دانلود با لینک مستقیم

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب اینستاگرام نرم افزار TubeMate تیوب میت برای اندروید

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب اینستاگرام نرم افزار TubeMate تیوب میت برای اندروید

2.7
(16)

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب اینستاگرام نرم افزار TubeMate تیوب میت برای اندروید. استفاده از شبکه های مانند اینستاگرام٬ اپارات٬ یوتیوب و … همه روزه در همه جای دنیا در حال افزایش است و همین افزایش استفاده از این شبکه ها باعث شده است بنا به دلایل متفاوت خیلی ها به عنوان مثال به دنبال برنامه دانلود فیلم از یوتیوب باشند تا بتوانند با استفاده از این دانلودر یوتیوب ٬فیلم ها را در گوشی خود ذخیره کنند و در فرصتی دیگر که دسترسی به اینترنت برایشان مقدور نیست نیز بتوانند از این فیلم ها استفاده کنند٬ البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که برای دانلود از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام راه های متفاوتی وجود دارد و ما در این پست تنها در رابطه با دانلود برنامه TubeMate که یک نرم افزار دانلود از یوتیوب است صحبت می کنیم.

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب

معمولا با استفاده از این سبک برنامه ها که به شما امکان دانلود فیلم از یوتیوب را می دهند٬ به راحتی می توانید از سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام٬ فیسبوک٬ سایت های تماشای فیلم و … نیز دانلود خود را انجام دهید چرا که این برنامه ها به طور معمول یک دانلود یوتیوب و سایر شبکه ها و سایت ها هستند م هیچ کدام مختص تنها یک سایت نیستند چرا که معمولا الگوریتم هایی که امکان دانلود از یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام را به شما می دهد٬ همان الگوریتم می توانید به شما امکان دانلود از دیگر سایت ها را نیز بدهد. به عنوان مثال شما با دانلود برنامه اسنپ تیوب می توانید علاوه بر دانلود از یوتیوب٬ از بیش از ۳۰ شبکه اجتماعی و سایت دیگر نیز می توانید دانلود فیلم و عکس را انجام دهید.چ

به کمک این برنامه دانلود فیلم از یوتیوب از همیشه آسان تر است!!!

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب نرم افزار Tubemate

دانلودر یوتیوب برای اندروید

در اینجا قصد داریم تا ابتدا قابلیت های برنامه TubeMate و سپس نحوه ی کار با این اپلیکیشن دانلود از یوتیوب برای اندروید را به شما کاربران عزیز به طور خلاصه توضیح دهیم. شما با استفاده از برنامه تیوب میب به راحتی می توانید از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام٬ یوتیوب٬ اپارات٬ فیسبوک٬ اسنپ چت و … دانلود فیلم و عکس را انجام دهید به طور خلاصه می توان گفت که TubeMate یک دانلودر یوتیوب است که می تواند از سایر سایت های نیز به راحتی دانلود کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید کیفیت های دلخواه از یک فیلم را دانلود کنید مثلا برای دانلود فیلم از یوتیوب می توانید 144 × 176 _ 360 × 640 _ 720 × 1280 _ 1080 × 1920 این کیفیت ها را برای خروجی نهایی خود از برنامه تیوب میت انتخاب کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود برنامه TubeMate برای اندروید

علاوه بر تمامی این امکاناتی که در بالا به ان اشاره شد شما با استفاده از این نرم افزار و اپلیکیشن می توانید فرمت خروجی خود را از میان فرمت های اصلی ویدئو نیز مشخص کنید و این برنامه به صورت خودکار بعد از دانلود فیلم٬ ویدئو را متناسب با گزینه انتخابی شما تغییر فرمت می دهد و خروجی مورد نظر برنامه TubeMate کاملا مطابق با کیفیت انتخابی و همچنین فرمت انتخابی شما خواهد بود. البته ممکن است شما هدفتان از استفاده از این دانلودر فیلم از یوتیوب تنها شنیدن به صدای یک ویدئو باشد و تصویر ان برای شما اهمیتی نداشته باشد٬ برای انی شرایط نیز اپلیکشن اسنپ میت برای اندروید فوق العاده است چرا که می تواند فیلم انتخابی را تنها به صورت MP3 در گوشی شما ذخیره کند و به عنوان خروجی شما تنها یک فایل صوتی خواهید داشت.

با این برنامه دانلود فیلم از یوتیوب به راحتی هر ویدیویی که دوست دارید را از یوتیوب دانلود کنید!!

دانلود فیلم از یوتیوب

چطور از یوتیوب دانلود کنیم(دانلود فیلم از یوتیوب)

برای استفاده از این برنامه ابتدا لازم است با دانلود برنامه TubeMate برای اندروید ان را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید سپس ان را باز کنید تا وارد قسمت Home این برنامه شوید(توجه شود در زمانی که این برنامه را باز می کنید در صفحه اول تعدادی ویدئو به صورت خودکار توسط سازندگان نمایش داده می شود که نیازی به توجه کردن به انها نیست) سپس می توانید ادرس صفحه ای که در ان ویدئو وجود دارد وارد کنید تا بتوانید با کلیک بر روی فلش رنگی در بالای صفحه کار دانلود فیلم از یوتیوب را انجام دهید البته قبل از شروع دانلود با کلیک بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست٬ می توانید فرمت خروجی مورد نظر همچنین کیفیت مورد نظر برای دانلود را مشخص کنید(اگر به فرمت MP3 انتخاب شود تنها ویدئو به صورت صوت دانلود خواهد شد).

تیوب میت بهترین برنامه دانلودر یوتیوب

ویژگی های برنامه TubeMate:

  • امکان دانلود فیلم از یوتیوب٬ اینستاگرام فیسبوک و …
  • امکان استفاده به عنوان یک مرورگر
  • قابلیت تنظیم کیفیت خروجی برنامه TubeMate برای اندروید
  • امکان انتخاب فرمت خروجی این برنامه به صورت فرمت های اصلی ویدئو
  • امکان دانلود صوت یک فیلم به تنهایی بدون نیاز به دانلود ویدئو
  • دارای محیط کاربری بسیار ساده و اسان
  • دانلود اخرین ورژن برنامه TubeMate از سایت ایزی پی سی با لینک مستقیم
  • برنامه ای رایگان که همیشه به صورت رایگان باقی خواهد ماند
  • سرعت بسیار بالا برای دانلودر یوتیوب
  • امکان دانلود نسخه مود شده برای تیوب میت برای اندروید
  • در دسته برنامه های مدیریت دانلود و برنامه اندروید
  • برنامه دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید
  • و …

برنامه دانلود فیلم از یوتیوب اپلیکشن TubeMate تیوب میت برای اندروید

دانلود فیلم از YouTube با نرم افزار تیوب میت

شما با دانلود برنامه TubeMate برای اندروید به راحتی می توانید کار دانلود فیلم از YouTube را انجام دهید. در ضمن در انتهای این پست نسخه مود شده این برنامه نیز قرار داده شده است که با دانلود ان می توانید از امکانات اپلیکیشن تیوب میت بدون وجود تبلیغات لذت ببرید. پیشنهاد تیم ایزی پی سی به شما کاربران عزیز دانلود برنامه تیوب میت برای دانلود ویدئو از شبکه های اجتماعی است اما اگر از این برنامه راضی نیستید می تواند با دانلود برنامه اسنپ تیوب ٬ ویدئو های مورد نظر خود را از YouTube دانلود کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس برنامه دانلود فیلم از یوتیوب اینستاگرام نرم افزار TubeMate تیوب میت برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید ۴ با بالا دارد.

مشخصات
شرکت سازنده: tubemate.net

نام انگلیسی: Tubemate Youtube Downloader

نام فارسی: تیوب میت

نسخه برنامه: 3.4.10

حجم برنامه: 24MB

2 پاسخ به “برنامه دانلود فیلم از یوتیوب اینستاگرام نرم افزار TubeMate تیوب میت برای اندروید”

  1. اخسان گفت:

    خوب است

  2. داود عصمتی گفت:

    برنامه دانلود از یوتوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *