات و خدمات یک برند خواهد شد.

 

البته، این مهم در صورتی تحقق پیدا می‌کند که طراحی کاتالوگ هوشمند و دیجیتال صحیح و اصولی انجام شده باشد. کسب اطلاعات دقیق درباره‌ی یک کاتالوگ دیجیتال و هوشمند خوب، می‌تواند در رسیدن یک بیزینس به اهداف خود، کمک شایانی کند.

افزایش فروش از طریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

افزایش فروش از طریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند

با در طراحی و در اختیار داشتن کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، امکانات بسیار گسترده و متنوعی را در اختیار مخاطبانتان قرار می‌دهید. همچنین بازاریابی از طریق کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، نسبت به کاتالوگ سنتی، موفق‌تر انجام می‌شود.

 

این ابزار، با داشتن امکاناتی مانند ویدئو، انیمیشن، قایل صوتی، محتوای متنی و … می‌تواند ارتباط موثرتری را با مخاطب برقرار کند. نتیجه‌ای که از ارتباط موثرتر بدست می‌آید، اعتماد بیشتر و در نتیجه، کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات بیزینس است.

 

بیشتر بخوانید: تکنیک های افزایش فروش

 

در مورد کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، فرقی ندارد که محصولات و خدمات شما دیجیتالی یا غیر دیجیتالی باشند؛ در هر صورت، استفاده از این ابزار آنلاین و به روز، به مراتب دقیق‌تر، هدفمندتر و تاثیرگذارتر از کاتالوگ کاغذی و سنتی است.

 

شما می‌توانید لینک کاتالوگ دیجیتال و هوشمند خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی، اس ام اس، ایمیل و یا قرار دادن لینک درون سایت و … برای گستره‌ی وسیعی از مشتریان بالقوه و بالفعل ارسال نمایید.

 

از سوی دیگر، کمک به کاهش هزینه‌ها در یک کسب و کار، باعث افزایش سود و درآمد آن می‌شود. با طراحی کاتالوگ دیجیتال و هوشمند، از هزینه‌های گزاف چاپ و نشر و پخش جلوگیری می‌شود.

 

طبق تحقیقات به عمل آمده در انجمن بازاریابی جهانی، استفاده از کاتالوگ‌های دیجیتال و هوشمند، به مراتب تاثیری بهتری نسبت به ارسال ایمیل، پیامک، آگهی اینترنتی و … در خرید افراد از برندها دارد.

 

ادامه مطلب در آر تی آر

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *