پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی روز بقا اپلیکیشن Day R Survival premium اندروید

دانلود بازی روز بقا اپلیکیشن Day R Survival premium اندروید

0
(0)

دانلود بازی روز بقا اپلیکیشن Day R Survival premium اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. وقت ان شده است که میزان ادرنالین خود را بالا برید. بازی Day R Survival premium یک بازی بسیار هیجان انگیز است که به قیمت 4.99 دلار در فروشگاه گوگل عرضه شده است. سایت ایزی پی سی طبق معمول قصد دارد این بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران گرامی خود قرار دهد. بازی روز بقا همچنین توانسته امتیازات خیلی خوبی را از بدست اورد و جز برترین بازی ها در دسته role playing قرار گرفته است. در این بازی شما خود را در قالب یک شخصیت پس از دوران جنگ میان ابرقدرت ها خواهید یافت.

دانلود روز بقا

دانلود بازی روز بقا با لینک مستقیم

بازی Day R Survival premium یک بازی بسیار میهج بوده که به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر بازی هایی که میتوان در این زمینه به شما معرفی کنیم بازی State of Survival یا ایالت بقا است که یک بازی بسیار عالی با این موضوع است. در جنگی رخ داده است ابرقدرت های از بمب های هسته ای استفاده کرده اند در نتیجه رادیواکتیو پخش شده بر اثر این ابزار دنیا را به سمت نابودی کشانده است. حال موجودات روی زمین به دلیل برخورد رادیوکتیو، به موجودات وحشتناکی تبدیل شده اند. کشور شما نیز به یک سرزمین بدون اب و غذا تبدیل شده است که حیوانات و انسان ها به دلیل نبود مواد غذایی تلف شده اند و همه جای سرزمین را جنازه های انها احاطه کرده است. با دیگران متحد شوید و برای زنده ماندن تلاش کنید.

با دانلود بازی روز بقا به کمک مهماتی که جمع آوری می کنید به بقای خودتان کمک کنید!!

دانلود اپلیکیشن روز بقا به صورت رایگان

با دیگران متحد شوید و با استفاده از نقشه ها و اسلحه ها و ابزاری که از زمان جنگ باقی مانده است برای زنده نگهداشتن خود تلاش کنید. این بازی نسبت به دیگر بازی های در این موضوع تفاوت هایی دارد به این صورت که شما باید به یافتن اشیاء آیتم ها برای زنده ماندن خود تلاش کنید. اگر به دنبال یک بازی برای بالا بردن مقدار هیجان و ادرنالین خون خود میگردید بازی روز بقا بهترین گزینه برای شما خواهد بود امیدورایم که تجربه عالی با پلی دادن این بازی بدست بیاورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کارامد را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه کنترل چرخش صفحه دیگران نگران چرخش ناگهانی صفحه تلفن خود نباشید و به راحتی به امور روزمره خود بپردازید.

دانلود بازی روز بقا

برخی ویژگی ها بازی Day R Survival premium به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • گیم پلی خوب
  • کیفیت خوب بازی
  • امکان مبارزه با موجودات
  • تلاش برای زنده ماندن
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی روز بقا اپلیکیشن Day R Survival premium اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 با بالا نیاز

مشخصات
شرکت سازنده: tltgames.ru

نام انگلیسی: Day R Survival Premium

نام فارسی: روز بقا

نسخه برنامه: 1.712

حجم برنامه: 158MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *