پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی بسکتبال خیابانی اپلیکیشن Street Basketball Association اندروید

دانلود بازی بسکتبال خیابانی اپلیکیشن Street Basketball Association اندروید

5
(1)

دانلود بازی بسکتبال خیابانی اپلیکیشن Street Basketball Association اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی بسکتبال خیابانی زیبا و سرگرم کننده مخصوص طرفداران رشته ورزشی بسکتبال، در نوع بازی های ورزشی بوده که به صورت رایگان برای کاربران عرضه شده است. در این بازی قادر خواهید بود که در رقابت های واقعی و با دوستان و آشنایان خود به رقابت بپردازید و یا در قسمت های دیگر بازی همانند لیگ ها مشغول شوید. در این بازی با استفاده از پنل مجازی کنترل بازی به راحتی قادر خواهید بود که بازی را اجرا کرده و از تکنیک های مخصوص این رشته ورزشی نهایت استفاده خود را ببرید. اگر طرفدار رشته های ورزشی مخصوصا بسکتبال هستید این بازی میتواند گزینه خوبی برای شما عزیزان باشد.

دانلود بازی بسکتبال خیابانی

دانلود بازی بسکتبال خیابانی با لینک مستقیم

بازی بسکتبال خیابانی یک بازی زیبا و سرگرم کننده برای طرفداران بازی هایی در سبک ورزشی بوده که در این پست در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از دیگر بازی های ورزشی میتوان به بازی soccer star 2021 در نوع بازی های فوتبال اشاره کرد. دیگر نیاز نیست بیکار بنشینید با استفاده از بازی Street Basketball Association هم خود و هم افراد اطراف خود را سرگرم کرده و ساعت ها خود را مشغول به بازی کنید. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است به گونه ای که نیاز نیست برای نصب این بازی حتما سخت افزار قوی داشته باشید. این بازی بر روی تمامی اندرویدفون ها از جمله سامسونگ، هواوی، ال جی، شیاومی، سونی و… به راحتی قابل اجرا میباشد. در این دوره سخت کرونایی خود را مشغول به بازی زیبا بسکتبال کرده و ساعت ها درگیر بردن در این بازی باشید.

دانلود بازی بسکتبال خیابانی

شما میتوانید با استفاده از اتصالات وای فای به دوستان نزدیک خود و با اتصال به اینترنت به کاربران دیگر در سراسر دنیا رقابت کنید. سطوح سختی بازی قابل انتخاب بوده و شما قادر خواهید بود بنا بر سلیقه و مهارت بازی کردن خود هریک از 3 سطح را انتخاب نمایید.

اگر طالب بازی های ورزشی بوده و میخواهید که زمان خالی خود را به راحتی و با سرگرم کردن خود و افراد اطرافتان بگذرانید، بازی بسکتبال خیابانی میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود بازی Mergical یک بازی عالی را پلی دهید. برای دانلود این بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوط بروید.

برخی امکانات و ویژگی های دانلود Street Basketball Association به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت مناسب بازی
  • قابلیت بازی کردن با اطرافیان بوسیله اتصالات وای فای
  • قابلیت بازی با کاربران دیگر با اتصال به اینترنت
  • آفلاین بودن بازی
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی بسکتبال خیابانی اپلیکیشن Street Basketball Association اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Street Basketball Association

نام فارسی: بسکتبال خیابانی

نسخه برنامه: 3.1.7

حجم برنامه: 64MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *