پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی آخرین امپراطوری اپلیکیشن Last Empire – War Z اندروید

دانلود بازی آخرین امپراطوری اپلیکیشن Last Empire – War Z اندروید

0
(0)

دانلود بازی آخرین امپراطوری اپلیکیشن Last Empire – War Z اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی آخرین امپراطوری یک بازی پرطرفدار و مهیج در سبک بازی های استراتژیکی بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. این بازی برای اندرویدفون ها از جمله سامسونگ، ال جی، هواوی، شیاومی، سونی و… عرضه شده است. این نسخه از بازی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است آخرین نسخه از این بازی بوده و شما قادر خواهید بود که با لینک مستقیم آن را دریافت نمایید. داستان بازی اینگونه است که سپاهی از ارتش ها وارد شهر ها و محلات شده اند و زندگی انسان ها مورد تهدید واقع شده است. اکنون وقت ان است که دست به کار شده و جان بازماندگان را حفظ کنید.

دانلود بازی آخرین امپراطوری

دانلود بازی آخرین امپراطوری با لینک مستقیم

وقت ان شده است که قوه مدیریت خود را به کار بگیرید. شما باید خود و همراهانتان را از حملات زامبی ها نجات داده و پیروز شوید. از دیگر بازی هایی که میتوان به انها اشاره کرد بازی Mow Zombies است که باید در این بازی نیز دشمنان را نابود کنید. این بازی آنلاین بوده و شما برای اجرای بازی باید به اینترنت متصل باشید. ممکن دوستان شما و یا افراد بازمانده در هر کجایی از این سرزمین وجود داشته باشند. استحکامات خود را قوی کرده و خود را برای حمله ناگهانی زامبی ها آماده کنید. در خاطر داشته باشید که شما در نقش رهبر گروه بازماندگان هستید پس به بهترین شکل ممکن به رهبری خود ادامه دهید. هیچ چیز با ارزش تر از جان انسان های باقی مانده نیست چرا که آینده بشر در دستان شماست. افرد را جمع کرده و یک ارتش بسازید.

دانلود برنامه آخرین امپراطوری

ارتشی از زامبی ها و انسان ها برای دفاع و حمله به دشمنان خود آماده کرده و آنهارا ارتقا دهید. از استراتژی های خود بهترین استفاده را ببرید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده است اما امکان خرید بعضی آپشن ها در بازی وجود دارند. امیداوریم که با نصب بازی Last Empire – War Z بهترین تجربه را از میان بازی های استرانژیکی بدست بیاورید. طبق وال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود بازی Day R Survival premium یا بازی روز بقا تجربه یک بازی هیجان انگیز را داشته باشید.

برخی ویژگی ها و امکانات بازی Last Empire – War Z به صورت رایگان

  • آنلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • نصب بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • امکان ایجاد سپاهی از زامبی ها
  • ارتقا نیرو ها
  • امکان خرید بعضی آیتم ها
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی آخرین امپراطوری اپلیکیشن Last Empire – War Z اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.longtech.lastwars.gp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: im30.net

نام انگلیسی: Last Empire – War Z: Strategy

نام فارسی: آخرین امپراطوری - جنگ زد

نسخه برنامه: 1.0.335

حجم برنامه: 71MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *