پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی دو نقطه اپلیکیشن Two Dots مخصوص اندروید

دانلود بازی دو نقطه اپلیکیشن Two Dots مخصوص اندروید

1
(1)

دانلود بازی دو نقطه اپلیکیشن Two Dots مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مسنقیم که امکان دانلود ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. شاید برایتان پیش آمده باشد که به تایم های برخورده باشید و ندانید که چه کاری باید انجام دهید. نبود سرگرمی و یک کار خاص باعث سر رفتن حوصله شما و حتی باعث اتلاف بیهوده وقت شما شده باشد. امروز و در این پست میخواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان دیگر نیاز نیست که نگران تلف شدن وقت خود باشید و حتی نیاز نیست که بدون سرگرمی وقت خالی خود را سپری کنید. بازی Two Dots یک بازی بسیار سرگرم کننده در حوزه بازی های پازلی است که به صورت رایگان و برای گوشی های اندرویدی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود بازی دو نقطه

دانلود بازی دو نقطه با لینک مستقیم

بازی Two Dots یک بازی بسیار عالی برای گذراندن اوقات فراغت شما بوده که گیم پلی ساده از نوع بازی های پازلی را داراست. از دیگر برنامه هایی که میتوان معرفی کرد بازی Tiny Room Stories است کع موضوعی مشابه را داراست. این بازی دارای کاراکتر هایی با نام های امیلیا و ژاک است که در طول بازی و در دنیا های متفاوت همراه شما هستند. هر مرحله نسبت به مرحله قبل شامل دشواری بیشتری است و از طراحی متفاوتی نیز برخوردار است که شما را وادار به تفکر میسازد. این نسخه از بازی شامل 985 مرحله متفاوت است که شما را بسیار سرگرم کرده و وادار به رفتن به عمق بازی میکند. بازی دو نقطه به دلیل تغییرات و سختی هایی که در هر مرحله ایجاد میشود حتی حرفه ای ترین بازیکنان را ساعت ها مشغول خود میکند. این بازی دارای گیم پلی اعتیاد آور است.

دانلود اپلیکیشن دو نطقه

به طور کلی بازی Two Dots یک بازی عالی برای گذراندن اوقات فراغت شما بوده که از گیم پلی اعتیاد اور تشکیل شده است. این بازی به راحتی میتواند همراه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی سرگرم کننده را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Bomber Friends یا دوستان بمب گذار به راحتی اوقات فراغت خود را سپری کنید.

با دانلود بازی دو نقطه اوقات فراغتتان را با بازی جذابی پر کنید!

دانلود بازی دو نقطه

برخی امکانات دانلود بازی Two Dots به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب برنامه
  • وادار کردن شما به تفکر
  • اعتیاد آور بودن بازی
  • گیم پلی راحت
  • تغییرات هر مرحله پس از دیگری
  • موضوعی زیبا
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی دو نقطه اپلیکیشن Two Dots مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.dots.co

نام انگلیسی: Two Dots

نام فارسی: دو نقطه

نسخه برنامه: 7.16.4

حجم برنامه: 132MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *