پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی غار طمع اپلیکیشن The Greedy Cave مخصوص اندروید

دانلود بازی غار طمع اپلیکیشن The Greedy Cave مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی غار طمع اپلیکیشن The Greedy Cave مخصوص اندروید به صوت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. یک بازی محبوب و اعتیاد اور که به صورت رایگان در فروشگاه گوگل عرضه شده است. برنامه غار طمع از نوع بازی های نقش آفرینی بوده که گیم پلی عالی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد اورد. داستان به این گونه است که جوانی ماجراجو وارد سرزمینی عجیب و وهم آور به نام ابلیس خواهد شد. این سرزمین از معادنی از طلا پر شده است. جوان ماجراجو داستان با کیسه ای بزرگ از طلا و جواهرات به سرزمین خود باز میگردد. این جوان ماجراجو داستان خود را برای اهالی سرزمینش بازگو میکند. و اینگونه میشود که تصمیم رفتن به سرزمین ابلیس را میگیرند.

دانلود بازی غار طمع

دانلود بازی غار طمع با لینک مستقیم

اپلیکیشن The Greedy Cave یک بازی مهیج و زیبا با گیم پلی عالی بوده که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از دیگر بازی هایی با این نوع گیم پلی میتوان به بازی dota underlord اشاره کرد که یک بازی با گیم پلی خوب را برای شما عزیزان به ارمغان می اورد. این جوان ماجراجو پس از بازگو کردن سفر خود، انسان های سرزمین میلتون تصمیم بر رفتن به سرزمین ابلیس میگیرند و میروند که با کیسه هایی پر از طلا بازگردند. کسانی که در ابتدا رفتن با سکه هایی از پول بازگشتند و دیگران که پس از انها رفتند دست خالی بازگشتند. کسانی که زودتر رفته بودند اجازه رسیدن به طلا را به دیگر اشخاص نمیدادند. این موضوع سبب شد که اختلافاتی میان انها پیش آید و تعدادی از افراد ناپدیدن شدند و این امر سبب بازگشت عده ای از افراد شد.

با دانلود بازی غار طمع به یک بازی ماجراجویی بی نظیر وارد شوید!!

دانلود اپلیکشین غار طمع به صورت رایگان

حال شما در نقش یک جوان خواهید بود که معلوم نیست که چگونه به این سرزمین راه پیدا کرده است. شما باید تمام تلاش خود را کرده که به هدف خود دست پیدا کنید. با موجوداتی پلیدی که در این سرزمین وجود دارند با استفاده از ابزاری که در اختیار شما قرار میگیرد روبه رو شوید و انها را شکست دهید. یادتان باشد که باید به هدف خود دست پیدا کنید. امیداریم با پلی دادن این بازی نهایت استفاده را ببرید. این بازی بر روی تمامی گوشی های آندروید مانند سامسونگ، ال جی، شیاومی و هواوی به راحتی نصب میشود. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی در نظر دارد که یک برنامه کارآمد را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Text Scanner Premium به راحتی هر متنی را اسکن کرده و به صورت یک فایل در تلفن همراه خود پیدا کنید.

دانلود بازی غار طمع

ویژگی ها دانلود بازی The Greedy Cave به صورت رایگان

  • حجم خوب بازی
  • رایگان بودن بازی
  • کسب امتیازات خوبی توسط این برنامه
  • گیم پلی خوب
  • داستانی زیبا
  • تلاش برای رسیدن به هدف
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی غار طمع اپلیکیشن The Greedy Cave مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: facebook.com/GreedyCave

نام انگلیسی: The Greedy Cave

نام فارسی: غار طمع

نسخه برنامه: 4.0.6

حجم برنامه: 303MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *