پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بالاتر از سیاهی رنگی هست!

بالاتر از سیاهی رنگی هست!

0
(0)

ترس از تاریکی و اتفاق های ناشناخته همواره با انسان ها همراه بوده است و استفاده از روشنایی با روش های مختلف برای مقابله با این ترس و هم چنین دیدن تصاویر فضای اطراف در هنگام شب می باشد. دوربین های مداربسته امنیتی یکی از راه حل های انسان در برخورد با ترس هایش بوده است که با استفاده از تصویربرداری از محیط در همه شرایط، امکان نظارت و کنترل بر محیط را فراهم می کند و در نتیجه ایمنی در فضا برقرار می شود.

احساس نیاز به امنیت شبانه روزی باعث شده است تا قابلیت جذاب دید در شب به عنوان یک فناوری پیشرفته به این دوربین ها اضافه شود. این تکنولوژی، امکان ضبط تصاویر تمام رنگی از محیط مورد نظر را با کیفیت و وضوح بالا ارائه می کند و در نتیجه با پایان نور روز، امنیت تمام نمی شود و نظارت به صورت دائمی در محیط جریان دارد.

در ادامه این مقاله می توانید درباره راهنمای انتخاب دوربین دید در شب رنگی و انواع این دوربین ها بخوانید. هم چنین اگر قصد خرید دوربین های دید در شب رنگی را دارید، مدل های متنوع این دوربین های امنیتی در سایت مجموعه دوربین مارکت قابل مشاهده است.

چگونه بهترین دوربین دید در شب رنگی را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین دوربین دید در شب رنگی، مستلزم انتخاب بهترین و معتبرترین فروشگاه فروش تجهیزات امنیتی می باشد. موارد دیگری هم وجود دارد که در این انتخاب به شما کمک خواهند کرد که در ادامه خواهید دید:

  • توجه به اورجینال بودن برند دوربین دید در شب
  • بررسی گارانتی معتبر محصول
  • مقایسه و انتخاب بهترین قیمت
  • توجه به کیفیت تصاویر خروجی دوربین
  • بررسی تکنولوژی ساخت و دیگر قابلیت های دوربین

با دقت به این موارد و نیز در نظر گرفتن بودجه و هدف از خرید دوربین دید در شب رنگی، تصمیم گیری بهتری خواهید داشت تا بهترین نوع از این دوربین های پیشرفته را با مناسب ترین قیمت های موجود در بازار انتخاب کنید. از سایت فروشگاه دوربین مارکت بازدید کنید و با بررسی برندها و طراحی های متنوع آنها، دوربینی برای امنیتی در شب های تاریک و طولانی تهیه کنید.

دوربین مارکت

چرا دوربین های دید در شب؟

دلیل انتخاب دوربین های دید در شب رنگی، مزایای متعد این دوربین ها و نیز امنیت بیشتر محیط با نصب این دوربین ها می باشد. یکی از مزایای مهم و کلیدی دوربین های دید در شب رنگی در واقع همان قابلیت دید در شب است که نتیجه نهایی آن تصاویر رنگی واضح از فضاهای تاریک است. کاربرد گسترده در فضاهای مختلف و کیفیت بالای تصاویر از دیگر مزیت های فناوری دید در شب است که چرایی انتخاب این دوربین ها را پاسخ می دهد.

انواع دوربین دید در شب رنگی

دوربین های دید در شب رنگی انواع متفاوتی دارند و بر اساس فناوری ساخت به دو دسته دوربین های استارلایت و وارم لایت دسته بندی می شوند. این تفاوت بر اساس نوع ثبت تصاویر رنگی در تاریکی و در واقع نوع دریافت نور مرئی از محیط می باشد. برندهای مختلفی انواع دوربین های استارلایت و وارم لایت را طراحی و تولید می کنند و هر کدام هم طرفداران خاص خود را دارند. داهوا، هایک ویژن و شیائومی برخی از مشهورترین برندهای تجهیزات امنیتی هستند که بهترین مدل های دوربین دید در شب رنگی را در بازار جهانی عرضه می کنند. در ادامه این دو فناوری دید در شب رنگی را مورد بررسی قرار می دهیم.

وارم لایت؛ نقطه های نورانی

دوربین وارم لایت، نوعی از دوربین های دید در شب با تصاویر رنگی است که ظاهری متفاوت و جذاب دارد؛ نقطه های نورانی در جلوی دوربین که به علت قرار گرفتن چراغ های LED است، باعث روشن شدن محیط و ضبط تصاویر رنگی از محیط تاریک می شود. فناوری وارم لایت، مدل محبوبی از دوربین های دید در شب برندهای مختلف می باشد.

دوربین مدار بسته

استارلایت؛ نظارت در زیر نور ستارگان

فناوری نور ستارگان یا دوربین استارلایت نوع دیگر دوربین های دید در شب رنگی است که ظاهری شبیه با دیگر فناوری های دوربین امنیتی دارد و با استفاده از سنسورهای حساس به نور، امکان تصویربرداری از تاریکی را ارائه می کند. استارلایت ها هم کاربرد گسترده ای در میان طیف وسیعی از کاربران دارند.

دوربین های دید در شب را با قیمت مناسب بخرید!

سایت فروشگاه دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.comمکان مناسبی برای انتخاب انواع دوربین های دید در شب با قیمت های بسیار مناسب می باشد. این مجموعه که سابقه طولانی در فروش تجهیزات امنیتی دارد، این محصولات را با هزینه مقرون به صرفه، کیفیت بالا و گارانتی معتبر ارائه می کند. شما هم می توانید با انتخاب این دوربین ها از دوربین مارکت امنیت بیشتر را تجربه کنید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *