دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی براول استارز برای اندروید و ایفون (برول استارز) – بازی brawl stars

دانلود بازی براول استارز برای اندروید و ایفون (برول استارز) – بازی brawl stars

1
(1)

دانلود بازی براول استارز یا جدال ستارگان که جدیدترین بازی شرکت Supercell تولید کننده کلش اف کلنز٬ بوم بیچ٬ راش وارز٬ کلش رویال و هی دی می باشد. در این بازی با کاربران آنلاین در سراسر جهان به نبرد های سه به سه جذاب و هیجان انگیز می پردازید که شما را به وجد خواهد آورد. با دانلود نسخه جدید برول استارز از جدیدترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی بهره مند شوید.

دانلود بازی براول استارز

ویژگی های دانلود بازی براول استارز برای اندروید

با دانلود آپدیت جدید براول استارز وارد دنیای جدال ستارگان شوید. این بازی با گرافیک بسیار مناسب ، گیم پلی مهیج و جذاب و … می تواند ساعت ها شما را به گوشی میخ کوب نماید. شما با کسب تجربه و پول در بازی شخصیت های جدید را باز می نمایید. این شخصیت های جدید در قالب کارت به شما ارائه می شود. هدف از بازی شرکت در نبرد های ۳ به ۳ و شکست رقیب با در دست داشتن یکی از این شخصیت هایی که با دانلود بازی برال استارز کسب خواهید کرد می باشد.

شخصیت ها در دانلود بازی برال استارز

شخصیت ها در بازی برال استارز در دو نوع آشوبگر و شعاعی حمله می نمایند. تفاوت دیگر کاراکتر های بازی در سرعت حرکت و همچنین میزان جون و یا سلامتی می باشد. از تفاوت های اصلی شخصیت ها در دانلود بازی برول استارز برای اندروید و ایفون نوع ابیلیتی ها و یا قابلیت های آن ها می باشد. به طور مثال یک کاراکتر قابلیت غیب شدن دارد و یا شخصیت دیگری گلوله هایی پرتاب می نماید که از دیوار و … عبور می نماید. همچنین این کاراکتر ها در چند گروه رایج (سبز) ، کمیاب (آبی) ، نایاب (بنفش) و لجندری (طلایی) تقسیم می شوند که در یافتن کارت آن ها تاثیر گذار است.

دانلود بازی برال استارز برای اندروید و ایفون

نحوه بازی Brawl stars و استراتژی آن

این بازی جزو دسته بازی های گروهی می باشد چرا که شما همزمان به پنج کاربر آنلاین دیگر و در دو تیم سه نفر به بازی می پردازید. لذا جهت شرکت در این بازی اندروید و یا ایفون نیاز به اینترنت می باشد بدون اینترنت قادر به بازی نخواهید بود. شما در دانلود بازی براول استارز می توانید دوستان خود را به شرکت در بازی دعوت نموده و با آن ها تشکیل تیم داده و بازی کنید. این نوع از بازی با دوستان در بین کاربران بازی برال استارز طرفداران بسیاری دارد و قطعا در بین دوستان خود جمعی را خواهید یافت که این بازی را دانلود و نصب کرده باشند.

در زمین دانلود بازی براول استارز بعد از مرگ هر بازیکن (که بعد از چند ثانیه دوباره زنده خواهد شد) کریستال هایی پخش می شود که باید آن ها را جمع آوری کنید. بازی تا زمانی ادامه پیدا می کند که جمع کریستال های جمع آوری شده توسط یک تیم به ده عدد برسد. همچنین در صورت کشته شدن یک بازیکن تعدادی از کریستال های تیم کم می شود.

با دانلود بازی براول استارز به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید!!

دانلود بازی براول استارز

 

مزیت های دانلود بازی برول استارز

  • گیم پلی مناسب
  • جذابیت بالا
  • گرافیک خوب و طراحی کاراکتر مناسب مانند بازی کلش رویال
  • امکان بازی با اینترنت ضعیف
  • چندین حالت مبارزه
  • امکان بازی با دوستان
  • امکان پیوستن به گروه
  • شخصیت های مختلف با امکانات و قابلیت های متنوع
  • موزیک متن جذاب
  • بازی آنلاین و شرکت در بازی با کاربران واقعی
  • جذب شدن به بازی بعد از بار اول
  • و …

دانلود بازی برول استارز برای اندروید در گوگل پلی بیش از صد میلیون بار نصب داشته و توانسته است امتیاز ۴.۵ از ۵ را کسب نماید. پس همین حالا آن ار دانلود نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی براول استارز برای اندروید و ایفون (برول استارز) – بازی brawl stars

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: supercell.com

نام انگلیسی: Brawl Stars

نسخه برنامه: 43.229

نام فارسی: براول استارز

حجم برنامه: 351MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *