پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی انتقام اپلیکیشن Vengeance برای اندروید

دانلود بازی انتقام اپلیکیشن Vengeance برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی انتقام اپلیکیشن Vengeance برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. گاهی اوقات برخی از بازی های اندروید را مشاهده می کنیم که کاملا داستانی کپی برداری شده است اما با این حال می توان آن ها را بازی بسیار مهیج و زیبا تلقی کرد. این بازی برای اولین بار در فروشگاه پلی استور برای کاربران قرار داده شد تا بتوانند بصورت رایگان از آن استفاده کرده باشند. داستان این بازی درواقع نبردی افسانه ای میان اساطیر تاریخی و شیاطین درون سیاهچال می باشد. در بازی انتقام شما در نقشی حماسی قرار دارید و درواقع با شیاطین به مبارزه می پردازید. در بازی انتقام نمی توان انتظاری از تغییرات در داستان بازی بود. قهرمان های داستان هریک ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

دانلود بازی انتقام

دانلود بازی انتقام با لینک مستقیم

بازی Vengeance را به صورت رایگان و به لینک مسقیم دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید. با بازی Vengeance شما می توانید سرگرمی خوبی را در اوقات فراغتتان فراهم کرده باشید. از دیگر ویژگی های بسیار خوب بازی Vengeance این می باشد که شما می توانید قهرمان های خود را ارتقا داده و شاهد قدرت های خصا آن ها در هنگام بازی باشید. نکته دیگری که در خصوص این بازی زیبا وجود دارد این می باشد که شخصیت های بازی سوم شخص بوده و شما آن ها را از بالا مشاهده می کنید و به بازی ادامه می دهید. شما اکنون در نقش یک قهرمان با کارکتر خاص خود بوده و سعی دارید تا شیاطین را از صحنه روزگار محو کنید.

دانلود بازی انتقام با لینک مستقیم

قطعا بازی انتقام برای سرگرمی مناسب خواهد بود. شما می توانید کنترل شخصیت های خود را از طریق گیم پدی که در قسمت چپ بازی قرار دارد انجام داده و به سمت جلو حرکت کنید. در نظر داشته باشید که اگر یکی از کارکترها و یا شخصیت های داستان را برای خود انتخاب می کنید تا بتوانید شیاطین را نابود کنید از ویژگی های خاص آن ها استفاده کرده باشید. این موضوع به شما کمک میکند تا قدرتی مشابه با دشمنانتان داشته باشید. شما می توانید این نسخه از بازی را از با حجمی مناسب و دیتای آفلاین بر روی گوشی های ال جی ، سامسونگ، شیائومی و … که سیستم عامل اندروید دارند به راحتی نصب کنید. امیدواریم لذت برده باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کارامد را به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Omlet Arcade به یک استریمر قدرتمند تبدیل شوید. تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه ان برنامه بروید.

با دانلود بازی انتقام گرافیک خارق العاده ای را در این بازی تجربه کنید!!

دانلود بازی انتقام

ویژگی های دانلود بازی اکشن Vengeance به صورت رایگان

  • گرافیک HD
  • اجرای روان بازی
  • وجود شخصیت های مختلف با خصوصیت های گوناگون
  • هیجان بسیار بالا
  • امکان انتخاب شخصیت خود
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی انتقام اپلیکیشن Vengeance برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dimasgaming.vengeancerpggame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: vengeancerpg.com

نام انگلیسی: Vengeance

نام فارسی: انتقام

نسخه برنامه: 1.2.4.1

حجم برنامه: 47MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *