پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بررسی انواع موشن گرافیک تبلیغاتی و تعرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی

بررسی انواع موشن گرافیک تبلیغاتی و تعرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی

0
(0)

این روزها تولید محتوای ویدیویی و ساخت موشن گرافیک یکی از جذاب ترین روش ها برای جلب مشتریان است. تولید موشن گرافیک و ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی را میتوان یکی از قویترین ابزار ها برای جلب مشتریان و بازاریابی محتوایی دانست. بسیاری از کسب و کارها برای معرفی محصولات خود از ویدیو معرفی محصول یا خدمات استفاده میکنند و به گفته بسیاری از کارشناسان، این نوع از تولید محتوای ویدیویی توانسته است نظر درصد بسیار زیادی از مخاطبان شبکه های مجازی را به خود جلب کند.

تعرفه ساخت این نوع از محتوا نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار پایین تر است و به همین جهت عموم صاحبان کسب و کار ترجیح میدهند تا از این روش برای تبلیغات خود بهره ببرند.

ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا ضمن بررسی این موضوع و انواع ویدیو تبلیغاتی، به بررسی نرخ ساخت موشن گرافیک نیز بپردازیم.

ساخت موشن گرافیک ، روشی مطمئن برای جذب مخاطب

یکی از مهمترین موضوعات در رابطه با این نوع از محتوا هزینه ساخت این نوع از محتوا است که عموما نسبت به ساخت تیزر رئال بسیار ارزانتر تمام میشود و میتواند محلی مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه تولید محتوای ویدیویی باشد.

اما برای ساخت این نوع از محتوا که اتفاقا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است موارد مختلف موارد مهمی مطرح است که لازم است قبل از اقدام، به آنها توجه کنیم:

انواع motion:

موشن گرافی ها انواع متنوعی دارند که از نظر تعرفه ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. از مطرح ترین و پرکاربرد ترین انواع آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دو بعدی (2D motion graphics)
  • سه بعدی (3D motion graphics)
  • توضیحی ( Explainer motion graphics)
  • استاپ موشن (Stop motions)
  • تبلیغاتی (Advertising motion graphics)

موشن گرافیک تبلیغاتی

موشن گرافیک تبلیغاتی و هزینه ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی موضوعی است که امروزه به شدت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها برای رونق هرچه بیشتر بیزینس خود اقدام به تولید این نوع از  تبلیغات ویدیویی می نمایند. اینگونه محتوای ویدیویی تبلیغاتی عناصر مختلفی را در بر میگیرد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سادگی در طراحی و تولید
  • صراحت و واضح بودن
  • کامل بودن و توضیح دهنده بودن

ساخت تیزر بهترین راهکار برای ارائه هرچه ساده تر مفاهیم پیچیده به صورت ساده و کاربردی است. همانطور که میدانید جامعه امروز به شدت به سمت تصویری شدن و تصویری درک کردن پیش میرود و یکی از مهمترین و بهترین روش ها برای القای مفاهیم پیچیده به افراد از طریق ساخت موشن گرافی است.

یکی از دلایل محبوبیت این نوع از محتوا دقیقا همین است. زیرا در این نوع از ویدیو ها میتوانید به سادگی هرچه تمام تر محصول، خدمات، بخشی یک پروژه و یا هرچیز دیگری را برای مشتریان و مخاطبان خود تعریف و تبیین کنید. مهم نیست موضوعی که قرار است درباره آن توضیح دهید چقدر پیچیده و سخت باشد. ساخت انیمیشن تبلیغاتی میتواند به سادگی هرچه تمام تر، موضوع مورد نظر شما را بازتاب داده و از مخاطبان شما، مشتریان بالقوه بوجود آورد.

ساخت تیزر و موشن

ساخت تیزر موشن گرافی نیز از مهمترین روش ها برای افزودن به تعداد مشتریان و مخاطبان شماست. درواقع تیزر مفهومی مشخص دارد. تیزر ها برای تیزینگ ساخته می شوند و ساخت تیزر به منظور آن است که نظر مخاطبان شما را به سمت محصول یا خدمتی جلب نموده و از آنها مشتریانی تمام عیار ایجاد کند.

سفارش ساخت انیمیشن دو بعدی هم یکی از ساده ترین، ارزانترین و بهترین راه ها برای جلب نظر مخاطبان شما است.

تولید این نوع از محتوا عموما زمان زیادی نمیخواهد و میتوان در یک یا نهایتا چند روز یک تیزر موشن ساخت.

تعرفه ساخت موشن گرافیک و هزینه و قیمت آن

سپس کافیست که محتوای  تولید شده را در چند شبکه اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و توییتر منتشر کرده و نظاره گر افزایش مشتریان خود باشید.

لوگو موشن نیز یکی از موضوعاتی است که این روزها میتوان آن را در پایان تمام ویدیو های تبلیغاتی مشاهده کرد و تعرفه لوگو موشن بعنوان یک قطعه ویدیویی بسیار پایین و بصرفه است.

این نوع از محتوا، از نظر مخاطبان شبکه های اجتماعی محتوایی بسیار جذاب است و لازم است تا درباره ساخت آن و استفاده از آن در انتها و یا ابتدای ویدیو های تبلیغاتی خود، تجدید نظر کنید!

تعرفه ساخت موشن گرافیک

هزینه ساخت موشن گرافیک یکی از مهمترین چالش ها در تولید این نوع از محتوای ویدیویی است. اما برای بررسی این موضوع بهتر است نگاهی کلی به هزینه های ساخت انواع محتوای ویدیویی بیندازیم:

محتوای ویدیویی را میتوان به بخش های مختلف تقسیم بندی کرد که از میان آنها تیزر رئال محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع محتواست.

تیزر های رئال عموما توسط فیلم برداران حرفه ای تصویر برداری شده و در نهایت توسط یک یا چند تدوین گر برای ورود به دنیای تبلیغات تدوین و آماده سازی میشوند.

اگر بخواهیم تعرفه ساخت تیزر رئال را بررسی کنیم به اعدادی در بازه 5 تا 40 میلیون تومان در هر دقیقه خواهیم رسید ( و یا حتی بیشتر). که این تعرفه ها ممکن است بسته به نوع تصویربرداری و یا حتی تجربه تولید کنندگان اثر گاه بسیار متفاوت باشد.

اما تعرفه ساخت این نوع ویدیو تبلیغاتی نسبت به تیزر رئال (که بسیار پرکاربرد است) عددی بسیار پایین تر است. گاه ممکن است بتوان با قیمت ای اندک (نسبت به محتوای رئال) در مدت زمان دو یا چند روز یک تیزر زیبا، جذاب و کاربر پسند تولید نمود.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد و خصوصا مدیران کسب و کارهای مختلف، امروزه ساخت انیمیشن تبلیغاتی را نسبت به تیزر رئال در اولویت فعالیت های تبلیغاتی خود قرار داده اند.

شرکت ساخت موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی

شرکت ساخت موشن گرافیک

برای آنکه درباره شرکت ساخت موشن گرافیک بیشتر بدانیم کافیست سری به گوگل بزنیم و درباره این موضوع جستجو کنیم. هم اکنون شرکت های متفاوت و مختلفی در تهران وجود دارند که خدمات تولید محتوای ویدیویی را به مشتریان خود ارائه میدهند که یکی از بهترین ها در میان آنان شرکت تیوی میوی است.

سخن آخر:

تولید محتوای ویدیویی یکی از مهمترین و بهترین روش ها برای جذب مخاطبان و مشتریان بالقوه به سمت کسب و کار شماست. دنیای دیجیتال مارکتینگ با سرعتی وصف ناشدنی به سمت تولید محتوای ویدیو پیش میرود و مخاطبان شبکه های اجتماعی نیز این روزها با ویدیو ارتباط بیشتر و راحت تری نسبت به متن های طولانی برقرار میکنند.

از این رو لازم است تا ما نیز خود را با دنیای جدید تولید محتوا وفق داده و به آنچه بصورت مشخص، جزئی از مطالبات دنیای دیجیتال مارکتینگ است، پاسخ مثبت دهیم.

ساخت موشن گرافیک های جذاب میتواند اثربخشی تبلیغات و کمپین های دیجیتال مارکتینگ ما را دو چندان نموده و برای فروش هرچه بیشتر و جذب مخاطبانی مناسب تر کارا باشند.

امیدواریم توانسته باشیم در این متن کوتاه درباره آنچه ضرورت امروز دنیای تبلیغات است اطلاعاتی هرچند کوتاه اما عمیق و کاربردی ارائه نماییم.

ویدیو های مرتبط

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *