پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی قبیله اپلیکیشن The Tribez: Build a Village مخصوص اندروید

دانلود بازی قبیله اپلیکیشن The Tribez: Build a Village مخصوص اندروید

1.5
(4)

دانلود بازی قبیله اپلیکیشن The Tribez: Build a Village مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. برنامه The Tribez: Build a Village یک بازی زیبا، اعتیادآور و پرطرفدار در حوزه بازی های استراتژیکی میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه شده است. این نسخه از بازی مخصوص به اندرویدفون ساخته شده که از گیم پلی زیبا همراه با کیفیتی خوب پشتیبانی میکند. داستان بازی اینگونه است که شما در جزیره ای زیبا حضور داشته و باید به کشف و یافتن سرزمین های جدید بپردازید. ساختمان های متفاوتی را بنا کرده و اقتصاد قبیله خود را رونق ببخشید. یک قبیله زیبا بنابر خواسته خود بنا کرده و برای تعامل با همسایگان خود ساختمان های کارآمد را بنا کنید.

دانلود بازی قبیله

دانلود بازی قبیله با لینک مستقیم

بازی قبیله میتواند به خوبی شما را سرگرم کرده و ساعت ها شما را بدون تحرک قرار دهد. از دیگر بازی ها در این زمینه میتوان به دانلود بازی Sea Port اشاره کرد. وقت آن فرارسیده است که توان خود را در حوزه مدیریت به نمایش بگذارید. وظایف سنگینی بر روی دوش شما خواهد بود. وظیفه شما است که با بنا کردن ساختمان های مورد نیاز مانند نانوایی اعضای قبیله خود را بی نیاز گردانید. همچنین شما باید برای مردم فقیر قبیله خود که سابقا در خانه هایی ساخته شده از سنگ زندگی میکرده اند، زندگی عالی را بوجود بیاورید. شما میتوانید با بنا کردن خانه هایی در مکان های مختلف قبیله خود را گسترش دهید. اگر همسایگان شما ازتان طلب کمک کردند به آنها یاری رسانده و سخاوتمندی خود را به نمایش بگذارید. بازی به گونه ای است که شما قادرید قبیله خود را گسترش داده و مدریرت کنید.

شما با دانلود بازی قبیله بیش از 700 مکان شگفت انگیز برای کشف کردن خواهید داشت.

دانلود بازی قبیله

بازی قبیله زیبا بوده و شما علاوه بر گسترش قبیله خود و ساخت شهر ها در مکان های مختلف مدیریت آنها را نیز برعهده دارید. تصاویری که در این پست قرار داده اییم نمایی از فضای بازی را برای شما به نمایش میگذارد. بازی The Tribez: Build a Village به خوبی میتواند تمام وقت خالی شما را پر کند. امیدواریم با دانلود این اپلیکیشن تجربه پلی دادن خوبی داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Last Empire – War Z تجربه خوبی از پلی دادن داشته باشید. برای دانلود این بازی تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

دانلود اپلیکیشن قبیله

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود The Tribez: Build a Village به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • امکان پلی دادن در 6 جزیره متفاوت
  • امکان ساخت بیش از 14 ساختمان مختلف
  • وجود بیش از 700 مکان زیبا
  • امکان ایجاد بیش از 100 ساختمان تزئینی
  • صدا های خروجی با کیفیت
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی قبیله اپلیکیشن The Tribez: Build a Village مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: gameinsight.helpshift.com

نام انگلیسی: The Tribez: Build a Village

نام فارسی: قبیله

نسخه برنامه: 16.6.0

حجم برنامه: 251MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *