پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی مسابقات خیابانی اندروید – بازی Street Racing

دانلود بازی مسابقات خیابانی اندروید – بازی Street Racing

0
(0)

دانلود بازی مسابقات خیابانی اندروید – بازی Street Racing به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی بازی فوق العاده، مهیج و زیبا Street Racing در دسته بازی های ماشین سواری با ژآنر بازی های ویدیویی که ما به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته اییم. Street Racing به صورت رایگان برای اندرویدفون های سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی نسبت به گرافیک خوبی که دارد همراه با پشتیبانی ان از گرافیک 3D، بازی Street Racing را به یک بازی خوب برای انتخاب کردن و پلی دادن ان در اوقات فراغت تبدیل کرده است. بازی Street Racing با وجود گرافیک و حجم کم خوبی که دارد و همچنین اجرا شدن ان به صورت روان و بدون لگ، میتواند یک انتخاب خوب برای تلفن های همراه و همچنین تبلت ها باشد.

دانلود بازی مسابقات خیابانی

دانلود بازی مسابقات خیابانی با لینک مستقیم

بازی Street Racing با وجود افلاین بودن ان و همیچنین پشتیبانی از گرافیک 3D به یک بازی مناسب برای دانلود کردن و گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. این بازی به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد که بتوانید بهترین استفاده را از ان داشته باشید. در بازی Street Racing شما سوار بر بهترین ماشین های اسپرت شده و در خیابان های شهر با رقیبان خود به رقابت میپردازید. بهترین نوع ماشین های اسپرت در این بازی شبیه سازی شده اند به گونه ای که سازندگان این بازی ادعا دارند که حتی صدای موتور ماشین ها نیز بسیار شبیه به نسخه واقعی انهاست. از مهارت رانندگی خود استفاده کرده و در مسابقات پیروز شوید. پس از هر پیروزی مقدار قابل توجهی سکه بدست خواهید اورد که با استفاده از انها میتوانید ماشین جدید بخرید و یا ماشین خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی مسابقات خیابانی

در بازی Street Racing قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. قابلیت هایی مانند استفاده از نیترو چند مرحله ای، حرکات نمایشی و یا پرش ماشین ها در دسترس میباشد. با انجام حرکات و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار گرفته است نیترو خود را سریع تر پر کرده و برنده مسابقات شوید. امید است که بازی Street Racing را دانلود کرده و بهترین لحظات را با استفاده از این بازی برای خود رقم بزنید. سایت ایزی پی سی همچنین دانلود بازی CSR Racing را به شما پیشنهاد میکند. یک نسخه مود شده که تجربیات دلپذیری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

با دانلود بازی مسابقات خیابانی با خودرو های سوپر اسپرت به مسابقات حرفه ای خیابانی بپردازید!!!

دانلود بازی مسابقات خیابانی

ویژگی های دانلود بازی Street Racing به صورت رایگان

  • حجم کم بازی
  • گرافیک بالا همراه با پشتیبانی از گرافیک 3D
  • شبیه سازی بسیار واقعی
  • افلاین بودن بازی
  • قابلیت هایی که در بازی های انلاین قابل مشاهده هستند
  • امکان شخصی سازی خودرو ها

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی مسابقات خیابانی اندروید – بازی Street Racing

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.ivymobilegame.com

نام انگلیسی: Street Racing

نام فارسی: مسابقات خیابانی

نسخه برنامه: 7.3.6

حجم برنامه: 85MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *