پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بررسی حالت چندنفره آنلاین و تکنیک ها و ترفند های موجود در آن

بررسی حالت چندنفره آنلاین و تکنیک ها و ترفند های موجود در آن

5
(1)

کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین و زیباترین بازی های اکشن موبایل است که توسط استودیو اکتیویژن سازنده مجموعه بازی ‌های Call Of Duty و با همکاری شرکت بزرگ تنسنت گیمز ساخته شد و پس از انتشار محبوبیت بسیار قابل توجه ای را به دست آورد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به نکات و ترفند های بسیار مهمی که در حالت چند نفره آنلاین این بازی وجود دارد، بپردازیم. بنابراین اگر شما نیز از علاقه مندان به بازی های سری کالاف دیوتی هستید این بخش را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بررسی حالت چندنفره آنلاین و تکنیک ها و ترفند های موجود در آن

در کالاف دیوتی نسخه موبایل نیز همان شخصیت های اصلی و برتری وجود دارد که در نسخه های کالاف دیوتی PC و یا کنسول نیز شاهد آن هستیم، از سوی دیگر این بازی به صورت چند نفره آنلاین، بتل رویال و زامبی انجام می شود که در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در خصوص شرایط چند نفره آنلاین آن به دست آوریم.

 

همه چیز در خصوص حالت چند نفره آنلاین کالاف دیوتی موبایل

همان طور که اشاره نمودیم رد بازی کالاف دیوتی موبایل بخش های بسیار متنوع ای وجود دارد که اولین بخش آن بازی چند نفره آنلاین است. این بخش یکی از پرطرفدار ترین و در عین حال از کاربردی ترین بخش های این بازی محسوب می شود که شامل ترفند ها و تکنیک های قابل توجه ای است.

از جمله مهم ترین ویژگی این بخش می توان به رقابت های چند نفره ای اشاره نمود که به صورت آنلاین انجام می شود. با این حال از مهم ترین این رقابت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. Team Deathmatch
  2. Domination
  3. Search & Destroy
  4. Frontline

سایت ایزی پی سی

آشنایی با رقابت Team Deathmatch

در این شیوه بازی، دو تیم در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و هر کدام از تیم ها در فرایند بازی بتواند امتیاز خود را به امتیاز موجود در این بخش، برساند. بدون شک برنده بازی خواهد بود.

 

آشنایی با رقابت Domination

در این بخش از بازی کالاف دیوتی موبایل یک محل مشخص می شود که شما وظیفه نگهداری و حفظ آن از حملات رقیب مقابل خود را بر عهده دارید. این بخش بسیار هیجان انگیز است و توصیه می کنیم حتما از آن استفاده کنید.

 

آشنایی با رقابت Search & Destroy

از دیگر رقابت های بسیار حساس و ایده آلی که در این بازی وجود دارد، می توان به Search & Destroy اشاره نمود. در این روش یک تیم وظیفه فعال کردن بمب را دارد و تیمی دیگر باید مانع از انفجار بمب شود.

 

آشنایی با رقابت Frontline

این بخش نیز همانند Team Deathmatch است و دو تیم در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و هر تیمی که اول به امتیاز مشخص شده برسد، برنده و پیروز بازی است.

ریپورتاژ در ایزی پی سی

بررسی تکنیک‌ ها و ترفند های بخش چند نفره در بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر می خواهید سلاح ها و تجهیزات خود را در بازی قوی تر از رقبا کنید بدون شک باید همواره از ماموریت هایی که در طول فرایند بازی در اختیار شما قرار می گیرد، به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. پس از پیروزی در این ماموریت ها مبالغی به عنوان پی سی دریافت می کنید که با استفاده از آن می توانید برای شخصیت خود در بازی سلاح و همچنین تجهیزات تهیه کنید.

البته سی پی از طریق روش های بسیار زیادی جذب می شود اما عموما این فرایند می تواند سخت و بعضا طولانی باشند! از این رو یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای به دست آوردن سی پی سریع، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است که می توانید از اینجا آن را تهیه کنید.

 

تنظیمات گرافیک بازی متناسب با مدل گوشی شما

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در حین فرایند بازی آن را انجام دهید، تنظیمات مرتبط با گرافیک بازی است. این بازی از گرافیک بسیار خارق العاده ساخته شده است که می تواند حس و حال بسیار ایده آل و مناسبی را در طول بازی به شما هدیه دهد.

اگر می خواهید از ریز جزئیات بازی اطلاعات کاملی را کسب کنید باید حتما نور گوشی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. بنابراین اگر در حین فرایند بازی متوجه تیک و یا لگ در بازی شدید حتما گرافیک آن را کمی کاهش دهید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *