پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی ساعت شلوغی اپلیکیشن Rush Hour 3D برای اندروید

دانلود بازی ساعت شلوغی اپلیکیشن Rush Hour 3D برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی ساعت شلوغی اپلیکیشن Rush Hour 3D برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Rush Hour 3D عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های رانندگی میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. مانند نسخه های دیگری نیز که در این زمینه توسط ارائه کنندگان متفاوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است، در این بازی نیز شما باید با استفاده از مهارت خود به صورت حرفه ای و با سرعت بالا در جاده های دوطرفه حرکت کرده و به ویراژ دادن بپردازید. طبق معمول شما باید تمام حواس خود را جمع کرده که به ماشین های دیگری که رو به روی شما می آیند برخورد نکنید.  بازی از کیفیت و گیم پلی زیبا برخوردار است که کاربر را به خوبی مشغول خواهد کرد.

دانلود بازی ساعت شلوغی

دانلود بازی ساعت شلوغی برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود بازی Rush Hour 3D ساعت ها خود را مشغول پلی دادن در یک بازی رانندگی با کیفیت کنید. از دیگر برنامه های میتوان به دانلود بازی Driving Academy اشاره کرد. مهارت رانندگی خود را به نمایش گذاشته و با سرعت در میان اتومبیل ها لایی کشی کنید. مراحل به صورت یکسان خواهند بود و شما تنها بایستی یک مسیر را با سرعت بالا و بدون برخورد با دیگر ماشین ها پشت سر بگذارید. پس از گذراندن هر مرحله شما امیتازاتی را کسب خواهید کرد. بهترین عملکرد شما زمانی خواهد بود که با سرعت بالا و بدون برخورد با دیگر اتومبیل ها مراحل را پشت سر بگذارید. همانطور که انتظار میرفت در بازی ماشین های گوناگونی وجود دارند که میتواند حس و حال خوبی را به کابر منتقل کرده و حس تکراری بودن نداشته باشد.

دانلود بازی ساعت شلوغی اندروید نسخه جدید از گرافیک خیلی خوب و گیم پلی راحت برخوردار است. همانگونه که اشاره کردیم در بازی ماشین های گوناگونی وجود دارد که شما میتوانید هریک از آنها را امتحان کنید. شما میتوانید با گذراندن مراحل پشت سر یکدیگر درآمد هایی را کسب کرده و به خرید ماشین های متفاوت بپردازید. بازی مجموعه خوبی را برای کاربران به وجود آورده است که هرکسی بنابر سلیقه خود بتواند هر اتومبیلی را امتحان کند. بازی Rush Hour 3D نسبت به حجم خیلی خوبی که دارد و همراه بودن گرافیک و گیم پلی زیبایی که به کاربر ارائه میدهد میتوان آن را یکی از گزینه های خوب برای افرادی که طرفدار اینگونه بازی ها هستند دانست.

دانلود بازی Rush Hour 3D

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Rush Hour 3D برای اندروید به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده و زیبا
  • سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • وجود ماشین های متفاوت در کلاس های مختلف
  • امکان خرید اتومبیل ها
  • امکان ارتقا
  • و…

بازی ساعت شلوغی اندروید جدید رایگان

اگر به دنبال یک بازی برای سرگرمی خود میگردید ما میتوانیم دانلود بازی Rush Hour 3D را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه را داشته باشید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Sinister Edge هیجان را برای خود به ارمغان بیاورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی ساعت شلوغی اپلیکیشن Rush Hour 3D برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

ابتدا فایل اصلی را دانلود کرده و نصب کنید

سپس فایل دیتا بازی را دانلود کرده و از حالت فشردهن خارج سازید. پوشه com.utincomputer.hyperovertake را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه خود کپی کنید.

سپس بازی را به راحتی اجرا نمایید.

سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Rush Hour 3D

نام فارسی: ساعت شلوغی

نسخه برنامه: 20210212

حجم برنامه: 42MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *