دانلود با لینک مستقیم

تفاوت هاست ووکامرس و هاست معمولی چیست؟ چرا باید فروشگاه آنلاین خود را با هاست ووکامرس مدیریت کنیم؟

تفاوت هاست ووکامرس و هاست معمولی چیست؟ چرا باید فروشگاه آنلاین خود را با هاست ووکامرس مدیریت کنیم؟

0
(0)

اگر قصد داشته باشیم یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنیم و یا اگر تا کنون فروشگاه خود را راه اندازی کرده باشید حتما نام ووکامرس به گوش شما خورده است.

فروشگاه ساز ووکامرس یک سیستم رایگان و بسیار محبوب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین می باشد که تا کنون در دنیا بیش از 5 میلیون وب سایت به کمک ووکامرس راه اندازی شده اند و در ایران این آمار بیش از 150 هزار فروشگاه آنلاین می باشد که این یعنی بیش از 90% کسب و کارهای آنلاین در ایران به کمک ووکامرس فعالیت می کنند.

یکی از نکات مهمی که ما در هنگام راه اندازی فروشگاه آنلاین خود باید توجه کنیم، این است که چه منابعی را برای میزبانی وب سایت خود انتخاب می کنیم. زیرا این انتخاب رابطه مستقیمی با میزان و درصد موفقیت کسب و کار ما و همچنین میزان فروش محصولات و کالاهای ما دارد. تفاوتی ندارد که فروشگاه شما یک فروشگاه آنلاین فیزیکی (مانند پوشاک و یا کالا الکترونیکی) یا یک فروشگاه فروش فایل مجازی (فروش فایل موسیقی ، آموزش آنلاین و…) باشد. هر کسب و کار آنلاینی که این مسیر را طی می کند و یا قصد شروع را دارد ، لازم است نسبت به این موارد آگاه باشد.

 

انواع هاست برای ووکامرس

شما برای راه اندازی وب سایت خود بر روی هاست، گزینه های متعددی دارید. از جمله هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس و در نهایت هاست ووکامرس. با ما همراه باشید تا امکانات و مزایای هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.

هاست لینوکس عادی

هاست لینوکس عادی

هاست های لینوکس عادی معمولا با کنترل پنل های سی پنل و یا دایرکت ادمین به فروش می رسند. این هاست ها عموما دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه عرضه می گردد و بیشتر مناسب برای کسب و کارهای کوچک و وب سایت های شرکتی با بازدید بسیار پایین می باشد.

انتخاب این سرویس برای میزبانی فروشگاه آنلاین ووکامرسی شما مناسب نیست. زیرا با کمترین میزان بازدید وب سایت شما دچار عدم بازدهی و لود می شود چون این هاست ها دارای منابع بسیار محدودی می باشند.

 

هاست ویندوز

هاست ویندوز، همانند هاست لینوکس می باشد با این تفاوت که بر روی بستر سرور های ویندوزی عرضه می گردد و محبوب ترین کنترل پنل این هاست، پلسک Plesk می باشد. این هاست تخصصا برای وب سایت هایی که به زبان asp.net و c# کدنویسی شده، عرضه شده است. اما با نصب یک سرویس بر روی این سرور ها، قابلیت پشتیبانی از وب سایت هایی با زبان PHP و طبعا وردپرس و ووکامرس پشتیبانی می کند. اما این سرویس ها به هیچ عنوان برای سایت های فروشگاهی پیشنهاد نمی شود.

 

هاست وردپرس

هاست وردپرس ، بر روی بستر سرور های لینوکس عرضه می شود و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری همانند هاست لینوکس می باشد. با این تفاوت که میزان منابع موجود در این سرویس مناسب وب سایت های وردپرسی عرضه شده است. این نوع هاست سازگاری مناسبی با افزونه های متفاوت و محبوب وردپرس دارد. برخی افراد برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از این سرویس ها استفاده می کنند. در صورتی که ابتدا و شروع کسب و کار آنلاین فروشگاه خود هستید این هاست مناسب شما می باشد ولی در صورت توسعه و پیشرفت و افزایش بازدید وب سایت، این نوع سرویس دچار کمبود منابع خواهد شد و مناسب فروشگاه ووکامرس نمی باشد.

 

هاست ووکامرس

هاست ووکامرس ، مناسب ترین گزینه برای راه اندازی فروشگاه آنلاین ووکامرس شما می باشد. این نوع هاست بر روی بستر سرور های لینوکس و کنترل پنل های سی پنل و یا دایرکت ادمین عرضه می گردد. منابع موجود در این نوع سرویس ها متناسب با ووکامرس می باشد. استفاده از وبسرور لایت اسپید ، همچنین استفاده از سیستم عامل کلود لینوکس می توان میزان منابع این نوع هاست را مناسب برای فروشگاه خود دانست.

 

جمع بندی

اگر قصد خرید هاست برای وب سایت فروشگاهی خود دارید ، فراداده با ارائه سرویس هایی با قیمت رقابتی و در عین حال کیفیت بالا قابلیت ارائه خدمات به شما را داراست.

خرید هاست ووکامرس

تیم ووکامرس فارسی به عنوان پشتیبان ووکامرس در ایران علاوه بر پیشنهاد سرویس های فراداده به شما ، در کنار کسب و کارتان پاسخگوی سوالات تخصصی شما در زمینه فروشگاه اینترنتی ووکامرس می باشد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *