پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی سرآشپز اپلیکیشن Crazy Cooking Chef مخصوص اندروید

دانلود بازی سرآشپز اپلیکیشن Crazy Cooking Chef مخصوص اندروید

2.7
(3)

دانلود بازی سرآشپز اپلیکیشن Crazy Cooking Chef مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. یک بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا در سبک بازی های آشپزخانه که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و توانسته امتیازات خوبی را توسط کاربران کسب کند. بازی Crazy Cooking Chef یک برنامه مخصوص اندروید بوده که بر روی تمامی گوشی های هوشمند اندروید یا اندرویدفون ها از قبیل سامسونگ، شیاومی، هواوی، ال جی، سونی و دیگر اندروید فون های موجود در بازار قابل نصب است. نسخه ای که قصد داریم در این پست برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم جدیدترین نسخه از این بازی بوده که با لینک مستقیم در انتهای پست قابل دانلود میباشد. وقت ان شده است که استعداد های خود را در زمینه آشپزی شکوفا کنید.

دانلود بازی سرآشپز

دانلود بازی سرآشپز با لینک مستقیم

بازی Crazy Cooking Chef سورپرایزی برای کاربران علاقه مند به آشپزی و بازی هایی در سبک آشپزخانه ای است. این بازی میتواند به خوبی شما را به خود مشغول کرده و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر بازی هایی که میتوان به شما معرفی کرد بازی cooking fever است که سبک مشابه این بازی را داراست و یک پبشنهاد خوب برای شما است. در بازی سرآشپز شما مدیریت رستوران را برعهده دارید و میتوانید انواع غذا ها نظیر اسپاگتی، غذا های دریایی و همبرگر و… را سرو کنید. شما همیچنین میتوانید نوشیدنی هایی مانند کوکا، آبمیوه و… را برای مشتریان خود سرو کنید. از دیگر ویژگی های عالی این بازی امکان ارائه خدمات دسر برای مشتریان است. دسر هایی مانند بستنی و کیک را برای رضایت مشتری به انها تحویل دهید.

دانلود برنامه سرآشپز

بهترین ها را عرضه کنید تا مشتریان دائمی خود را پیدا کنید. شما مدیریت انواع رستوران مانند چینی، هندی و… را برعهده خواهید گرفت. در بازی سرآشپز شما علاوه بر سرآشپز بودن مدیریت رستوران را نیز برعهده دارید پس شما بایستی حواس خود را کامل جمع کرده که دخل و خرج شما به خوبی یکسان باشد. شما در این بازی باید که مراقب درامد های رستوران ها نیز باشید. امیدواریم که با دانلود این بازی بهترین تجربه را کسب نمایید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود بازی Love & Pies یا عشق و شیرینی گیم پلی ساده همراه با تفکر را برای خود به ارمغان بیاورید.

با دانلود بازی سرآشپز تجربه مدیریت یک آشپزخانه را بر عهده بگیرید!!!

دانلود بازی سرآشپز

برخی ویژگی ها دانلود Crazy Cooking Chef به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خوب بازی
  • داستان خوب بازی
  • وجود بیش از 12 رستوران
  • وجود بیش از 480 سطح
  • امکان پخت انواع غذا
  • نظارت و مدیریت رستوران ها
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی سرآشپز اپلیکیشن Crazy Cooking Chef مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: sjpcwo9l.com

نام انگلیسی: Crazy Cooking Chef

نام فارسی: سرآشپز

نسخه برنامه: 2.1.2

حجم برنامه: 147MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *