پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

تنظیمات تلفن بیسیم پاناسونیک

تنظیمات تلفن بیسیم پاناسونیک

1
(1)

تلفن بیسیم پاناسونیک به دلیل کیفیت عالی، ماندگاری بالا و قیمت مناسب، در میان کاربران تلفن‌های خانگی، از محبوبیت زیادی برخوردار است. کار کردن با این تلفن، بسیار ساده است. اما ممکن است برای استفاده از آن، نیازمند اعمال برخی از تنظیمات باشید. در این مقاله، به بررسی تنظیمات تلفن بیسیم پاناسونیک می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

شرکت پاناسونیک، تلفن‌های بیسیم خود را در مدل‌های مختلفی روانه بازار کرده است. اما می‌توان ادعا کرد که تنظیمات این مدل‌ها، تا حد زیادی شبیه به همدیگر است. قبل از هر چیز، توصیه می‌کنیم برای استفاده بهتر از تمامی قابلیت‌های یک تلفن بیسیم پاناسونیک، حتما دفترچه راهنمای آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

تلفن بیسیم پاناسونیک ، دارای قابلیت‌های مفید زیادی است. اگر می‌خواهید با این قابلیت‌ها و امکانات، بیشتر آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

برای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک اصل از نمایندگی معتبر پاناسونیک به آدرس https://www.idehal.org/products/category-cordless-phones سایت ایده آل گستر مراجعه نمایید.

تنظیم منشی تلفنی تلفن بیسیم پاناسونیک

یکی از مهم‌ترین تنظیمات یک تلفن بیسیم پاناسونیک، فعال کردن منشی تلفنی آن است. با استفاده از این قابلیت، تلفن بیسیم شما، زمانی که به هر دلیلی قادر به پاسخگویی به یک تماس نباشید، پیغام فرد تماس گیرنده را ضبط می‌کند. بدین ترتیب، دیگر نگران از دست رفتن هیچ تماسی نخواهید بود.

البته ناگفته نماند که برخی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، قابلیت استفاده از منشی تلفنی را ندارند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم در زمان خرید این تلفن‌ها، حتما در این مورد از فروشنده، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

تنظمیات مربوط به منشی تلفنی، در مدل‌های مختلف تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، اندکی متفاوت است. اما به صورت کلی، این قابلیت در تمامی این تلفن‌ها، با نام ” Answering Machine ” شناخته می‌شود و شما باید به دنبال این گزینه باشoید. این گزینه، معولا در قسمت ” Menu ” قرار دارد.

با ورود به بخش ” Answering Machine ” می‌توانید علاوه بر فعال کردن منشی تلفنی، موارد زیر را نیز تنظیم کنید:

  • به پیغام‌های خود گوش کنید
  • برخی از پیغام‌ها را پاک کنید
  • یک صدای دلخواه برای منشی تلفنی ضبط کنید
  • با فردی که برای شما پیغام گذاشته است، تماس بگیرید

تنظیم حالت Night Mode

Night Mode یا همان حالت شب، قابلیتی است که با استفاده از آن، می‌توانید شب‌ها و در زمان استراحت، تلفن خود را بر روی حالت بیصدا قرار دهید. این قابلیت نیز، ممکن است در برخی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک وجود نداشته باشد. بنابراین ضرروی است که در هنگام خرید، اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت کنید.

Night Mode نیز در منوی اصلی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک قرار دارد و در یکی از دو وضعیت ” On ” یا فعال و ” Off ” یا غیر فعال قرار می‌گیرد. در صورتی که این قالبیت را فعال کنید، صدای زنگ تلفن شما قطع می‌شود. در این وضعیت، اگر فردی با شما تماس بگیرد، تنها صفحه نمایش دستگاه تلفن روشن می‌شود.

تنظیم حالت Night Mode در تلفن پاناسونیک

نکته : این قابلیت در بیشتر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، با فشار دادن کلید Menu و سپس وارد کردن کلید #  و در انتها ثبت عدد 160 فعال می‎شود.

تنظیم لیست سیاه یا Call Block تلفن ببسیم

Call Block یکی از مفیدترین قابلیت‌های یک تلفن بیسیم محسوب می‌شود. قطعا برای شما هم پیش آمده که از دست یک شماره مزاحم، کلافه شده باشید. با استفاده از این قابلیت، به راحتی شماره مزاحم یا هر شماره دیگری که دوست ندارید با شما تماس بگیرد را وارد لیست سیاه می‌کنید و برای همیشه از شرش خلاص می‌شوید.

این قابلیت در اکثر تلفن‌های پاناسونیک به صورت زیر تنظیم می‌شود:

  • ابتدا کلید Menu را فشار دهید
  • کلید # و سپس عدد 217 را وارد کنید
  • حال شماره‌ای که می‌خواهید وارد Call Block شود را وارد کنید
  • در انتها گزینه ” Add ” را انتخاب کنید

تنظیمات کالر آیدی

هر کدام از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، که دارای نمایشگر یا LCD باشند، قابلیت کالر آیدی نیز دارند. با استفاده از Caller ID زمانی که فردی با شما تماس می‌گیرد، شماره او بر روی نمایشگر دستگاه تلفن، ظاهر می‎شود. کالر آیدی به صورت پیشفرض، بر روی تلفن بیسیم پاناسونیک فعال است. اما برای غیر فعال کردن و یا فعال کردن مجدد آن، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا کلید Menu را فشار دهید
  • کلید ‎# و سپس عدد 162 را وارد کنید
  • اکنون می‌توانید وضعیت کالر آیدی از ” On ” به ” Off ” و یا برعکس، تغییر دهید.

ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه

گاهی اوقات نیاز است که تلفن بیسیم پاناسونیک شما ریست فکتوری شود. البته توجه داشته باشید که این کار، سبب می‌شود تا تمامی تنظیمات تلفن، به حالت اولیه برگردند. معمولا این کار را زمانی انجام می‌دهند که تلفن بیسیم با یک اخلال در عملکرد مواجه شده باشد .

ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه تلفن پاناسونیک

برای اینکه یک تلفن بیسیم را به حالت تنظیمات کار خانه برگردانید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • باتری‌های گوشی بیسیم را از محفظه‌ای که در پشت تلفن قرار دارد، خارج کنید
  • به صورت همزمان، کلیدهای 2 ، 5 ، 8 و 0 را نگه دارید و در همین حالت، باتری‌ها را سرجایشان بگذارید
  • یک صدای ممتد از تلفن بیسیم بلند می‌شود
  • باتری‌ها را دوباره از تلفن خارج کنید
  • بعد از دو دقیقه باتری‌ها را سرجایشان بگذارید
  • تلفن بیسیم شما به تنطیمات کارخانه برگشته است

ست کردن گوشی بیسیم با دستگاه پایه

بسیاری از کاربران تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، حداقل یکبار تصمیم گرفته‌اند گوشی بیسیم خود را رجیستر کنند. البته به این کار، ست کردن گوشی بیسیم با دستگاه پایه نیز می‌گویند. برای اینکه بتوانید گوشی بیسیم خود را رجیستر کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوشی بیسیم را در نزدیکی دستگاه پایه قرار دهید ( نه بر روی آن )
  • ابتدا کلید Menu و سپس کلید # را فشار داده و در انتها عدد 130 را وارد کنید
  • اکنون بر روی دستگاه پایه، دکمه Locator را نگه دارید
  • اکنون بر روی گوشی بیسیم کلید Ok را فشار دهید
  • اکنون گوشی بیسیم شما با دستگاه پایه ست شده است و عبارت Registering بر روی آن نمایان می‌شود
  • در انتها نیز عبارت ” Handset Registered ” را بر روی گوشی بیسیم مشاهده خواهید کرد

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *