پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی عشق و شیرینی اپلیکیشن Love & Pies مخصوص اندروید

دانلود بازی عشق و شیرینی اپلیکیشن Love & Pies مخصوص اندروید

2
(1)

دانلود بازی عشق و شیرینی اپلیکیشن Love & Pies مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بازی Love & Pies در نوع بازی های پازل و فکری است که از طراحی خیلی خوبی برخوردار بوده و یک نواوری برای طرفداران این نوع بازی ها است. در این بازی شما باید از قدرت تفکر خود به خوبی استفاده کرده و پازل ها را کنار یکدیگر بچینید. در ابتدا مراحل سختی پیش روی شما وجود ندارد اما با حل کردن هر قسمت و پیشروی به سمت مراحل بالاتر مراحل نیز سخت تر خواهند شد و شما را به چالش خواهند کشید. بازی عشق و شیرنی برخلاف اکثر بازی ها از موضوعی زیبا و جالب انگیز تشکیل شده است به گونه ای که در همان ابتدا کاربر را از خود خسته نکند.

دانلود بازی عشق و شیرینی

دانلود بازی عشق و شیرینی با لینک مستقیم

اگر به ذنبال یک بازی برای سرگرم کردن خود و علاوه بر ان وادار کردن خود به تفکر میگردید بازی Love & Pies بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از دیگر بازی هایی که میتوان به شما معرفی کرد بازی هتل اسرار آمیز است که میتوانید به صفحه مربوطه رفته و بازی را مشاهده کنید. ما در نقش کاراکتری به نام آمیلیا بازی را آغاز میکنید. آمیلیا به تازگی از همسر خود جدا شده است و قصد دارد که به شهر مادری خود بازگردد. در ان شهر خانواده آمیلیا صاحب یک کافه زیبا هستند و این شخص قصد دارد که با رفتن به انجا و کار کردن بتواند مخارج زندگی خود و فرزندانش را تامین کند. اما وقتی به انجا میرسد میبیند که کافه آتش گرفته است و حالا شما باید با استفاده از تفکر خود و حل کردن معما های پیش رو خود پرده از این آتش سوزی بردارید.

دانلود اپلیکیشن عشق و شیرینی

مراحل را یک به یک حل کردع و پشت سر بگذارید. هر مرحله سختی خود را دارد اما هرچه روبه جلو پیشروی میکنید مراحل نیز سخت تر خواهد شد. البته شما میتوانید با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار میگیرد به آسان کردن مراحل بپردازید. پس از هر مرحله پاداش هایی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از انها قادر خواهید بود که کافه را نوسازی کنید. بازی Love & Pies از گرافیکی خوب برخوردار است و از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند به گونه ای که شما را از این بازی خسته نکند. کاراکتر ها به صورت خیلی زیبا طراحی شده اند و مکالمه میان انها توسط تکست باکس صورت میگیرد و هیچگونه صداگذاری در این زمینه استفاده نشده است هرچند که بازی از افکت هایی زیبایی تشکیل شده است. امیدواریم که با دانلود این بازی اوقات خوبی را برای خود رقم بزنید. طبق روال همیگشی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی زیبا را به شما معرفی کند. با دانلود بازی Two Dots به تفکر هرچه بیشتر بپردازید.

برخی امکانات بازی Love & Pies به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • گرافیک خوب بازی
  • داستان زیبای بازی
  • سادگی پلی دادن
  • کسب امتیازات خوبی توسط اپلیکیشن
  • وجود کاراکتر هایی با طراحی عالی
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی عشق و شیرینی اپلیکیشن Love & Pies مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 7.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: gamingonphone.com

نام انگلیسی: Love & Pies

نام فارسی: عشق و شیرینی

نسخه برنامه: 0.9.1

حجم برنامه: 157MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *