پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی روز پرش اپلیکیشن Leap Day مخصوص اندروید

دانلود بازی روز پرش اپلیکیشن Leap Day مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی روز پرش اپلیکیشن Leap Day برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی روز پرش گزینه بسیار خوبی برای فراهم کردن اوقات فراغت شما می باشد. این بازی ساخته شده توسط شرکت Nitrome می باشد و فضایی بسیار دوستداشتنی با تزکیبی رنگی مناسب را برای گیمر های عزیز فراهم کرده است. در این سبک از بازی شما فضایی قدیمی از دویدن را تجربه خواهید کرد که با سبکی جدید ساخته شده است و می توانید حس و حالی خوب را از نوع این بازی بدست بیاورید. شما در این بازی با شخصیت اصلی درواقع از پایین به سمت بالا حرکت کرده و سعی می کنید تا رکورد خود را بارها افزایش دهید. بازی روز پرش حجمی کم و بسیار مناسب برای دانلود دارد و شما می توانید فایل نصبی خود را بر روش گوش خود نصب کنید.

با دانلود بازی روز پرش رکورد های بی نظیری بزنید و به واسطه این رکورد ها با دوستانتان به رقابت بپردازید!!

دانلود بازی روز پرش

دانلود بازی روز پرش با لینک مستقیم

بازی Leap Day را به صورت رایگان و به لینک مسقیم دانلود کرده و نهایت استفاده را ببرید. شاید شما تاکنون با بسیاری از بازی های امتیازی کار کرده باشید و بر روی گوش های اندروید خود آن ها را نصب کرده و امتیاز های بسیار خوبی را نیز کسب کرده باشید. اما باید در نظر داشته باشید که بازی Leap Day با سایر بازی هایی که شما انجام داده اید متفاوت است و شما می توانید به راحتی و با روشی ساده اوقات خوبی را برای خود فراهم کرده باشید. این بازی فضایی بسیار زیبا و مناسب در نوع و سبک خود داشته که شما را بعد از نصب دائم به سمت خود می کشد.

دانلود اپلیکیشن روز پرش

گرافیک این بازی زیبا به سبک چارخانه ای و رنگارنگ است و دقیقا مشابه با آنچه در بازی های قدیمی وجود داشت ساخته شده است و می تواند شما را به خوبی در این سبک راضی کرده باشد. در خصوص نصب این بازی بسیار زیبا می توان گفت بدون دردسر می توانید خیلی سریع و بدون نیاز به نصب فایل دیتای آنلاین و با حجمی بسیار کم آن را بر روی گوشی ال جی، سامسونگ، شیائومی و … خود آن را نصب کرده و نهایت لذت و استفاده را برده باشید. امیدواریم از بازی استفاده کرده تا لذت کافی را از آن برده باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کاربردی را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Kakoke به دنیای خوانندگی سلام کنید.

دانلود بازی روز پرش

ویژگی های دانلود بازی Leap Day به صورت رایگان

  • گرافیک HD
  • اجرای روان بازی
  • وجود شخصیتی قهرمان
  • هیجان بسیار بالا
  • امکان انتخاب شخصیت خود
  • کسب امتیاز و رکوردهای دلخواه
  • فضایی چارخانه و رنگارنگ
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی روز پرش اپلیکیشن Leap Day مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: nitrome.com

نام انگلیسی: Leap Day

نام فارسی: روز پرش

نسخه برنامه: 1.118.5

حجم برنامه: 78MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *