پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی نینجا قهرمان اپلیکیشن Ninja Hero مخصوص اندروید

دانلود بازی نینجا قهرمان اپلیکیشن Ninja Hero مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی نینجا قهرمان اپلیکیشن Ninja Hero مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. برنامه Ninja Hero بازی بسیار زیبا و اکشن در حوزه بازی های آرکید میباشد که به صورت رایگان برای کاربران در سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی برای گوشی ها و تبلت ها اندرویدی از قبیل سامسونگ، هواوی، شیاومی، ال جی، سونی و… عرضه شده است. این بازی با دو اسم متفاوت شناخته میشود که نام دیگر آن Ninja Soul میباشد. این بازی از گرافیک دو بعدی اما قابل قبول و خیلی خوب پشتیبانی میکند که میتواند کاربران را راضی نگهدارد. داستان بازی از یک دهکده ی زیبا در مناطقی از کشور ژاپن در قرن ها پیش آغاز میشود که از مردانی مبارز تشکیل شده است.

دانلود بازی نینجا قهرمان

دانلود بازی نینجا قهرمان با لینک مستقیم

بازی نینجا قهرمان بسیار زیبا و اکشن در حوزه بازی های آرکید بوده که از گرافیکی زیبا برخوردار است. از دیگر بازی ها آرکید که میتوان به شما عزیزان معرفی کرد، دانلود بازی WinWing: Space Shooter میباشد. در بازی Ninja Hero ناگهان سازمانی مخفی به دهکده زیبا نینجا ها حمله کرده و همه افراد قبیله را از بین میبرند. اکنون شخصیت اول داستان این بازی که یک نینجا ماهر با استعداد های بالا بوده قصد دارد این سازمان مخفی را پیدا کرده و آنها را به سزای اعمالشان برساند. در طول بازی به افرادی دیگری نیز که قابل دسترسی خواهند بود کمک کنید که این سازمان را یافته و تقاص خون خود را پس بگیرند. شما باید با استفاده از ضربات مرگ بار به آنها حمله ور شده و نگذارید که به شما آسیبی وارد کنند. مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و همه را نابود کنید.

با دانلود بازی نینجا قهرمان در قالب یک نینجای حرفه ای به جنگ با دشمنانتان بروید!!

دانلود برنامه نینجا قهرمان

بازی نینجا قهرمان این امکان را برای شما فراهم آورده است که دیگر اوقات خالی در طول شبانه روز برایتان وجود نداشته باشد. در مبارزه با دشمنان خود با استفاده از ضربات پیاپی و ضربات کومبو بر آنها چیره شوید. در بازی Ninja Hero میتوانید که با خرید اسلحه ها و آیتم هایی که در اختیار شما قرار میگیرد کاراکتر خود را قدرتمند تر کرده و به راحتی با دشمنان مقابله کنید. این امکان نیز برایتان فراهم شده که قادر خواهید بود بخش هایی از بازی را شخصی سازی کنید. بخش های مختلفی برای پلی دادن در اختیار شما قرار گرفته است که بخش اصلی و داستان بازی، بخش story میباشد. با گذراندن مراحل این بخش قادر به فهمیدن داستان بازی و متوجه پایان آن خواهید بود. امیدواریم که با دانلود این بازی نهایت استفاده را از اوقات خود ببرید.

دانلود اپلیکیشن نینجا قهرمان

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بازی Ninja Hero به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم مناسب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • وجود صحنه های زیبا
  • امکان شخصی سازی بخش هایی از بازی
  • امکان خرید سلاح
  • وجود چند نوع شمشیر
  • امکان استفاده از ضربات کومبو
  • و…

دانلود بازی نینجا قهرمان

معرفی یک بازی زیبا برای تمامی اندرویدفون ها

طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی زیبا را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی The Tribez: Build a Village تجربه یک بازی مدیریتی – استراتژیکی را به خود هدیه دهید. در این بازی قادر خواهید بود شهر های متنوع را در مناطق مختلف بنا کرده و تمامی امور را مدیریت کنید. تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی نینجا قهرمان اپلیکیشن Ninja Hero مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: ivymobilegame.com

نام انگلیسی: Ninja Hero - Epic fighting arcade game

نام فارسی: نینجا قهرمان

نسخه برنامه: 1.1.0

حجم برنامه: 94MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *