پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی برج دفاعی اپلیکیشن Empire Warriors مخصوص اندروید

دانلود بازی برج دفاعی اپلیکیشن Empire Warriors مخصوص اندروید

1.5
(2)

دانلود بازی برج دفاعی اپلیکیشن Empire Warriors مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Empire Warriors یک بازی جدید و بسیار زیبا و مهیج از نوع بازی های استراتژیکی است که به صورت رایگان در فروشگاه گوگل عرضه شده است. این بازی توانسته مورد استقبال کاربران در سراسر دنیا قرار بگیرد و همچنین امتیازات خوبی را کسب کند. در بازی برج دفاعی شما بایستی به عنوان یک سرباز وظیفه شناس از امپراتور و سرزمین خود به خوبی محافظت کنید و نیرو های متجاوز را به عقب برانید. در این بازی دشمنان از مسیر های مشخص شده به قصد ویرانی و سرنگون کردن امپراطوری شما حمله ور میشوند. خود را آماده دفاع از سرزمین خود کنید و نگذارید به اهداف خود دست پیدا کنند.

دانلود بازی برج دفاعی

دانلود بازی برج دفاعی با لینک مستقیم

بازی Empire Warriors میتوانید یکی از گزینه های انتخابی برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد و برای دانلود این بازی به صورت رایگان و با لینک مستقیم کافی است که تنها به انتهای همین پست بروید. از دیگر بازی هایی که میتوان در این زمینه به شما عزیزان معرفی کرد، بازی Trojan War یا جنگ تروجان است که میتوانید به صفحه مربوطه رفته و بازی را دانلود کنید. دشمنان در مسیر مشخصی به شما حمله ور خواهند شد و شما باید با قرار دادن و ساختن برج هایی در مسیر انها مانع پیشروی و دست پیدا کردن به اهداف دشمنان شوید. انواع مختلفی از قهرمانان همراه با قدرت ها خاص در اختیار شما قرار دارند که شما با استفاده از انها قادر خواهید بود بیش از 30 نوع مختلف از دشمنان با ویژگی های خاص را از میان بردارید. این امکان نیز برای شما وجود دارد که به استحکامات قلعه خود بپردازید.

دانلود برنامه برج دفاعی

اگر به دنبال یک بازی برای سرگرمی خود میگردید بازی برج دفاعی میتوانید یکی از گرینه های خوب در این زمینه باشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Vengeance یا انتقام تجربه یک بازی خوب را به خود هدیه دهید. برای دانلود بازی تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه ان برنامه بروید. شما قادر خواهید بود این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دیافت کنید.

با دانلود بازی برج دفاعی از قلمروتان به صورت حرفه ای دفاع کنید!!

دانلود بازی برج دفاعی

برخی امکانات دانلود بازی Empire Warriors به صورت رایگان

  • حجم خوب بازی
  • کیفیت قابل قبول برنامه
  • سرگرم کننده بودن بازی
  • اعتیاد آور بودن این اپلیکیشن
  • دارای دشمنانی با ویژگی های خاص
  • وجود سربازانی با ویژگی خاص
  • امکان ارتقا برج ها
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی برج دفاعی اپلیکیشن Empire Warriors مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: empire-warriors-td.en.uptodown.com

نام انگلیسی: Empire Warriors TD: Defense Battle

نام فارسی: جنگجویان امپراطوری

نسخه برنامه: 2.4.39

حجم برنامه: 111MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *