پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی هتل اسرار آمیز – بازی Mystery Hotel برای اندروید

دانلود بازی هتل اسرار آمیز – بازی Mystery Hotel برای اندروید

0
(0)

دانلود بازی هتل اسرار آمیز – بازی Mystery Hotel برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی    بازی Mystery Hotel یک بازی ماجرایی و گاراگاهی به صورت پازلی و معمایی برای اندرویدفون ها است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.

با دانلود بازی هتل اسرار آمیز تبدیل به یک کارآگاه حرفه ای شوید!!!

دانلود بازی هتل اسرار آمیز

وقت ان است که تمام تمرکز خود را به کار گرفته و معماهایی که در پیش روی خود دارید را حل کنید. شما در نقش یک کاراگاه بازی را شروع میکنید. گزارشاتی مبنی بر قتل هایی پی در پی از هتلی در خارج شهر بدست شما میرسد. قتل ها به طور مکرر به وقوع پیوسته اند و به نظر میاد پای یک قاتل سریالی در میان باشد. وقت ان شده است که پرده از اسرار برداشته و حقیقت را کشف کنید. پس از ورود شما به صحنه های مختلفی برخورد خواهید کرد و باید به بررسی صحنه های جرم بپردازید.

دانلود بازی هتل اسرار امیز

دانلود بازی هتل اسرار آمیز با لینک مستقیم

بازی Mystery Hotel یک بازی معمایی پازلی بوده که شما بایستی هنگام بازی کردن تمام تمرکز خود را به کار بگیرید. این بازی به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در بازی Mystery Hotel شما بایستی مثل یک کاراگاه کاربلد به دنبال تمامی سرنخ ها گشته که بتوانید کسی را که مرتکب این جرم ها شده است را پیدا کنید. از افرادی که در هتل وجو دارند بازجویی های لازمه را انجام داده که بتوانید به نکات و اطلاعاتی که تنها این اشخاص از انها مطلع هستند را در یابید. با اینحال سخنانی که از افراد داخل هتل مبشنوید میتوانید حقیقت و یا دروغی بیش نباشد. پی بردن به حقیقت یا دروغ بودن سخنان افراد تنها بر عهده شماست. شاید قاتل یکی از اشخاصی که از انها بازجویی میکنید باشد، پس تمام  هواس خود را جمع کرده و از تمامی مشاهدات خود به خوبی استفاده کنید.

دانلود بازی هتل اسرار امیز

بازی هتل اسرار آمیز مرحله های را نیز شامل میشود که در ان شما بایستی دو تصویر کاملا یکسان را با یکدیگر مقایسه کرده و تفاوت های انها را تشخیص دهید. یا به عبارتی دیگر شما بایستی اشیاء پنهانی در عکس وجود دارد را شناسایی کنید. امید است که بازی هتل اسرار آمیز را با لینک مستقیمی که در اختیار شماست دانلود کرده و نهایت استفاده را از این بازی فکری ببرید. سایت ایزی پی سی دانلود بازی Machinarium را که یک بازی فکری بسیار جذاب است را به شما پیشنهاد میکند.

ویژگی های دانلود بازی Mystery Hotel به صورت رایگان

  • داستانی زیبا
  • حل معماها
  • بازجویی از اشخاص
  • بالا بردن میزان تمرکز
  • موثر در آیکیو و هوش انسان

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی هتل اسرار آمیز – بازی Mystery Hotel برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد 

مشخصات
شرکت سازنده: crispapp.com

نام انگلیسی: Mystery Hotel – Seek and Find Hidden Objects Games

نام فارسی: هتل اسرار آمیز

نسخه برنامه: 1.1.008

حجم برنامه: 174MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *