پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بلیط هواپیما ارزان با رادار361

بلیط هواپیما ارزان با رادار361

0
(0)

به عنوان یکی از سفرهایی که در دسته پر ترددترین  سفرها قرار گرفته است، سفر به جزیره کیش را می‌توان معرفی کرد. جزیره کیش با موقعیت مناسب تجاری و دیدنی، گردشگران و تجار زیادی را به سمت خود کشیده است. همین مورد باعث شده تا شرکت‌های هواپیمایی سعی در فروش بلیط هواپیما ارزان داشته باشند. اگر شما نیز علاقه سفر به این جزیره زیبا را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

بلیط ارزان کیش

سفر هوایی به جزیره کیش، در مدت زمان کمتر و   در مقایسه با سفر زمینی و یا دریایی، راحت‌تر  صورت می‌گیرد. به خاطر همین موضوع، فروش بلیط هواپیما کیش به صورت سیستمی و چارتری برنامه‌ریزی شده است. در صورتی که خواستار تهیه بلیط به صورت سیستمی هستید، ، از مدت‌ها قبل روز و زمان پرواز تعیین شده است. علاوه بر آن‌که در بلیط سیستمی قیمت‌ها ثابت و به هیچ عنوان با نزدیک شدن به زمان و روز پرواز تغییری ایجاد نمی‌شود که این در مورد بلیط چارتر کاملاً متفاوت است و  قیمت بسیار ارزان و مناسب‌تری دارد.  در حقیقت بلیط چارتر، همان بلیط‌هایی است که در صورت نزدیک شدن به روز و زمان و فروش نرفتن پرواز، قیمت آن کمتر می‌شود که به اصطلاح بلیط لحظه آخری نیز گفته می‌شود. این بلیط برای مسافرانی که به دنبال بلیط هواپیما ارزان کیش هستند، گزینه انتخابی بسیار مناسبی محسوب می‌شود.  به دلیل آن‌که مسافر در هزینه سفر خود بهترین صرفه‌جویی را می‌تواند داشته باشد تا در هتل کیش بهتری اقامت کند. البته باید گفت که فروش بلیط لحظه آخری به مقصد کیش، تنها مختص شهرهای بزرگ نیست و از تمامی شهرهایی که پرواز هوایی کیش برگزار می‌شود، بلیط هواپیما ارزان به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که بلیط لحظه آخری همانند بلیط سیستمی می‌باشد و به هیچ عنوان در صندلی، نوع کلاس پروازی و یا از این قبیل موارد فرقی وجود ندارد و تنها فرق آن در قیمت و زمان خرید پرواز می‌باشد.

بلیط هواپیما

چه شرکت‌هایی پرواز کیش را دارند؟

سفر به جزیره کیش، به قدری پرطرفدار شده که شرکت‌های زیادی پرواز به کیش را در برنامه خود قرار داده‌اند. پس بین شرکت‌ها، برای فروش بلیط با قیمتی ارزان رقابت زیادی صورت گرفته است. این شرکت‌های هواپیمایی عبارتند از

  • کاسپین
  • آسمان
  • ماهان‌ایر
  • ایران‌ایر
  • زاگرس
  • آتا
  • ماهان
  • ساها
  • معراج

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان کیش را بخریم؟

اکنون که در مورد سفر به کیش صحبت شد بهتر است، اطلاع داشته باشیم که خرید بلیط هواپیما کیش چه زمانی مناسب است؟  کیش در موقعیت فصلی قرار گرفته  که سفر به آن در تمام فصول امکان‌پذیر است.  البته اگر در دسته مسافرانی قرار دارید که برای شما، آب‌وهوای کیش بسیار حائز اهمیت می‌باشد. باید گفت که  برخی از فصول سال، دارای رطوبت و شرجی بیشتری است. این بدان معنا است که بهترین زمان سفر به جزیره را می‌توانید فصل بهار  انتخاب کنید. البته اگر به دنبال بلیط با قیمت ارزان‌تر هستید و برای شما هوای گرم و شرجی اهمیتی ندارد، فصل تابستان گزینه انتخابی مناسبی محسوب می‌شود.  پس از اواخر فصل بهار تا اواخر  تابستان، بلیط با قیمت ارزان می‌توان خریداری کرد. اما سفر به این جزیره در پاییز و  زمستان نیز حال‌وهوای خودش را دارد  که قطعاً قیمت بلیط  فصل پاییز در مقایسه با زمستان، ارزان‌تر است.همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، تهیه بلیط به صورت چارتر نیز به نفع مسافر است. به طور معمول سفر به جزیره کیش در آخر هفته‌ها انجام می‌شود. پس در اوایل هفته قیمت ارزان‌تری برای بلیط چارتر به مقصد کیش می‌توان پیدا کرد. در صورتی که به دنبال ‏بلیط چارتر کیش هستید، باید گفت که در ایامی مانند نوروز و یا تعطیلات چند روزه، بلیط با قیمت مناسب کمتر قابل جستجو هست. پس توصیه می‌شود  در فصولی که سفر به کیش کمتر انجام می‌شود، بلیط با قیمت ارزان خریداری کنید تا از  جشنواره، تخفیفات بازی‌های آبی و  تخفیف خرید نیز بهره‌مند شوید. لازم به یادآوری است که در فصل اسفند و هر چه به نوروز نیز نزدیک می‌شویم، قیمت‌ها تغییر و کاهش می‌یابد.

هتل کیش

خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل با رادار361

اکنون که در مورد بلیط هواپیما کیش و زمان خرید صحبت شد، باید گفت که شروع  یک سفر جذاب و دوست‌داشتنی، به عوامل قبل از سفر بستگی دارد. یکی از این عوامل تهیه بلیط ارزان می‌باشد که جستجو و خرید بلیط از سایت رادار361 پیشنهاد می‌شود. به دلیل آن‌که این سایت آن‌لاین معتبر، دارای یک متاسرچ قوی هست که بلیط‌ را با مشخصات شرکت‌های هواپیمایی، کلاس پروازی، روز و ساعت بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد تا مسافر انتخاب خود را آسان‌تر انجام دهد.  عامل دیگر، جستجوی هتل بر اساس سلیقه و معیار مسافر می‌باشد که  رادار 361 با قدرت متاسرچ خود، سرویس‌ هتل کیش را به جستجو دهنده نیز ارائه می‌دهد. در اصل می‌توان گفت که رادار361 قیمت هتل‌ها را از تمام سایت‌های دیگر جمع‌آوری کرده تا مسافر نیازی به گشتن هتل در سایت‌های دیگر نداشته باشد و تنها با سرچ،  هتل کیش مورد نظر خود را پیدا و قیمت‌ها را با هم مورد قیاس قرار دهد. اما این وب‌سایت پیشرفته، به گونه‌ای طراحی شده تا از نظر کاربران، تمام نظرات در مورد هتل‌های جزیره کیش گذاشته شود تا جستجو دهنده راحت‌تر تصمیم خود را بگیرد. همچنین، در سایت فیلترهایی از قبیل تعداد ستاره، مکان، امکانات و غیره نیز وجود دارد که مسافر زودتر از آن‌چه که فکر می‌کند، هتل مورد نظر خود را جستجو و اطلاعات کافی را می‌تواند کسب کند. پس در کلام آخر می‌توان گفت که رادار361 یکی از بهترین سایت‌های طراحی شده برای تهیه بلیط هواپیما ارزان است که با یک‌بار تهیه بلیط از این سایت، مشتری دائم آن خواهید شد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *