پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی جنرال 1 و 2 generals zero hour ❤️ برای کامپیوتر لینک مستقیم

دانلود بازی جنرال 1 و 2 generals zero hour ❤️ برای کامپیوتر لینک مستقیم

3.8
(99)

 

دانلود بازی جنرال 1 و 2 generals zero hour برای کامپیوتر به صورت رایگان و لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی جنرال 2 و 1 از محبوب ترین بازی های کامپیوتر در میان کاربران بازی های استراتژیکی میباشد که سایت ایزی پی سی قصد دارد این بازی را به شما عزیزان معرفی کند. بازی command and conquer generals به خوبی میتواند شما را به زمان های گذشته و حال و هوای آن زمان بازگرداند. در این پست میخواهیم توضیحاتی را در رابطه با بازی جنرال 1 و 2 در اختیار شما قرار دهیم. دو بازی جنرال در حوزه بازی های استراتژیکی میباشند که اولین نسخه آن در سال 1995 میلادی تنها مخصوص سیستم عامل ویندوز در بازار بازی های رایانه ای عرضه شد.

دانلود بازی جنرال

دانلود بازی جنرال 1 و 2 با لینک مستقیم

بازی General در نسخه های متعددی روانه بازار شده است که ما قصد داریم درباره دو نسخه ابتدایی این بازی پرطرفدار به نام های c&c general zero hour را به شما عزیزان معرفی کنیم. این دو بازی در حوزه بازی های استراتژیک، اکشن و جنگی وارد بازار شدند. این دو بازی با ارتقا در سال 2003 وارد بازار شدند که نسخه اول آن با موضوعی زیبا اما کیفیتی نه چندان خوب ارائه شد. general با وجود اکشن بالا و وجود داستانی زیبا توانست کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. پس از چندی نسخه دوم و تکامل یافته این بازی به نام دانلود بازی زیرو هور با حجم کم روانه بازار بازی های رایانه ای شد. بازی جنرال 2 که نسخه بهبود یافته ی این مجموعه بود با اضافه شدن آیتم های بیشتر خود را بهتر از نسخه اول این مجموعه در میان مردم جا داد. در نسخه دوم بازی جنرال یعنی بازی زیرو هور ویژگی هایی نظیر نقشه، مراحل جدید، فرماندهان، امکانات و سلاح های پیشرفته تری وارد داستان بازی شدند که پلی دادن آن را بسیار دلنشین میکرد. در نسخه command and conquer generals zero hour بازی دارای سه ارتش متفاوت از کشور های چین، امریکا و ارتش آزادی بخش جهان یا گروه GLA میباشد. گروه آخر ماهیتی تروریستی داشته که در سراسر جهان دارای پایگاه هایی میباشند. این گروه لهجه ای عربی داشته و این منظور را میرساند که این گروه از کشور های خاورمیانه میباشند که اهدافی نه آزادی بخش بلکه تروریستی را بر عهده دارند.

دانلود بازی generals

دانلود بازی استراتژیک جنرال به صورت رایگان

بازی generals 1 بسیار زیبا و اکشن بوده و توانسته کاربران را به صورت غیرمعمولی به خود جذب کند. در بازی جنرال 1 و 2 سه تیم در دسترس شما وجود دارند که شما قادر خواهید بود هریک از آنها را که میخواهید انتخاب کنید. هریک از ارتش های انتخابی شما دارای ژنرال هایی قدرتمند بوده که قادر به راهنمایی خیلی خوب ارتش میباشند. داستان بازی اینگونه است که در اواسط سال 2010 میلادی به دو کشور امریکا و چین حمله شده و خساراتی به آنها وارد شده است. اکنون وظیفه شما خواهد بود که با دشمنان مقابله کرده و آنها را نابود سازید. در دانلود بازی جنرال با لینک مستقیم دو کشور امریکا و چین دو ابر قدرت میباشند که از جانب گروه GLA مورد حمله قرار میگیرند. همانطور که اشاره کردیم ارتش GLA سازمانی تروریستی میباشند که قصد دارند در سراسر دنیا عملیات هایی را انجام دهند. ناگفته نماند که در نسخه فارسی بازی general شما قادر خواهید بود که هریک از ارتش ها را بنا بر سلیقه خود انتخاب نمایید. شما میتوانید با دانلود برنامه SHAREit انتقال فایل را بسیار آسوده و راحت کنید.

دانلود بازی جنرال1

دانلود بازی Generals 1 , 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

البته اگر بخواهید که داستان اصلی بازی جنرال را پیش ببرید باید در ابتدا ارتش چین را انتخاب کنید. داستان General اینگونه آغاز میشود که ارتش چین در اردوگاه خود درحال انجام تمرینات رژه میباشد که ناگهان نیروهای تروریستی GLA به آنها حمله ور میشوند. این ارتش تروریستی با استفاده از سلاح های شیمیایی ارتش چین را مورد اصابت قرار میدهند که در اثر آن هزاران نفر از ارتش چین کشته میشوند. هدف اصلی این ارتش تروریستی حمله به شهر های بزرگ چین یعنی پکن و هنگ کنگ میباشد که ارتش چین با وجود خسارت هایی که دیده است باید مانع از به انجام رسیدن اهداف آنها شود. با دانلود بازی جنرال با لینک مستقیم، این ارتش در پی تخریب میباشد به گونه ای که چندی بعد شما متوجه خواهید شد که در اطراف مرز قزاقستان یک مرکز سلاح های شیمایی توسط ارتش GLA تاسیس شده است که قصد آلوده کردن رودخانه های این کشور را دارد. با انجام مراحل بازی از حملات این ارتش جلوگیری شده و تا مدتی خطر آنها کاهش می یابد. سایت ایزی پی سی دانلود بازی Sonic را پیشنهاد میکند.

دانلود بازی جنرال2

دانلود command and conquer generals با لینک مستقیم

مجموعه بازی command and conquer generals میتوان گفت که از جمله بهترین بازی ها در سبک اکشن، استراتژیک میباشد که با حجم کم و به صورت رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است. همانطور که اشاره کردیم مجموعه بازی جنرال از داستانی زیبا و اکشن پیروی میکند که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و هیچوقت از خود زده نکند. ارتش به اصطلاح آزادی بخش یا همان GLA با حملاتی که به آن صورت گرفته است تضعیف شده و دیگر قدرت سابق را نخواهد داشت.

پس از چندی این ارتش با غارت شهر ها و کمک های سارمان ملل باز هم به دوران اوج خود باز میگردد. در این حین کشور امریکا از این امر ناراضی بوده و با استفاده از حملات پیاپی قصد نابودی آنها را دارد. ارتش امریکا با استفاده از حملات هوایی به ارتش تروریستی آسیب های جدی وارد میکند. ارتش تروریستی نیز برای آنکه خودی از خود نشان داده و قدرت خود را به نمایش بگذارد به کشور قزاقستان حمله کرده و پایگاه موشکی بایکونور را تسخیر میکند. پس از این امر با استفاده از امکاناتی که در اختیار خود گرفته است یک موشک با کلاهک شیمیایی را به سمت قاره اروپا شلیک کرده و خسارات خیلی زیادی را به این قاره وارد میکند.

شما میتوانید با دانلود بازی جنرالز یا همان بازی زیرو هور برای ویندوز 10 یا 7 یا vista یا xp با لینک مستقیم و به صورت رایگان از بازی استراتژیک general zero hour لذت ببرید. برای نصب بازی جنرال 2 لازم هست که نسخه 1 این بازی را دانلود و نصب کرده باشید. همچنین میتوانید با دانلود پچ بازی جنرال برای کامپیوتر و نسخه نامحدود این بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی جنرال دوبله فارسی

در بازی جنرال 2 و 1 قدرت ها در مقابل یکدیگر قد علم کرده و برای همدیگر شاخ و شانه میکشند. پس از اقداماتی که ارتش آزادی بخش برای تخریب اروپا انجام میدهد امریکا بار دیگر به این ارتش حمله کرده و پایتخت عراق را تصرف میکند. داستان اینگونه پیش میرود که نیرو های امریکایی در خاورمیانه پیشروی کرده و کشور یمن را نیز به تصرف در می آورند. پس از آن نیرو های تروریستی به یکی از ژنرال های چینی رشوه داده و به نیروهای امریکایی حمله ور میشوند. این امر نیز نمیتواند راه به جایی ببرد. به همین سبب نیرو های آزادی بخش به آخرین پایگاه خود در قزازستان عقب نشینی میکنند. بار دیگر پای ارتش چین به وسط آمده و با نیرو های امریکایی هم پیمان میشوند. این دو ارتش با کمک یکدیگر نیرو های GLA برای همیشه ریشه کن میکنند.

پیشنهاد سایت ایزی پی سی به شما دانلود بازی minecraft dungeons را پیشنهاد میکند.

دانلود generals با حجم کم

دانلود بازی جنرال دوبله فارسی به صورت رایگان

بازی جنرال به حدی در میان کاربران ایرانی علاقه مند پیدا کرد که نسخه دوبله فارسی این بازی نیز وارد بازار شد. این نسخه نیز مانند نسخه های دیگر از یک داستان پیروی کرده و اکشن خیلی خوبی را به صورت واضح به مخاطب انتقال خواهد کرد.بازی gemeral متاسفانه تاکنون خبری درباره وجود کشور ایران در این بازی ارائه نداده است. همین امر باعث شده که عده ای از گیمر های ایرانی تصمیم بر آن بگیرند که کشور های ایران، روسیه و اسرائیل را به دسته کشور های نام برده در این بازی اضافه کنند. پس اگر علاقه مند هستید که در ارتش کشور خود با دشمنان به مبارزه بپردازید این امکان برایتان فراهم شده و وقت آن است که دست به کار شوید. بازی generals zero hour نبردی میان ابرقدرت های جهان است که شما را وارد یه اکشن زیبا همراه با صحنه هایی از درگیری های زیبا خواهد کرد. با دانلود بازی جنرال1 و 2 ساعت ها مشغول به بازی کردن شده و وقت خود را با ارزش سپری کنید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بازی جنرال به صورت رایگان و با لینک مستقیم

  • حجم خوب نرم افزار
  • کیفیت خوب بازی
  • داستان زیبا
  • وجود سلاح ها و ماشین های جنگنده عالی
  • طراحی زیبا
  • وجود سه ارتش متفاوت
  • امکان اتحاد میان ارتش ها
  • یک بازی قدیمی و پرطرفدار
  • اکشن بالا
  • روان بودن بازی
  • بسیار اعتیاد آور
  • و…

دانلود بازی جنرال زیرو هور با حجم کم

بازی جنرال زیرو هور به صورت رایگان و با لینک مستقیم در این پست قرار داده شده است و برای دانلود آن تنها کافی است که به انتهای پست مراجعه کنید. امیدواریم که با دانلود generals 1 و generals 2 بهترین اوقات را برای خود رقم بزنید. با مراجعه به انتهای پست قادر خواهید بود که نسخه جنرال دوبله فارسی را نیز دانلود کنید. این بازی بر روی ویندوز 8، 7، 10 و XP قابل اجرا میباشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Streamer life simulator یک زندگی مجازی زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 99

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی جنرال 1 و 2 generals zero hour ❤️ برای کامپیوتر لینک مستقیم

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

generals 1 , 2 راهنمای نصب و فعالسازی بازی :

. وارد درایو مجازی شوید و شروع به نصب بازی کنید.

. در هنگام درخواست سریال، وارد پوشه SeriaL شوید و از اطلاعات موجود استفاده کنید.

. در هنگام درخواست دیسک بعدی، مراحل قرار دادن فایل ISO در درایو مجازی را برای CD2 نیز انجام بدهید و پیغام را تایید کنید تا نصب ادامه پیدا کند.

. بعد از پایان نصب، بازی را اجرا نکنید و اگر اجرا شده است از آن خارج شوید.

. دوباره CD1 را در درایو مجای قرار دهید و وارد آن شوید.

. وارد فولدر Crack شوید. محتویات این فولدر را در محل نصب بازی کپی کرده و جایگزین فایل موجود کنید.

. بازی را اجرا کنید.

 

سیستم مورد نیاز

  برای کامپیوتر ویندوز 7,8.1,10 Generals سیستم مورد نیاز نصب بازی  

مشخصات
شرکت سازنده: ea.com

نام انگلیسی: 1 و 2 generals zero hour

نام فارسی: جنرال 1 و 2

حجم برنامه: 1.10GB

نسخه برنامه: ورژن اخر به همراه پچ

57 پاسخ به “دانلود بازی جنرال 1 و 2 generals zero hour ❤️ برای کامپیوتر لینک مستقیم”

  1. ابوالفضل گفت:

    این جنرال 2 همون ZERO برا من رو صفحه اول بازی که تانک ها میاره گیر میکنه قبلا نصب کرده بودم باز می شد الان نمی دونم مشکلش چیه

  2. ناشناس گفت:

    داداش این همه مطلب راجب بازی نوشتی ولی تو مراحل نصبش اصلا خوب توضیح ندادی،لااقل یه ویدیو از مراحل نصبش درست میکردی.

  3. Hadi گفت:

    سلام خسته نباشید
    بعد ار پایان نصب از من رجیستر میخواد
    تو این مرحله چیکار کنم

  4. amir گفت:

    سلام این اررور رو واسه من میاره
    error1311.source file not found
    c:/users/amir/appdata/local/temp/isopower/data2/
    verify that the file exists and that you can access it.

  5. امیر گفت:

    اقا این چ وعضشه اصلا نمیتونم بفهمم چی میگید ت اون دستور عمل متوجه واقعا نمیشم خدایی یکی کمکم کنه من گیر کردم

  6. محسن ش گفت:

    سلام.چرا بازی فارسی نیست؟دوبله فارسی تو بازی نیست و همش زباندانگلیسی هستش،کشور ایراندو روسیه و …هم داخلش نیستو چلنج…

  7. محسن ش گفت:

    سلام.بازی رو هر دو نسخه نصب کردم اما زبانش فارسی نیست،چرا تو سایت نوشتین بازی فارسی هستش در صورتیکه زبان انگلیسیه؟حتی دیالوگ ها هم فارسی نیس،تو چلنجدهم ایران و روسیه وجود نداره،لطفا توضیح بدین دلیلش رو

  8. میلاد گفت:

    سلام خسته نباشید موقع استخراج از طریق سیستم می‌نویسه پسورد وارد کنین آیا شما پسورد دادین به فایل فشردش

  9. AMIRABBAS گفت:

    من بازی رو نصب کردم و بدن هیچ اروری اومد با سپاس از شما😘

  10. امیررضا طاهری گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید برای من در جنرال دو پوشه یCrackنبود وقتی نصبش کردم داخل درایو مجازی ر نگاه کردم نبود و الان که می زنم که بازش کنه خطا می زنه ولی جنرال 1 درست نصب و باز شد لطفا راهنمایی کنید

    • محمدرضا گفت:

      سلام خدمت شما. تنها کافی است که مراحل نصب را به صورت گفته شده طی کنید

  11. سعید گفت:

    من بازی ساعت صفر دارم ولی خیلی کنده مجبورم رزولوشن بازی بیارم پایین در صورتی که رامم ۱۶ و سی پی یو کور آئ۷ هست

  12. علی صالحی گفت:

    سلام برای من مشکل نصب میاره طبق نصبی که شما میگین در 53% برای من ارور میده

  13. میثم گفت:

    رمز فایل زیپ چیه؟

  14. arshiya گفت:

    اموزش تصفری را می توانید بزارید

  15. ابول گفت:

    بازی برام نصب نمیشه بازی مشکل داره من از سایت دیگه ای دانلود کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد اما سایت شما حتی یه راهنمایی نصب درست حسابی ایم نزاشته حداقل ویدئو میزاشتید

  16. محمود گفت:

    سلام روی ویندوز 10 64 بیتی اجرا میشه؟ بعد اینکه از صبح چند بار دانلئد کردم نشده

  17. مهرشاد گفت:

    سلام من نصب کامل رو انجام دادم ولی باز بازی اجرا نمیشه اصلا توی همه ی سایت ها هم رفتم دانلود کردم راه درست هم رفتم ولی بازی اجرا نمیشه

  18. دانیال گفت:

    یعنی چه ؟! از هر راهی میرم به ارور بر میخورم قبلا از چندین تا سایت دانلود کردم ژنرال رو درست هم نصبش کردم این اصلا روی درایو مجازی قرار نمیگیره معلوم هم نیست چه مشکلی داره اگه یه آموزش تصویری میذاشتین حداقل آدم میفهمید مشکلش کجاست سه گیگ نت هدر دادم!!!!

  19. DevilorCrow گفت:

    سلام بازی مشکل داره فایل هاش کلا رو ویندوز 10 اجرا نمیشه یه چک کنین یک مشکل کوچیک داره لطفا رسیدگی کنید فقط نگین مورد نداره دباره انجام بدین لطفا رسیدگی کنین

  20. pandion گفت:

    تمامی مراحل انجام شد. بازی نصب شد اما اجرا نشد. با ویندوز 10 مشکلی پیش میاره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *