پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی soccer star 2021 – ستاره فوتبال مخصوص اندروید

دانلود بازی soccer star 2021 – ستاره فوتبال مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی soccer star 2021 –  ستاره فوتبال مخصوص اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان به همراه فایل نصبی در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی . بازی محیج و بسیار زیبای ستاره فوتبال از دسته بازی های پرطرفدار این نوع است را ما برای شما عزیزان فراهم اورده اییم. امروزه پرطرفدار ترین ورزش دنیا ورزش فوتبال شناخته میشود. پس وقت ان است که دست به کار شوید. لباس های ورزشی خود را پوشیده و وارد زمین شوید. بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید و توجه را به خودتان جلب کنید. هرانچه را که در چنته دارید را رو کنید و هیچوقت خودتان را دست کم نگیرید. بازی soccer star 2021 این امکان را برای شما فراهم میکند که به رویا های خود دست پیدا کنید.

دانلود بازی soccer star 2021

دانلود بازی Soccer Star 2021 – ستاره فوتبال

این بازی فوتبال یک بازی مهیج را برای شما به ارمغان می اورد به گونه ای که دل کندن از ان را برای شما دشوار میکند. شما باید تلاش کنید که بهترین خود را به نمایش بگذارید. در ابتدا میتوانید با تیم های دسته دو قرارداد ببندید. شما میتوانید با دوستان خود وارد لیگ فوتبال شده و در انجا نیز خود را بیازمایید.با دانلود بازی soccer star 2021 تمامی استعداد خود را به نمایش بگذارید. بگذارید رقبا با دیدن نوع بازی شما به هراس بیوفتند. شما هیچوقت یک بازیکن مبتدی باقی نخواهید ماند. تمرینات خود را افزایش دهید، بگذارید تیم های قوی برای خریداری شما پیشنهاد بدهند. شما در اینده در مقابل بازیکنان مطرح دنیا قرار خواهید گرفت. بازیکنانی همچون مسی و رونالدو، انها را شکست دهید و بگذارید در یاد داشته باشند چه کسی انهارا شسکت داده است.

دانلود بازی soccer star 2021

دانلود بازی Soccer Star 2021

در بازی soccer star 2021 شما با نشان دادن استعداد خود پیشنهاد های زیادی را دریافت خواهید کرد. از این پبشنهاد ها استفاده کنید و به تیم های بالا راه پیدا کنید. از این طریق در امد کسب کنید و بهترین زندگی را برای خود تشکیل دهید. خانه بخرید، ماشین بخرید و یک زندگی مرفح را برای خود تشکیل دهید. به گونه ای که بهترین تیم های دنیا به شما پبشنهاد بازی دهند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی soccer star 2021 – ستاره فوتبال مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید
  • فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.generagames.soccerstarleaguesfootball را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
  • بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: redvelgames.com

نام انگلیسی: soccer star 2021 top leagues

نام فارسی: ستاره فوتبال

نسخه برنامه: 2.5.0

حجم برنامه: 81MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *