پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی داستان قلعه اپلیکیشن Castle Story مخصوص اندروید

دانلود بازی داستان قلعه اپلیکیشن Castle Story مخصوص اندروید

2.3
(4)

دانلود بازی داستان قلعه اپلیکیشن Castle Story مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. اپلیکیشن Castle Story یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازلی میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. این برنامه مخصوص اندرویدفون ها از قبیل سامسونگ، ال جی، شیاومی، هواوی، سونی و… عرضه شده است. نسخه ای که در این پست قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم آخرین نسخه از این بازی بوده که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. داستان این بازی درباره یک قلعه است که متروکه و خالی از سکنه شده است. اکنون شاهزاده Alice قصد دارد که این قلعه زیبا را بازسازی کند. در این راه دشوار همراه او بوده و او را یاری کنید.

دانلود بازی داستان قلعه

دانلود بازی داستان قلعه با لینک مستقیم

بازی داستان قلعه زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازلی بوده که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از دیگر بازی هایی که میتوان به آن اشاره کرد، بازی Family Hotel است که ساعت ها میتواند شما را مشغول کند. شخصیت اصلی داستان را با کمک رساندن به وی به اهدافش برسانید. مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و قلعه داستان بازی را به شکوه سابق خود بازگردانید. پازل هایی را که در مسیر حرکت شما به صوری نوسازی قرار دارند را یک به یک حل کرده و امتیازات نوسازی را کسب کنید. از دیگر ویژگی های بازی وجود آیتم های سه تایی است که با قرار دادن آنها کنار یکدیگر قادر خواهید بود اتاق های بیشماری که در این قلعه زیبا وجود دارد را نوسازی کنید. در بازی Castle Story شما وادار به تفکر خواهید شد.

دانلود برنامه داستان قلعه

بازی داستان قلعه علاوه بر زیبایی گیم پلی و گرافیک خوب آن شما را وادار به تفکر و خیره شدن به بازی میکند. اگر به دنبال یک بازی با موضوعی زیبا و فکری برای گذراندن اوقات فراغت خود میباشید، این بازی میتواند گزینه خوبی باشد. امیدواریم که با دانلود و نصب کردن این بازی بهترین اوقات را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی ظهور سرآشپز 2 تجربه پلی دادن یک بازی مدیریتی را به خود هدیه دهید. برای دانلود این اپلیکیشن تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

دانلود بازی داستان قلعه

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Castle Story به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • امکان حل پازل های فکری
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • امکان طراحی داخل قلعه با علایق خود
  • امکان استفاده از آیتم ها متفاوت
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی داستان قلعه اپلیکیشن Castle Story مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: playinfinity.cn

نام انگلیسی: Castle Story: Puzzle & Choice

نام فارسی: داستان قلعه

نسخه برنامه: 1.51.6

حجم برنامه: 69MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *